انتشار: بهمن 12، 1401
بروزرسانی:
18 تیر 1404
استراتژی داده شخص اول خود را شروع کنید
به سلمان لادا، مدیر ارشد بازاریابی محصول از Okta بپیوندید، زیرا او تکنیک هایی را به اشتراک می گذارد که تیم های بازاریابی و دیجیتال می توانند از آنها برای حذف اصطکاک از تجربه ورود خود استفاده کنند - که منجر به بهبود کسب، حفظ و افزایش درآمد می شود.
با نابودی اجتناب ناپذیر کوکی ها، بازاریابان به دنبال راه هایی برای ارائه تجربیات شخصی شده با رضایت کاربر هستند، همه اینها بدون به خطر انداختن راحتی یا امنیت. امروزه، بسیاری به جعبه ورود به سیستم به عنوان اولین گام حیاتی در اجرای یک استراتژی موثر داده شخص اول روی می آورند. این دیگر فقط یک نیاز امنیتی نیست - اکنون دریچه ای برای تجربه کاربری دیجیتال برند آنها است.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.