از داده های شخص اول برای یک استراتژی CRM برنده استفاده کنید

جفت کردن یک استراتژی داده شخص اول با یک استراتژی بازاریابی یک به یک به تیم های شما کمک می کند تا مطمئن شوند که پیام ها هم هدفمند و هم شخصی هستند. این باید از همان اولین تعامل در نقطه مصرف اتفاق بیفتد.

Shutterstock 2203154645 800x450
جدید در زمین موتورهای جستجو

ثبت نام و شرکت کنید “چگونه از داده های شخص اول برای یک استراتژی CRM برنده استفاده کنیم،” ارائه شده توسط AtData.


به کارشناسان داده بپیوندید تا دیدگاه های خود را در مورد اهمیت داده های تمیز، کامل و متصل برای بهینه سازی CRM شما به اشتراک بگذارند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/leverage-first-party-data-for-a-winning-crm-strategy-427512

تاکید واقعی بر جمع آوری داده های شخص اول شده است.