از علف های هرز خارج شوید

شما می توانید احساس کنید که در مقایسه با تحویل معمول خود در اوج اختصار هستید.

تطبیق دادن تحویل شما به مخاطبان برای هر ارتباطی مهم است، خواه ارائه، ایمیل یا گزارش.

اگر این پیشنهادات کار اضافی به نظر می رسند، به این دلیل است که هستند.

داده ها و نمودارها می توانند به سرعت بسیار زیاد شوند و مدیران باید در یک نگاه بدانند چه چیزی مهم است.

هر نمودار یا جدولی که مستقیماً به غذای آماده شما مربوط نمی شود باید به ضمیمه منتقل شود یا بعداً به عنوان مکمل به اشتراک گذاشته شود.

آیا تجسم داده های من نشان می دهد که کجا باید نگاه کنم؟

کلمات موجود در بین داده های ایمیل شما تعیین می کند که چگونه داده ها توسط خواننده پذیرفته می شود.

آنها باید نتایج را بدانند، اما فقط تا جایی که بر شاخص های کلیدی عملکرد اولیه تأثیر بگذارند.

وقتی مخاطبان شما مدیران اجرایی هستند، باید فوراً بدانند که چرا نمودار را درج می‌کنید و چه چیزی باید از آن بگیرند.

این بدان معناست که نحوه ارائه شفاهی اسلایدهای خود به اندازه محتوای اسلایدهای شما مهم است.

آنها باید از همان ابتدا بدانند که غذای آماده چه چیزی باید باشد.

برای اینکه آن را به آنها بدهید، ابتدا باید بفهمید که چیست. فرمول من برای غذای آماده دارای سه بخش اصلی است:

  • چه کار کردین؟
  • چی شد؟ (اگر به راحتی آشکار نیست، این را به اهداف اصلی پروژه یا کسب و کار گره بزنید.)
  • مخاطبان شما در مورد آن چه احساسی باید داشته باشند و در آینده چه کاری انجام می دهید؟

مدیران اجرایی باید بدانند که شما چه کار کرده اید، اما آنها معمولاً نیازی به دانستن نحوه انجام آن ندارند.

ممکن است وسوسه شوید که در دام “بیشتر، بهتر” بیفتید، اما در مقابل وسوسه مقاومت کنید.

این نشان می‌دهد که چگونه نتایج بر KPI اولیه (در این مورد سرنخ‌ها) تأثیر می‌گذارد، حتی اگر معیارهایی که ما در مورد آنها گزارش می‌کنیم به طور مماسی مرتبط باشند (CPA و CR).

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


هنگام ارائه نتایج PPC به یک مدیر ارشد یا معاون بازاریابی، بسیاری از بازاریابان این اشتباه را مرتکب می شوند که بیش از حد در علف های هرز کار خود فرو می روند.

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


منبع: https://searchengineland.com/deliver-ppc-results-executives-429300

حتی اگر مراحل بالا را دنبال کنید و بدانید که می‌خواهید پیامتان چه باشد، ممکن است دشوار باشد که بدانید آیا پیام شما همان طور است که می‌خواهید دریافت کنید.

“رسانه پیام است” مفهومی است که توسط نظریه پرداز ارتباطات مارشال مک لوهان ابداع شده است.

کوتاه‌تر بهتر است، و محدودیت زمانی/کلمه‌ای، حتی یک محدودیتی که خود تحمیل شده باشد، می‌تواند به شما کمک کند مواردی را که مستقیماً مرتبط نیستند حذف کنید و لفظ غیر ضروری را حذف کنید.

ارائه کار خود به افرادی که اهمیت دارند

به همان اندازه که برای ارائه نتایج به رهبری ارشد می تواند اعصاب خردکن باشد، اگر آن را میخکوب کنید می تواند درها و فرصت ها را نیز باز کند. به یاد داشته باشید: مختصر باشید و از علف های هرز دوری کنید.

وقتی نوبت به انتخاب داده‌ها و گرافیک‌هایی می‌رسد که در گزارش‌های خود لحاظ شوند، از چک لیست زیر استفاده کنید.

آیا تجسم داده های من به معیارهای موجود در غذای آماده من اشاره دارد؟

مدیران پرمشغله هستند و در نتیجه اغلب بی حوصله هستند. آنها به نسخه CliffsNotes نیاز دارند، نه نسخه خلاصه نشده.

نمودار داده فقط باید یک نکته اصلی را بیان کند تا از پوشاندن یا تحت الشعاع قرار دادن غذای آماده شما جلوگیری کند.

از فلش‌ها، فراخوان‌ها، برجسته‌سازی‌ها و نوشتار استفاده کنید تا دقیقاً نشان دهید که توجه شخص باید به کجا برسد. اگر جدولی با سطرها و ستون های متعدد اضافه کنید، این امر به ویژه مهم است.

آیا تجسم داده های من به وضوح می گوید یکی چیز؟

این پیشنهاد با “نامگذاری” پروژه شروع می شود، بنابراین مجری می تواند در صورت نیاز به آن ارجاع دهد.

