هنگامی که داده های معیار خود را انتخاب کردید، آن اعداد را بگیرید و میانگین نرخ رشد ماه به ماه را محاسبه کنید (و به سلول L5 اضافه کنید). این امر عواملی مانند فصلی را هموار می کند.
12 ردیف بعدی شما پس از داده های معیار تاریخی، جایی است که پیش بینی شروع می شود.
با ورود به سال 2023، با اقتصاد متزلزلی که احتمالاً بسیاری از بودجهها و تعداد کارمندان را بسیار کمتر از حد بهینه میکند، برای بازاریابان مهم است که یک مورد قانعکننده برای اینکه چرا حوزه تخصص آنها باید سهم عادلانهای از منابع داشته باشد، بیان کنند.
زیبایی و چالش منحصر به فرد سئو ترکیبی از هنر و علم است. برخلاف کانالهای عملکرد پولی، که در آنها معیارهای CPC و CPM دارید که به شما میگویند برای مقدار مشخصی از خرج کردن، چند کلیک و نمایش دریافت خواهید کرد، سئو مسیر مشخص و قابل اندازهگیری برای علت/پیامد ندارد.
توجه داشته باشید: من توصیه می کنم از ستون D، نه ستون B، برای مقاصد مقایسه استفاده کنید، زیرا احتمالاً ماهانه به تیم خود گزارش می دهید، نه بر اساس سال، و بنابراین باید به پیش بینی های ماهانه دقیق تر مراجعه کنید. عدد را از ستون D از عدد ستون E کم کنید و تخمین هایی برای رشد سئو خواهید داشت که می توانید با سهامداران خود به اشتراک بگذارید.
استفاده از پیش بینی سئو برای به دست آوردن بینش جهت دار
به همین دلیل، من اغلب سوالات زیر را از مشتریان (و مشتریان احتمالی) دریافت می کنم:
- “چه مقدار ترافیک از SEO دریافت خواهیم کرد و چقدر طول می کشد؟”
- سئو چه کاری می تواند برای درآمد ما انجام دهد؟
- “چه نوع آسانسوری را از این کار خواهیم دید؟”
درباره نویسنده