اسنپ ​​برای تجربه خرید جدید AR با آمازون شریک می شود


آمازون اکنون به کاربران اسنپ چت این امکان را می دهد که به صورت دیجیتالی عینک در دسته هایی مانند عینک آفتابی، عینک مطالعه یا عینک فصلی از تعدادی از برندهای معروف از جمله Maui Jim، Persol، Oakley، Ray-Ban، Costa Del Mar و دیگران را امتحان کنند.

سرمایه گذاری های خرید AR اسنپ. اسنپ ​​امسال سرمایه گذاری زیادی در خرید AR انجام داده است، از جمله ارتقاهایی که به برندها و خرده فروشان امکان می دهد اطلاعات محصول و قیمت را در زمان واقعی تغییر دهند، به تجزیه و تحلیل بهتری دسترسی داشته باشند و توانایی ایجاد آسان لنزهای خرید جدید را داشته باشند.

برندهای دیگر نیز به دنبال این روند هستند. از دیگر شراکت‌های برند اسنپ می‌توان به MAC Cosmetics، Ulta Beauty، American Eagle، Puma، Chanel، Walmart، LVMH، برندهای عینک Goodr و Zenni Optical و Disguise اشاره کرد.

اسنپ ​​می گوید که در طول سال گذشته، 250 میلیون کاربر آن بیش از 5 میلیارد بار با لنزهای AR خود درگیر شده اند.

چگونه کار می کند. پلتفرم سلف سرویس اسنپ دارای یک وب ساز لنز است که به برندها اجازه می دهد در عرض چند دقیقه لنزهای خرید بسازند. در آوریل امسال، اسنپ اعلام کرد که دسترسی خرده‌فروشان را به فناوری پردازش تصویر AR جدید در مدیریت دارایی سه بعدی خود آغاز می‌کند که ساخت تجربه‌های خرید AR را آسان‌تر و سریع‌تر می‌کند. اسنپ ​​در آن زمان توضیح داد که این فرآیند از هوش مصنوعی و عکاسی خود برند برای تبدیل عکس‌های استاندارد به دارایی‌های واقعیت افزوده استفاده می‌کند.

به لنزهای جدید آمازون دسترسی پیدا کنید. برای دسترسی به ویژگی جدید خرید آمازون AR، کاربران اسنپ چت می توانند لنزهای جدید را در نمایه عمومی @amazonfashion در برنامه اسنپ چت، از طریق کاوشگر لنز اسنپ، از طریق تب جدید “درس-آپ” با تجربه خرید AR و از طریق اسنپ پیدا کنند. چرخ فلک لنز دوربین.

وقتی کاربران عینکی را پیدا می کنند که دوست دارند، می توانند برای خرید روی پیوندی در پایین صفحه ضربه بزنند. این آنها را برای پرداخت به برنامه آمازون در تلفن خود هدایت می کند.

چرا ما اهمیت می دهیم. برندها و تبلیغ‌کنندگانی که محصولات را تبلیغ می‌کنند می‌توانند به سرعت و به راحتی لنزهای اسنپ را ایجاد کنند تا به کاربران اجازه دهند محصولات را امتحان کنند و مستقیماً از برنامه خرید کنند. گزارش شده است که اسنپ فروش را کاهش نمی دهد، بنابراین برندها می توانند پلتفرم را بدون پرداخت درصدی از فروش آزمایش کنند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/snap-partners-with-amazon-for-new-ar-shopping-experience-389317