QRG قصد کاربر را به این دسته ها تقسیم می کند:
- بدانید پرس و جو: برای یافتن اطلاعات در مورد یک موضوع. که برخی از آنها هستند ساده بدانید پرس و جوها (یعنی پرس و جوهایی که پاسخ خاصی دارند، مانند واقعیت، نمودار و غیره)
- پرس و جو کنید: زمانی که کاربر در تلاش برای رسیدن به هدف یا شرکت در یک فعالیت است.
- استعلام وب سایت: زمانی که کاربر به دنبال یک وب سایت یا صفحه وب خاص است
- درخواست مراجعه حضوری: برخی از آنها به دنبال یک کسب و کار یا سازمان خاص هستند، برخی از آنها به دنبال یک دسته از مشاغل هستند.
اصطلاح “محتوای مفید” به ندرت در اسناد Google نشان داده می شود. اما ظاهر می شود صفحه چگونه جستجوی گوگل کار می کند، با اشاره به قطعه های ویژه:
آنچه در زیر می آید تمام راهنمایی ها و سؤالاتی است که Google برای ارزیابی مفید بودن محتوای شما در این زمینه ارائه کرده است مطالب مفید (HCU) بررسی محصول (PRU) هسته (CU) و پاندا به روز رسانی (PU).
بهروزرسانی محتوای مفید جدید Google برای پاداش دادن به محتوایی است که برای انسان نوشته شده است.
گوگل رفتار جستجو را به دو دسته تقسیم کرده است چهار “لحظه” در گذشته:
- میخواهم بدانم. افرادی که به دنبال اطلاعات یا الهام هستند.
- میخوام برم. افرادی که به دنبال یک محصول یا خدمات در منطقه خود هستند.
- من می خواهم انجام دهم. افرادی که به دنبال روشها هستند.
- می خواهم بخرم. افرادی که آماده خرید هستند
در اینجا همه چیزهایی که در مورد محتوای مفید گوگل می دانیم آمده است.
محتوای مفید چیست؟
Google میخواهد به جستجوگران کمک کند تا پاسخ یا اطلاعات مورد نظر خود را در سریعترین زمان ممکن بیابند – گاهی اوقات بدون خروج از صفحه نتایج جستجو.
یکی از آخرین راهها برای تفکر در مورد هدف مخاطب، روش آویناش کاوشیک است چارچوب، فکر کنید، انجام دهید، مراقبت کنید. اگرچه این توصیه «رسمی» گوگل مخصوص به روز رسانی الگوریتم نیست، Kaushik هنگام نوشتن این مطلب، مبشر بازاریابی دیجیتال گوگل بود.
Google «محتوای مفید» را در قطعههای ویژه برجسته میکند
اهداف جستجوی کلاسیکی وجود دارد که احتمالاً میشناسید (اطلاعاتی، ناوبری، تراکنشی)، اما همچنین چندین هدف کوچک وجود دارد که باید هنگام ایجاد محتوا به آنها فکر کنید.
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. گودوین قبل از پیوستن به Search Engine Land، سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقالهای را برای این برند رهبری میکرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی بزرگ و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.