بهینه سازی نرخ تبدیل شما با یک ذهنیت مشتری محور نقطه شروع خوبی است. در اینجا چهار نکته سریع برای افزایش نرخ تبدیل (و یک دعوت نامه برای یک تور پشت صفحه نمایش از پلت فرم تأیید صحت با بالاترین تبدیل در بازار) آورده شده است.
1. شهادت نامه ها صحبت می کنند
مصرفکنندگان باهوش میدانند که پیامرسانی برند ذاتاً جانبدارانه است، بنابراین خواندن نظرات مشتریان واقعی باعث میشود آنها نسبت به محصولات و خدمات برند احساس اطمینان بیشتری کنند. با مشتریانی تماس بگیرید که قبلاً به شما اطلاع دادهاند که از خدمات شما راضی هستند تا برخی از مظنههای قوی را جمعآوری کنند، سپس با اجازه آنها، این توصیفات را در مکانهای استراتژیک در سراسر سایت خود و در صفحات با ارزش خود قرار دهید.
2. نامزدی مجدد تبدیل می کند
جدید در زمین موتورهای جستجو