قبل از شروع، توجه داشته باشید که:
- این فقط برای مشاهده است، بنابراین باید نسخه خود را دانلود کنید. محدوده ها توصیه نیستند. شما باید خود را پر کنید
- را
randbetween()
فرمول ها با هر تغییر در سند دوباره محاسبه می شوند، بنابراین اعداد ثابت نخواهند بود. توصیه میکنیم این تخمینها را در برگه/محل دیگری برای آیندگان و مقایسهها ذخیره کنید.
بیایید نحوه عملکرد ابزار را بررسی کنیم.
محک زدن داده های رشد شما
با ورود به سال 2023، با اقتصاد متزلزلی که احتمالاً بسیاری از بودجهها و تعداد کارمندان را بسیار کمتر از حد بهینه میکند، برای بازاریابان مهم است که یک مورد قانعکننده برای اینکه چرا حوزه تخصص آنها باید سهم عادلانهای از منابع داشته باشد، بیان کنند.
دوره زمانی را انتخاب کنید که برای سابقه ترافیک برند شما منطقی باشد. اطمینان حاصل کنید که عواملی را در نظر می گیرید که به طور مصنوعی جستجوی هر ماه خاصی را افزایش داده یا کاهش داده اند:
- یک کمپین تبلیغاتی یکباره
- یک مهاجرت سایت
- قطعی طولانی مدت سایت
- و غیره.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.