جلب علاقه به یک ابزار یا محصول ممکن است بخش آسان و سرگرم کننده ایجاد یک تجارت باشد، اما تبدیل درخواست ها به خریداران زمانی است که کار سخت می شود. امروزه بسیاری از برندها با به دست آوردن، تبدیل، حفظ و ایجاد مشتریان وفادار مادام العمر به مبارزه ادامه می دهند. با این حال، به نظر می رسد که شرکت های پیشرو در سراسر جهان در حال انجام همه اینها و سپس برخی از آنها هستند.
می خواهید بدانید چگونه؟ ثبت نام و شرکت کنید “بهره گیری از قدرت داده های مشتری برای جلوتر از رقابت،” ارائه شده توسط تیالیوم.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/harness-the-power-of-customer-data-to-stay-ahead-of-the-competition-395582
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.