در اینجا سه ​​راه برای موفقیت آمیز کردن تحویل بعدی شما به یک مدیر ارائه شده است.

1. با یک غذای آماده شروع کنید

در اینجا یک نمونه غذای آماده آورده شده است:


مدیران اجرایی چیزهای زیادی در ظرف خود دارند و زمان کمی برای عبور از همه اینها دارند.

او ادعا می کند که نحوه ارسال پیام تعیین کننده نحوه دریافت آن پیام است.

حتماً برای خودتان هم وقت بگذارید.

اکنون که غذای اصلی خود را دارید، مسیر روشنی در مورد آنچه که باید در آینده بیاید دارید.

و در نهایت، از آنجایی که این مدیر اجرایی کمیاب است که می‌داند افزایش 4 درصدی در نرخ تبدیل در PPC شگفت‌انگیز است، به آنها می‌گوید که این نتایج واقعاً خوبی هستند و آنچه در آینده خواهد آمد.

2. از داده ها برای حمایت از غذای آماده استفاده کنید، نه اینکه حواس خود را پرت کنید

این بدان معناست که شما باید هنگام ارزیابی میزان ضروری بودن معیارها، بی رحمانه خسیس باشید و در ایجاد تجسم های جدید برای هر نقطه سخاوتمند باشید.

مواردی وجود دارد که “بهترین را برای آخر حفظ کنید” توصیه خوبی است. ارائه به مدیران یکی از آنها نیست.

ارائه به مدیران به معنای ارائه به تأثیرگذارترین افراد در یک شرکت است و آمادگی متفاوتی را می طلبد.

هنگامی که این سه عنصر را دارید، بازکننده پیش فرض خود را دارید.

این افراد می توانند ایده های شما را به جلو ببرند یا آنها را در مسیر خود متوقف کنند.

غذای آماده شما باید همه چیز را شروع کند، خواه اولین جمله ایمیل شما، چکیده گزارش یا اسلاید ابتدایی ارائه شما باشد.

سبک و نحوه ارائه گزارش شما به همان اندازه اهمیت دارد که گزارش سعی دارد بگوید.

برای کمک به ارزیابی رسانه پیام خود و اطمینان از اینکه برای یک مدیر اجرایی منطقی است، ارائه یا گزارش خود را توسط یک همکار که نه در مورد PPC آگاه است و بازخورد خاصی را بخواهید، مانند:

  • آیا برداشت شما واضح است؟
  • آیا نکته اصلی به سرعت آشکار می شود؟
  • آیا داده ها به وضوح از هدف اصلی شما پشتیبانی می کنند؟
  • آیا “کرکی” وجود دارد که بتوان آن را حذف کرد یا اضافی به نظر می رسد؟
  • به نظر خیلی طولانی است؟
  • اگر ارائه شفاهی باشد
    • آیا انتقال شما از اسلاید به اسلاید بدون درز است؟
    • آیا از کلمات اختصاری استفاده می‌کنید و توضیح نمی‌دهید که معنی آنها چیست؟
    • آیا اطلاعات در قالبی ساده سازماندهی شده است؟
  • اگر گزارش مکتوب باشد
    • آیا حروف ربط زیاد است؟
    • آیا آنها مجبور بودند هر جمله ای را دو بار بخوانند؟

به یاد داشته باشید که نتایج موفقیت آمیز به این معناست که ارائه خود را برای مخاطبان خود تنظیم کنید.

همچنین به شما کمک می‌کند تا داده‌هایی را که ممکن است به‌طور مماس جذاب باشند، اما مستقیماً به آنچه می‌خواهید بگویید مرتبط نیستند، شناسایی و رد کنید.

نمایش‌های بصری باید گنجانده شود تا به مخاطب شما کمک کند تا داده‌ها را سریع درک کند، نه اینکه آب را گل آلود کند.

اگر تجسم‌های پیچیده لازم است، از برجسته‌سازی‌ها، فلش‌ها و فراخوان‌ها برای جلب توجه به بخشی که واقعاً مهم است استفاده کنید.

3. آن را توسط یکی از همکاران تیم دیگری اجرا کنید

از معیارهای موجود در غذای آماده خود برای راهنمایی داده هایی که انتخاب می کنید استفاده کنید. این تضمین می‌کند که داده‌هایی که نشان می‌دهید مستقیماً با هدف اصلی شما مرتبط است.

زیبایی این قالب در این است که به تمام نکات اصلی برخورد می کند و در عین حال توانایی شما را برای تقویت شاعرانه در مورد فرآیند یا معیارهای ثانویه که در واقع برای فردی با عنوان VP اهمیتی ندارد، محدود می کند.

و آنها باید بدانند که باید در مورد آن چه احساسی داشته باشند و در آینده چه اتفاقی می افتد.

با این حال، ممکن است برای مدیرانی که به طور منظم با شما ارتباط برقرار نمی‌کنند و هیچ نقطه‌ای برای مقایسه ندارند، گیج‌کننده و گیج‌کننده باشد.