انتشار: خرداد 31، 1402
بروزرسانی:
28 خرداد 1404
از بازاریابان خواسته شد تا قبل از به روز رسانی تبلیغات مایکروسافت اقدام کنند
چرا ما اهمیت می دهیم: آگهی دهندگان به طور بالقوه باید بسته به اینکه برندشان تحت تأثیر به روزرسانی ها قرار می گیرد، اقدامی انجام دهند. مایکروسافت می گوید این تغییرات برای کمک به بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ارائه امنیت بیشتر برای مصرف کنندگان برای همسویی با تغییرات نظارتی آینده تنظیم شده است.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
قوانین جدید چیست؟ مایکروسافت به روزرسانی های سیاست دیگری را تأیید کرده است که تأثیر قابل توجهی بر بازاریابان شاغل در بخش هایی مانند سلامت و قمار خواهد داشت: به روزرسانی های سیاست جدید به شرح زیر است:
- به تبلیغات ویتامین و مکمل ها چراغ سبز داده می شود - شبکه مخاطبان مایکروسافت اکنون تبلیغات ویتامین و مکمل ها را مجاز می کند. با این حال، ادعاها باید دقیق و واقعی باشند. به عنوان مثال، بازاریابان نمی توانند بگویند که محصول آنها "کبد را تمیز می کند". بر اساس خط مشی جدید، صفحات فرود باید به جای تبلیغات یا محتوای ویدیویی، صفحات محصول باشند.
- تبلیغات قمار اکنون تأیید شده است - بازاریابان در بخش های قمار و شرط بندی اکنون می توانند تبلیغات را در شبکه مخاطبان مایکروسافت قرار دهند. با این حال، تبلیغ کنندگان باید در بازاری که می خواهند به آن دسترسی پیدا کنند مجوز داشته باشند و فرآیند فعال سازی قمار را برای دریافت تأیید طی کرده باشند.
- تبلیغات قمار در بلژیک ممنوع است - مایکروسافت با اعمال ممنوعیت تبلیغات قمار با مقامات بلژیک همکاری خواهد کرد. این غول فناوری اعلام کرده است که اجرای قوانین را برای اطمینان از رعایت قوانین محلی از اول جولای آغاز می کند و به بازاریابان می گوید که مطمئن شوند که دیگر این بازار را هدف قرار نمی دهند.
- محدودیت های تبلیغات قمار در ایرلند – مایکروسافت در حال معرفی نقطه عطفی برای تبلیغات قمار در ایرلند است و از بازاریابان می خواهد تا کمپین های تبلیغاتی مرتبطی را که ممکن است تحت تأثیر قرار گیرد، به روزرسانی کنند. با این حال، تاریخ دقیقی هنوز تایید نشده است.
- ممنوعیت تبلیغات کارآزمایی بالینی - از اول آگوست، مایکروسافت ممنوعیت جهانی تبلیغاتی را که کارآزمایی های بالینی یا درمان های تجربی را در همه انواع تبلیغات تبلیغ می کنند، اعمال خواهد کرد.
مایکروسافت از بازاریابان می خواهد تا کمپین های تبلیغاتی خود را در حالی که آماده ارائه یک به روزرسانی خط مشی بزرگ است، بررسی و تنظیم کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
مایکروسافت چه گفته است؟ این شرکت گفت که این تغییرات به منظور ایجاد دید بیشتر برای تبلیغ کنندگان و کاربران است.
- "ما برخی از سیاست های تبلیغاتی خود را با تمرکز بر کمک به شما برای دستیابی به مخاطبان بیشتر برای برخی محصولات و خدمات به روز خواهیم کرد. برخی به روز رسانی ها به محافظت بیشتر از افرادی که از محصولات و خدمات ما استفاده می کنند کمک می کند و برخی به روز رسانی ها با تغییرات نظارتی آتی مطابقت دارند. ما همچنین به روزرسانی هایی را در صفحات خط مشی خود انجام می دهیم تا با انتقال محتوا به صفحات مختلف یا افزودن مثال ها و وضوح در موارد مورد نیاز، همراستایی بهتری را در برخی از حوزه های خط مشی فراهم کنیم."
درباره نویسنده