برقراری ارتباط با مشتریان در سراسر کانال برای ارائه تجربیات مثبت بسیار مهم است. با این حال، اغلب این به معنای تکرار و همگامسازی منظم دادههای مشتری در سیستمهای مختلف به منظور ارائه کمپینهای متفاوت و شخصیشده است. اما با تمام این حرکت دادهها، در نهایت با نسخهای از دادههای بازاریابی «زمان واقعی» (نه چندان واقعی) مواجه میشوید.
راه حل ساده است: در جایی زندگی کنید که داده های شما زندگی می کنند.
به Snowflake، MessageGears و مشتری مشترک آنها Frontdoor بپیوندید تا یک بحث پویا در مورد اینکه چگونه کل استراتژی تعامل با مشتری شما میتواند و باید حول دادههای شما متمرکز شود – به طوری که بتوانید بهترین کاری را که انجام میدهید بدون نگرانی در مورد فناوری انجام دهید.
درباره نویسنده