استراتژی های مشتری محور برای افزایش نرخ تبدیل

بهینه سازی نرخ تبدیل شما با یک ذهنیت مشتری محور نقطه شروع خوبی است. در اینجا چهار نکته سریع برای افزایش نرخ تبدیل (و یک دعوت نامه برای یک تور پشت صفحه نمایش از پلت فرم تأیید صحت با بالاترین تبدیل در بازار) آورده شده است.

1. شهادت نامه ها صحبت می کنند

مصرف‌کنندگان باهوش می‌دانند که پیام‌رسانی برند ذاتاً جانبدارانه است، بنابراین خواندن نظرات مشتریان واقعی باعث می‌شود آنها نسبت به محصولات و خدمات برند احساس اطمینان بیشتری کنند. با مشتریانی تماس بگیرید که قبلاً به شما اطلاع داده‌اند که از خدمات شما راضی هستند تا برخی از مظنه‌های قوی را جمع‌آوری کنند، سپس با اجازه آنها، این توصیفات را در مکان‌های استراتژیک در سراسر سایت خود و در صفحات با ارزش خود قرار دهید.

2. نامزدی مجدد تبدیل می کند

جدید در زمین موتورهای جستجو

به از تخفیف خود در برابر تقلب محافظت کنید، در طول فرآیند بازخرید نیاز به تأیید دارد. یک راه حل تأیید دیجیتال می تواند واجد شرایط بودن مشتری را فوراً تأیید کند و اطمینان حاصل کند که مشتریان شما همچنان از یک تجربه سریع و بدون درز لذت می برند.

برای افزایش تبدیل آماده اید؟

قیمت گذاری تبلیغاتی به مشتریان دلیلی می دهد تا برند شما را امتحان کنند، حتی اگر در حصار هستند یا به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند. بیشتر از آن، ارائه تخفیف های منحصر به فرد برای جوامع مصرف کننده که در بالا بحث شد اساساً به مشتریان برای تعلق به یک گروه پاداش می دهد.

این استراتژی پیشنهاد باعث می شود مشتریان احساس ارزشمندی کنند، که وفاداری را تشویق می کند و تبدیل ها برای مثال، 77 درصد دانش آموزان ترجیح می دهند با برندی خرید کنند که تخفیف دانشجویی ارائه می دهد و 60 درصد کارکنان بهداشت و درمان اگر تخفیف انحصاری داده شود، یک نام تجاری جدید را امتحان می کند. این جوامع مصرف کننده نیز اغلب پیشنهاد شما را با دیگران در شبکه خود به اشتراک می گذارند و به شما یک تقویت تبلیغاتی رایگان می دهند.

این تبلیغات هدفمند باعث ایجاد تبدیل، افزایش ROI و تشویق وفاداری طولانی مدت می شود. میخوای بیشتر ببینی؟

به یک تور بروید


“آیا-نخواهند-نخواهند؟” صحبت از رکود باعث شده است که بازاریابان اعداد و ارقام بودجه سال 2023 خود را خرد کنند و بپرسند: “چگونه می توانیم به جذب مشتریان جدید ادامه دهیم و مشتریانی را که در حال حاضر داریم حفظ کنیم؟”

شما می توانید بر اساس عوامل زیادی تقسیم بندی کنید، اما یکی از موثرترین آنها استفاده از ویژگی های مبتنی بر هویت مانند شغل (یعنی معلمان) یا مرحله زندگی (یعنی جابجایی های جدید) است. این تکنیک نامیده می شود بازاریابی هویت. از آنجایی که بازاریابی هویت گروه ها را هدف قرار می دهد (معروف به جوامع مصرف کننده) که مشترکاتی دارند که قویاً با آن همذات پنداری می کنند، به شما امکان می دهد ارتباط قوی تری با افرادی که به آنها تعلق دارند ایجاد کنید.

4. پیشنهادات انحصاری سهام را تقویت می کند

درباره نویسنده

SheerID

پلتفرم تأیید دیجیتال پیشرو SheerID فوراً هویت افراد و مشاغل را تأیید می‌کند و شرکت‌ها را قادر می‌سازد تا پیشنهادات و تجربیات خود را به بخش‌های مشتریان با ارزش ارائه کنند و در عین حال تقلب را کاهش داده و اصطکاک را به حداقل می‌رسانند. با استفاده از منابع داده معتبر برای تأیید اعتبار در زمان واقعی در تجربه برند یک سازمان، SheerID یک تجربه مشتری بی‌نقص را ارائه می‌کند که ریزش را کاهش می‌دهد و وفاداری را تقویت می‌کند تا رشد درآمد را افزایش دهد. در نتیجه، بزرگترین برندهای جهان – از جمله آمازون، اسپاتیفای و تی موبایل – به SheerID به‌عنوان شریک تأیید مورد اعتماد خود متکی هستند.


منبع: https://searchengineland.com/drive-more-revenue-now-customer-focused-strategies-to-boost-conversion-rates-389021

اگر گروه‌های مشتریان خاصی را با پیام‌های شخصی‌شده هدف قرار دهید، بازاریابی و نرخ تبدیل شما بسیار موفق‌تر خواهد بود. گذشته از همه اینها، 89 درصد از بازاریابان هنگامی که از تکنیک های بازاریابی شخصی استفاده کردند، بازگشت سرمایه مثبتی مشاهده کردند. برای انجام این کار، شروع کنید تقسیم بندی مخاطبان.

اگر اطلاعات تماس مشتریانی را دارید که از سایت شما بازدید کرده‌اند اما تبدیل نکرده‌اند، می‌توانید برای تکمیل اقدام یا خرید آنها یک ایمیل یا پیامک یادآوری ارسال کنید. و حتی بعد از اینکه مشتری تبدیل شد، همچنان او را تشویق کنید که دوباره و دوباره تبدیل شود! می توانید مشتریان تبدیل شده را با محتوای شخصی شده، معاملات ویژه، توصیه های محصول، درگیر نگه دارید، برنامه های وفاداری، و درخواست برای ارسال بازخورد.

3. بازاریابی شخصی وفاداری را پرورش می دهد

در حالی که راه های زیادی برای بهبود نرخ تبدیل و عملکرد کمپین شما وجود دارد، بازاریابی هویت یکی از موثرترین آنهاست. مارک هایی که راه اندازی می شوند برنامه های تخفیف شخصی با پلتفرم بازاریابی هویت SheerID نتایج چشمگیر بهینه سازی تبدیل را ببینید. به عنوان مثال، زمانی که ASICS با ارائه 60 درصد تخفیف به کارکنان مراقبت های بهداشتی، اعضای ارتش و اولین پاسخ دهندگان، تبدیل ها 100 درصد افزایش یافت.