شما می توانید احساس کنید که در مقایسه با تحویل معمول خود در اوج اختصار هستید.
تطبیق دادن تحویل شما به مخاطبان برای هر ارتباطی مهم است، خواه ارائه، ایمیل یا گزارش.
اگر این پیشنهادات کار اضافی به نظر می رسند، به این دلیل است که هستند.
داده ها و نمودارها می توانند به سرعت بسیار زیاد شوند و مدیران باید در یک نگاه بدانند چه چیزی مهم است.
هر نمودار یا جدولی که مستقیماً به غذای آماده شما مربوط نمی شود باید به ضمیمه منتقل شود یا بعداً به عنوان مکمل به اشتراک گذاشته شود.
آیا تجسم داده های من نشان می دهد که کجا باید نگاه کنم؟
کلمات موجود در بین داده های ایمیل شما تعیین می کند که چگونه داده ها توسط خواننده پذیرفته می شود.
آنها باید نتایج را بدانند، اما فقط تا جایی که بر شاخص های کلیدی عملکرد اولیه تأثیر بگذارند.
وقتی مخاطبان شما مدیران اجرایی هستند، باید فوراً بدانند که چرا نمودار را درج میکنید و چه چیزی باید از آن بگیرند.
این بدان معناست که نحوه ارائه شفاهی اسلایدهای خود به اندازه محتوای اسلایدهای شما مهم است.
آنها باید از همان ابتدا بدانند که غذای آماده چه چیزی باید باشد.
برای اینکه آن را به آنها بدهید، ابتدا باید بفهمید که چیست. فرمول من برای غذای آماده دارای سه بخش اصلی است:
- چه کار کردین؟
- چی شد؟ (اگر به راحتی آشکار نیست، این را به اهداف اصلی پروژه یا کسب و کار گره بزنید.)
- مخاطبان شما در مورد آن چه احساسی باید داشته باشند و در آینده چه کاری انجام می دهید؟
مدیران اجرایی باید بدانند که شما چه کار کرده اید، اما آنها معمولاً نیازی به دانستن نحوه انجام آن ندارند.
ممکن است وسوسه شوید که در دام “بیشتر، بهتر” بیفتید، اما در مقابل وسوسه مقاومت کنید.
این نشان میدهد که چگونه نتایج بر KPI اولیه (در این مورد سرنخها) تأثیر میگذارد، حتی اگر معیارهایی که ما در مورد آنها گزارش میکنیم به طور مماسی مرتبط باشند (CPA و CR).
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.