تو عمیق تر می توانید مرکز خلاقیت را بررسی کنید اینجا.
➡️CPA چیست
➡️ویدئوهای با رتبه برتر
➡️کدام طاقچه / محصول بهترین عملکرد را دارد
➡️محصول چیست و چقدر هزینه می کنند
➡️به معنای واقعی کلمه همه چیز
چرا ما اهمیت می دهیم. این می تواند به تبلیغ کنندگان اجازه دهد تا تصمیمات آگاهانه ای در مورد استراتژی های جدید بگیرند. با تجزیه و تحلیل عملکرد محصولات خاص بر اساس معیارهایی مانند نمایشها، CTR، CPA و موارد دیگر، تبلیغکنندگان میتوانند تشخیص دهند که کدام محصولات محبوب هستند و کدامها محبوب نیستند و تلاشهای تبلیغاتی خود را بر این اساس تنظیم کنند.
عنصر “اطلاعات بینش مخاطب” به شما این امکان را میدهد که تفکیک گروه سنی افرادی که با این تبلیغات درگیر هستند، همراه با علایق مرتبط را مشاهده کنید، و دادههای کلیدی را برای تحلیل و تلاشهای برنامهریزی ارائه میدهد.
TikTok به تازگی عنصر «محصولات برتر» را در مرکز خلاقیت خود منتشر کرده است.
🤯 TikTok “محصول برتر” را در مرکز خلاقیت منتشر می کند! تغییر دهنده بازی؟
آیا تبلیغات TikTok / UGC انجام می شود؟ این را در اسرع وقت بررسی کنید!! pic.twitter.com/mllxeIHxjK
— مایکل سانچز 🔝 TikTok (@michaelgrowth) 20 فوریه 2023

برای به دست آوردن درک عمیق تر از یک محصول خاص، روی عنصر “جزئیات” در سمت راست لیست کلیک کنید. این یک نمای کلی محصول، از جمله داده هایی مانند CTR، CPA، نمودار برداشت ها و موارد دیگر را در اختیار شما قرار می دهد.

این دادهها بینشهایی را درباره محبوبیت محصولات خاص در برنامه ارائه میدهند، همانطور که با فراوانی آگهیهای دارای مورد، و همچنین معیارهایی مانند نمایشها، نرخ بازدید، نظرات و پسندیدنها نشان داده میشود. اساساً، تمام نقاط داده مربوطه برای تجزیه و تحلیل عملکرد هر محصول در دسترس هستند.
منبع: https://searchengineland.com/leveraging-tiktoks-ad-content-to-get-valuable-insights-on-top-performing-products-393566
چگونه کار می کند. استفاده از گزینه های فیلتر ارائه شده امکان محدود کردن فهرست محصولات برتر را با توجه به مناطق و دسته بندی های محصول خاص فراهم می کند. همچنین می توانید داده های آخرین روز، 7 روز یا 30 روز را مشاهده کنید.