از بازاریابان خواسته شد تا قبل از به روز رسانی تبلیغات مایکروسافت اقدام کنند

چرا ما اهمیت می دهیم: آگهی‌دهندگان به طور بالقوه باید بسته به اینکه برندشان تحت تأثیر به‌روزرسانی‌ها قرار می‌گیرد، اقدامی انجام دهند. مایکروسافت می‌گوید این تغییرات برای کمک به بازاریابان برای دستیابی به مخاطبان بیشتر و ارائه امنیت بیشتر برای مصرف‌کنندگان برای همسویی با تغییرات نظارتی آینده تنظیم شده است.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


قوانین جدید چیست؟ مایکروسافت به‌روزرسانی‌های سیاست دیگری را تأیید کرده است که تأثیر قابل‌توجهی بر بازاریابان شاغل در بخش‌هایی مانند سلامت و قمار خواهد داشت: به‌روزرسانی‌های سیاست جدید به شرح زیر است:

مایکروسافت از بازاریابان می‌خواهد تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را در حالی که آماده ارائه یک به‌روزرسانی خط‌مشی بزرگ است، بررسی و تنظیم کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

مایکروسافت چه گفته است؟ این شرکت گفت که این تغییرات به منظور ایجاد دید بیشتر برای تبلیغ کنندگان و کاربران است.

درباره نویسنده

نیکولا آگیوس

تبلیغ‌کنندگان می‌توانند انتظار تغییرات بزرگی در حساب‌های تبلیغاتی مایکروسافت خود در ماه‌های آینده داشته باشند، زیرا سیاست‌ها و منابع جدید از اول جولای معرفی می‌شوند.

شیرجه عمیق تر: برای اطلاعات بیشتر در مورد تغییرات سیاست مایکروسافت، آن را بخوانید سیاست تبلیغاتی اینجا.


این به‌روزرسانی تنها دو هفته پس از آن صورت می‌گیرد که مایکروسافت اعلام کرد که تبلیغ‌کنندگان ممکن است در اواخر این ماه با ارائه مدل تخصیص Cross-Device جدید خود، شاهد افزایش اندکی در تبدیل‌ها باشند.

حساب‌های مایکروسافت ادز چگونه تغییر می‌کنند؟ مایکروسافت در مورد اینکه چگونه این به‌روزرسانی‌ها بر حساب‌های تبلیغاتی مایکروسافت تأثیر می‌گذارند، اطلاعاتی ارائه کرده است:

  • تبلیغات و مؤلفه‌های آگهی تأیید نشد – از جمله کلمات کلیدی، کپی تبلیغات و صفحات فرود.
  • عدم تایید فروشگاه یا محصول.
  • خط مشی نقض سه ضربه – این سیاست قبلا وجود داشته است اما غول فناوری قوانین خود را با جزئیات بیشتری توضیح داده است.
  • مجازات تعلیق فوری برای تخلفات فاحش – این سیاست قبلا وجود داشته است، اما مایکروسافت در مورد نحوه طبقه بندی این تخلفات شفافیت بیشتری ارائه کرده است.

نیکولا آگیوس ویراستار رسانه پولی Search Engine Land پس از پیوستن در سال 2023 است. او جستجوی پولی، رسانه های اجتماعی پولی، خرده فروشی و موارد دیگر را پوشش می دهد. قبل از این، او مدیر SEO در Jungle Creations (2020-2023) بود و بر استراتژی تحریریه شرکت برای چندین وب سایت نظارت داشت. او بیش از 15 سال تجربه در روزنامه نگاری دارد و قبلا در OK کار کرده است! مجله (2010-2014)، ایمیل آنلاین (2014-2015)، آینه (2015-2017)، جاسوس دیجیتال (2017-2018) و خورشید (2018-2020). او همچنین قبلاً با آژانس SEO Blue Array همکاری کرده بود تا کتاب پرفروش آمازون “تسلط بر سئوی داخلی” را در نویسندگی خود بنویسد.


منبع: https://searchengineland.com/microsoft-ads-policy-updates-428448