90 درصد از سازمان ها سئو را در سال 2023 در اولویت قرار می دهند. ایجاد تخصص و اقتدار برند چیزی را ارائه می دهد که BrightEdge از آن به عنوان “ارزش ترکیبی” یاد می کند. اساساً، این بدان معناست که وبسایتهایی که در صنعت/طاقچه خود برنده هستند، به افزایش سهم خود از جستجو ادامه میدهند.
- جیم یو، مدیر عامل BrightEdge، گفت: «در نتیجه تمرکز SEO بر موفقیت کاری با ارزش و تأثیرگذار در سال 2022، ما شاهد خرید بیشتر از سوی سازمانها هستیم، به طوری که 90 درصد سازمانها سئو را در سال 2023 در اولویت قرار میدهند.
چرا ما اهمیت می دهیم. عدم قطعیت اقتصادی بودجه بازاریابی را ثابت نگه داشته (یا حتی کاهش داده است) و تمرکز بیشتری بر SEO در سال جاری داشته است. اما این بدان معناست که از سئوکاران خواسته می شود تا بدون سرمایه گذاری بیشتر در سئو، درآمد و تبدیل بیشتری داشته باشند.
یکی از دلایل این امر احتمالاً احتیاط فراوان است. ChatGPT و ابزارهای مشابه می توانند به سرعت محتوا تولید کنند – اما کیفیت به دلیل “توهم” هوش مصنوعی همچنان یک نگرانی است و بسیاری از سئوکاران نگران هستند که گوگل بتواند محتوای هوش مصنوعی را شناسایی و جریمه کند.
4 نگرانی برتر سئو سازمانی در سال 2023. BrightEdge همچنین چالشهایی را که سئوکاران بر روی آنها تمرکز میکنند، آشکار کرد:
- به روز رسانی موتورهای جستجو (41%)
- تغییر رفتار مصرف کننده (33%)
- پیشرفت های تکنولوژی (14%)
- رقبا (12%)
چرا این تغییر؟ به احتمال زیاد به این دلیل که گوگل قصد دارد به زودی هوش مصنوعی مولد را به تجربه جستجوی خود اضافه کند.
تو عمیق تر سازمان ها اکنون به سئو روی آورده اند، کاغذ سفید BrightEdge.
منبع: https://searchengineland.com/seo-compounding-value-393965
این بر اساس تحقیقات جدید پلتفرم سئوی سازمانی BrightEdge است.
این من را به یاد فیلم کلاسیک مایک گرهان می اندازد.پیوند کثیف ثروتمندمفهوم – اینکه سایت های محبوب محبوب تر می شوند. یا هرچه در سئو بهتر عمل کنید، در جستجوی ارگانیک بهتر عمل می کنید. آیا به این دلیل که همه آن لینک ها را دارید در جایگاه 1 قرار می گیرید یا به این دلیل که در رتبه 1 هستید همه آن لینک ها را دارید؟
ایجاد اقتدار تأثیر ترکیبی بر نحوه عملکرد برندها در جستجوی ارگانیک دارد. و شتاب هوش مصنوعی در جستجو فقط اهمیت توسعه اقتدار، اعتماد و اعتبار را افزایش می دهد.
گوگل برای سالها در مورد استفاده از محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی هشدار داده است – اگرچه این دستورالعمل در سال 2023 کاهش یافته است. اکنون، گوگل اهمیتی نمیدهد که یک انسان یا هوش مصنوعی محتوای شما را بنویسد، تا زمانی که محتوای شما برای مردم مفید باشد و برای دستکاری جستجو ایجاد نشده باشد. نتایج.
58 درصد قصد دارند در سال 2023 از هوش مصنوعی برای محتوا و سئو استفاده کنند. بازاریابان جستجو میخواهند از محتوای تولید شده با هوش مصنوعی استفاده کنند – اما هنوز کاملاً متوجه نشدهاند چگونه با این حال، به گفته BrightEdge:
- فقط 10% بازاریابان از هوش مصنوعی برای تولید محتوای سئو استفاده می کنند، اما 58% امسال را هدف گذاری کنید
به گفته یو، به ازای هر 1 دلاری که امروزه برای سئو هزینه میشود، سازمانها میتوانند در طول زمان مزایای ترکیبی پیدا کنند که منجر به بازگشت سرمایه بیشتر میشود.