افزونه های تبلیغاتی گوگل به عنوان دارایی تغییر نام می دهند


گوگل به تازگی اعلام کرده است که پسوندهای تبلیغاتی به دارایی‌ها در رابط کاربری Google Ads تغییر نام خواهند داد. این تغییر طی دو هفته آینده اعمال خواهد شد.

این یعنی چی پیش از این، ایجاد و مدیریت دارایی هایی مانند پسوند تماس یا پیوندهای سایت در مرحله جداگانه ای از فرآیند ایجاد کمپین انجام می شد. اکنون، زمانی که یک کمپین Search یا Performance Max راه‌اندازی می‌کنید، افزونه‌ها (اکنون دارایی‌ها) در همان مرحله ایجاد می‌شوند.

به نظر می رسد. ابزار پیش‌نمایش در مدیر تبلیغات به‌طور خودکار به‌روزرسانی می‌شود تا بتوانید دارایی‌های برنامه افزودنی برای تبلیغات خود را ببینید. Google همچنین دارایی های توصیه شده را بر اساس اهداف کمپین شما نشان می دهد. دارایی‌هایی که در این مرحله از فرآیند راه‌اندازی ایجاد می‌شوند، زمانی که روی کمپین‌ها و گروه‌های تبلیغاتی دیگر کار می‌کنید، در دسترس خواهند بود.

منوی جدید «آگهی‌ها و دارایی‌ها». صفحه “دارایی ها” گزارش هایی برای همه دارایی ها در سراسر حساب خواهد داشت. عناوین و توضیحات در نمای «دارایی» هستند در حالی که جدول «تعاون» بخش‌هایی مانند تصاویر و قیمت‌ها را نشان می‌دهد. برای مشاهده آسان تر و تجزیه و تحلیل عملکرد، می توانید گزارش ها را بر اساس نوع دارایی نیز فیلتر کنید.

گزارش ترکیبی جدید با این گزارش، می‌توانید عملکرد دارایی‌هایی مانند پیام‌ها و لینک‌های سایت را در برابر سرفصل‌ها و توضیحات ببینید.

ETA را راه اندازی کنید. گزارش‌های یکپارچه در صفحه «دارایی‌ها» در هفته‌های آینده برای همه انواع کمپین‌هایی که قبلاً از افزونه‌های تبلیغاتی پشتیبانی می‌کردند، منتشر می‌شود و گزارش ترکیب‌های به‌روزرسانی شده در چند ماه آینده منتشر می‌شود.


دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


تو عمیق تر می توانید اطلاعیه کامل را از گوگل بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. گردش کار و گزارش های جدید می تواند به تبلیغ کنندگان بینش بیشتری در مورد نحوه عملکرد کمپین ها و دارایی های آنها بدهد. تنظیم مجدد رابط کاربری Google همچنین می‌تواند ایجاد و مدیریت دارایی‌ها را سریع‌تر و آسان‌تر کند، زیرا اکنون می‌توان آن را در همان مرحله ایجاد کمپین اصلی انجام داد.

حساب خود را زیر نظر داشته باشید تا ببینید آیا به گزارش‌های جدید دسترسی دارید یا خیر و با طرح‌بندی جدید آشنا شوید. مثل همیشه، مراقب همه دارایی‌هایی باشید که با استفاده از یادگیری ماشینی ایجاد می‌شوند و قبل از انتشار آن‌ها را مرور کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/google-ad-extensions-are-being-rebranded-as-assets-387983