از داده های شخص اول برای تبدیل استفاده کنید

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-harness-first-party-data-for-conversion-387638

به منظور حفظ و رشد روابط موجود با مشتری، سازمان‌های پیشرو روی راه‌حل‌های داده شخص اولی شرط‌بندی می‌کنند که می‌تواند تأثیری بر ابتکارات کسب و نگهداری داشته باشد.

ثبت نام امروز برای “داده های شخص اول خود را برای جذب و تبدیل مشتری به کار بگیریدارائه شده توسط ActionIQ.


به ActionIQ و معاون خرید و تبدیل Hearst بپیوندید تا در مورد چگونگی باز کردن ارزش Hearst با استفاده از داده های شخص اول خود برای ایجاد تبدیل در محصولات مشترک و تجارت الکترونیک بحث کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو