گفت، تو می توان پیش بینی سئو را انجام دهید تا به این سوالات پاسخ های جهت دار بدهید و انتظارات ترافیکی را برای سال آینده (یا هر بازه زمانی مشخصی) تعیین کنید. در این مقاله روش خود را توضیح خواهم داد.
هنگامی که محدوده تهاجمی خود را به دست آوردید، انتهای پایین را به L7 در ورق و انتهای بالا را به M7 اضافه کنید. فرمول را بچسبانید =round(E6*((RANDBETWEEN($L$7,$M$7)/100)+1),0)
به ستون E، ردیف 18، و برای 9 ماه آینده به پایین بکشید تا پیش بینی سلول های قابل اجرا را دریافت کنید.
توجه داشته باشید: من توصیه می کنم از ستون D، نه ستون B، برای مقاصد مقایسه استفاده کنید، زیرا احتمالاً ماهانه به تیم خود گزارش می دهید، نه بر اساس سال، و بنابراین باید به پیش بینی های ماهانه دقیق تر مراجعه کنید. عدد را از ستون D از عدد ستون E کم کنید و تخمین هایی برای رشد سئو خواهید داشت که می توانید با سهامداران خود به اشتراک بگذارید.
استفاده از پیش بینی سئو برای به دست آوردن بینش جهت دار
گفته شد، این یک نقطه مرجع برای آنچه در خطر است برای تیم هایی است که در ماه های آینده روی سئو سرمایه گذاری کنند یا خیر.
12 ردیف بعدی شما پس از داده های معیار تاریخی، جایی است که پیش بینی شروع می شود.
اکنون شما پیش بینی خود را برای ترافیک بدون منابع SEO (ستون D) و ترافیک با منابع SEO (ستون E) دارید.
برای محاسبه دامنه رشد مورد انتظار:
- با تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی که می خواهید در سال آینده رتبه بندی کنید شروع کنید.
- به حجم جستجوی ماهانه نگاه کنید.
- سپس اگر در صفحه 1 برای آن شرایط به مدت تقریبی نه ماه رتبه بندی کرده اید (با توجه به اینکه چند ماه طول می کشد تا به رتبه بالاتری دست یابید)، یک CTR اولیه برای دریافت کل ترافیک اعمال کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو