جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/drive-more-revenue-now-customer-focused-strategies-to-boost-conversion-rates-389021
بهینه سازی نرخ تبدیل شما با یک ذهنیت مشتری محور نقطه شروع خوبی است. در اینجا چهار نکته سریع برای افزایش نرخ تبدیل (و یک دعوت نامه برای یک تور پشت صفحه نمایش از پلت فرم تأیید صحت با بالاترین تبدیل در بازار) آورده شده است.
قیمت گذاری تبلیغاتی به مشتریان دلیلی می دهد تا برند شما را امتحان کنند، حتی اگر در حصار هستند یا به دنبال صرفه جویی در هزینه هستند. بیشتر از آن، ارائه تخفیف های منحصر به فرد برای جوامع مصرف کننده که در بالا بحث شد اساساً به مشتریان برای تعلق به یک گروه پاداش می دهد.
به از تخفیف خود در برابر تقلب محافظت کنید، در طول فرآیند بازخرید نیاز به تأیید دارد. یک راه حل تأیید دیجیتال می تواند واجد شرایط بودن مشتری را فوراً تأیید کند و اطمینان حاصل کند که مشتریان شما همچنان از یک تجربه سریع و بدون درز لذت می برند.
این تبلیغات هدفمند باعث ایجاد تبدیل، افزایش ROI و تشویق وفاداری طولانی مدت می شود. میخوای بیشتر ببینی؟
در حالی که راه های زیادی برای بهبود نرخ تبدیل و عملکرد کمپین شما وجود دارد، بازاریابی هویت یکی از موثرترین آنهاست. مارک هایی که راه اندازی می شوند برنامه های تخفیف شخصی با پلتفرم بازاریابی هویت SheerID نتایج چشمگیر بهینه سازی تبدیل را ببینید. به عنوان مثال، زمانی که ASICS با ارائه 60 درصد تخفیف به کارکنان مراقبت های بهداشتی، اعضای ارتش و اولین پاسخ دهندگان، تبدیل ها 100 درصد افزایش یافت.
این استراتژی پیشنهاد باعث می شود مشتریان احساس ارزشمندی کنند، که وفاداری را تشویق می کند و تبدیل ها برای مثال، 77 درصد دانش آموزان ترجیح می دهند با برندی خرید کنند که تخفیف دانشجویی ارائه می دهد و 60 درصد کارکنان بهداشت و درمان اگر تخفیف انحصاری داده شود، یک نام تجاری جدید را امتحان می کند. این جوامع مصرف کننده نیز اغلب پیشنهاد شما را با دیگران در شبکه خود به اشتراک می گذارند و به شما یک تقویت تبلیغاتی رایگان می دهند.
اگر اطلاعات تماس مشتریانی را دارید که از سایت شما بازدید کردهاند اما تبدیل نکردهاند، میتوانید برای تکمیل اقدام یا خرید آنها یک ایمیل یا پیامک یادآوری ارسال کنید. و حتی بعد از اینکه مشتری تبدیل شد، همچنان او را تشویق کنید که دوباره و دوباره تبدیل شود! می توانید مشتریان تبدیل شده را با محتوای شخصی شده، معاملات ویژه، توصیه های محصول، درگیر نگه دارید، برنامه های وفاداری، و درخواست برای ارسال بازخورد.