از داده های بلادرنگ برای کمپین های قوی تر و ROI بالاتر استفاده کنید
انتشار: تیر 22، 1402
بروزرسانی:
27 اردیبهشت 1404
از داده های بلادرنگ برای کمپین های قوی تر و ROI بالاتر استفاده کنید
برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر کانال برای ارائه تجربیات مثبت بسیار مهم است. با این حال، اغلب این به معنای تکرار و همگام سازی منظم داده های مشتری در سیستم های مختلف به منظور ارائه کمپین های متفاوت و شخصی شده است. اما با تمام این حرکت داده ها، در نهایت با نسخه ای از داده های بازاریابی «زمان واقعی» (نه چندان واقعی) مواجه می شوید.
درباره نویسنده
سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.
به Snowflake، MessageGears و مشتری مشترک آنها Frontdoor بپیوندید تا یک بحث پویا در مورد اینکه چگونه کل استراتژی تعامل با مشتری شما می تواند و باید حول داده های شما متمرکز شود – به طوری که بتوانید بهترین کاری را که انجام می دهید بدون نگرانی در مورد فناوری انجام دهید.