این یعنی چی پیش از این، ایجاد و مدیریت دارایی هایی مانند پسوند تماس یا پیوندهای سایت در مرحله جداگانه ای از فرآیند ایجاد کمپین انجام می شد. اکنون، زمانی که یک کمپین Search یا Performance Max راهاندازی میکنید، افزونهها (اکنون داراییها) در همان مرحله ایجاد میشوند.
منوی جدید «آگهیها و داراییها». صفحه “دارایی ها” گزارش هایی برای همه دارایی ها در سراسر حساب خواهد داشت. عناوین و توضیحات در نمای «دارایی» هستند در حالی که جدول «تعاون» بخشهایی مانند تصاویر و قیمتها را نشان میدهد. برای مشاهده آسان تر و تجزیه و تحلیل عملکرد، می توانید گزارش ها را بر اساس نوع دارایی نیز فیلتر کنید.

به نظر می رسد. ابزار پیشنمایش در مدیر تبلیغات بهطور خودکار بهروزرسانی میشود تا بتوانید داراییهای برنامه افزودنی برای تبلیغات خود را ببینید. Google همچنین دارایی های توصیه شده را بر اساس اهداف کمپین شما نشان می دهد. داراییهایی که در این مرحله از فرآیند راهاندازی ایجاد میشوند، زمانی که روی کمپینها و گروههای تبلیغاتی دیگر کار میکنید، در دسترس خواهند بود.

تو عمیق تر می توانید اطلاعیه کامل را از گوگل بخوانید اینجا.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.