گزارش ترکیبی جدید با این گزارش، میتوانید عملکرد داراییهایی مانند پیامها و لینکهای سایت را در برابر سرفصلها و توضیحات ببینید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
گزارش ترکیبی جدید با این گزارش، میتوانید عملکرد داراییهایی مانند پیامها و لینکهای سایت را در برابر سرفصلها و توضیحات ببینید.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
به نظر می رسد. ابزار پیشنمایش در مدیر تبلیغات بهطور خودکار بهروزرسانی میشود تا بتوانید داراییهای برنامه افزودنی برای تبلیغات خود را ببینید. Google همچنین دارایی های توصیه شده را بر اساس اهداف کمپین شما نشان می دهد. داراییهایی که در این مرحله از فرآیند راهاندازی ایجاد میشوند، زمانی که روی کمپینها و گروههای تبلیغاتی دیگر کار میکنید، در دسترس خواهند بود.
چرا ما اهمیت می دهیم. گردش کار و گزارش های جدید می تواند به تبلیغ کنندگان بینش بیشتری در مورد نحوه عملکرد کمپین ها و دارایی های آنها بدهد. تنظیم مجدد رابط کاربری Google همچنین میتواند ایجاد و مدیریت داراییها را سریعتر و آسانتر کند، زیرا اکنون میتوان آن را در همان مرحله ایجاد کمپین اصلی انجام داد.
ETA را راه اندازی کنید. گزارشهای یکپارچه در صفحه «داراییها» در هفتههای آینده برای همه انواع کمپینهایی که قبلاً از افزونههای تبلیغاتی پشتیبانی میکردند، منتشر میشود و گزارش ترکیبهای بهروزرسانی شده در چند ماه آینده منتشر میشود.
تو عمیق تر می توانید اطلاعیه کامل را از گوگل بخوانید اینجا.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
منبع: https://searchengineland.com/google-ad-extensions-are-being-rebranded-as-assets-387983
جدید در زمین موتورهای جستجو