الزام جدید بازاریاب جستجو: گرفتن داده های شخص اول

جدید در زمین موتورهای جستجو

بسیاری از کانال‌های بازاریابی در یک لحظه غیرتجاری با مصرف‌کنندگان درگیر می‌شوند – در حالی که آنها روی کاناپه نشسته‌اند و مشغول تماشای The Office هستند و از تصاویر عالی بهترین دوستشان در اینستا از سفر اخیر به توسکانی و غیره غمگین می‌شوند.

چیز جدیدی نیست، درست است؟

و احتمالاً بسیاری از پست‌های وبلاگ، مقالات، وبینارها، پادکست‌ها و غیره را دیده‌اید که در مورد اینکه چگونه داده‌های شخص اول مسیری برای انطباق با آینده بدون کوکی هستند صحبت می‌کنند.

در نهایت، نامه فیزیکی را می توان متناسب با فرد و نیازهای آنها تنظیم کرد. تحویل یک بروشور کارت پستال، یک پاکت نامه یا یک کاتالوگ به بخش های مختلف مشتریان امکان پذیر می شود.

نقش جستجو در ایجاد تجربیات عالی برای مشتری

ما همچنین می توانیم به طور مستقیم و با اطمینان علاقه را استنباط کنیم.

آنچه جدید است این است اهمیت نسبی از هر کلیک شخص اول که از طریق جستجو انجام می شود.

جستجو همیشه یک کانال مهم بوده است (به نظر من بسیار بی‌طرفانه)، و با افزایش نقش آن در ایجاد تجربیات عالی برای مشتری، حیاتی‌تر می‌شود.

داده‌های جستجو به خودی خود می‌توانند ارزشمند باشند، اما زمانی که با سایر منابع داده شخص اول جفت شوند، حتی قدرتمندتر می‌شوند. بنابراین، چه چیزی شبیه است؟

جستجو + داده های رفتار سایت = تجربیات بهتر کاربر

اکنون ما یک الزام دیگر داریم: گرفتن اطلاعاتی که دست سازان به ما می دهند تا بسازیم همه از تجربیات خود با نام تجاری ما بهتر است.


ما همچنین می دانیم که آنها به خرید آن وسایل کمپینگ فکر می کنند اکنون.

اما جستجو نیز نقش مهمی ایفا می کند. این مکان منحصر به فرد به چند دلیل است.

کاربران به طور هدفمند با سایت شما درگیر هستند

«جستجو» مسئولیت جدیدی دارد که داده‌های شخص اول با هدف بالا را دریافت کرده و از آن در اکوسیستم بازاریابی استفاده کند.

نقشی که جستجو در جمع آوری آن داده های گرانبهای شخص اول ایفا می کند.

نقش جستجو در جمع آوری داده های شخص اول

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


جستجو + CRM = تعامل دیجیتال بهتر

همانطور که مصرف کننده وب سایت، متن، تصاویر و ارزش پیشنهادی را هضم می کند، اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.

به دست آوردن یک کلیک تبلیغاتی تنها نیمی از نبرد است.

جستجو یک استثنای نادر است. مصرف کنندگانی که با آنها درگیر هستیم فعالانه دست خود را بالا می برند و ما کمکی برای رفع نیازهای آنها نشان می دهیم.

درباره نویسنده

مت میرژیوسکی

Matthew Mierzejewski معاون ارشد جستجو در مرکل جایی که او مسئول تحویل، عملیات، محصول و فروش جستجوی ایالات متحده (SEM، SEO) است. مت در چندین میزگرد صنعتی، وبینارها مشارکت داشته است و همچنین به عنوان رهبر Google SEM بتا خدمت کرده است. مت پذیرش مرکل از فرصت‌های محصول جدید صنعت و موتور جستجو را ارزیابی و پشتیبانی می‌کند و بهترین روش‌ها را بر اساس اهداف عملکرد کلیدی برای مشتریان Merkle ایجاد می‌کند. علاوه بر این، مت مرتباً در مصاحبه‌های Google، MediaPost و سایر رسانه‌ها برای نظرات خود در مورد وضعیت صنعت بازاریابی آنلاین شرکت کرده است. مت همچنین برای سخنرانی و شرکت در رویدادهای صنعتی مانند SMX Advanced، ad:tech و Mediapost Search Insider Summit دعوت شده است.


منبع: https://searchengineland.com/capturing-first-party-data-search-389342

در دنیای مبتنی بر داده های امروزی، هر نقطه تماس برند با مصرف کننده به جای دوستی که می گوید «هی، کوله پشتی جدیدم را ببین!» می تواند بخشی از یک سفر متصل باشد.

داشتن توانایی تنظیم کمپین پست مستقیم یک برند با اصلاح اینکه چه کسی، چه چیزی و چگونه قدرتمند و کارآمد است.

برای مثال، پست مستقیم را در نظر بگیرید.

این سیگنال‌ها می‌توانند به برندها اجازه دهند پیام‌ها و ارزش‌های پیشنهادی را در زمان واقعی در وب‌سایت تغییر دهند و همچنین می‌توانند به بهبود تعامل با مشتری منجر شوند – این احساس که برند می‌داند که چه کسی هستند و می‌خواهد تجربه‌ای شخصی و متناسب ارائه دهد.

اولاً، این مدل‌های بخش مشتری را می‌توان بر اساس احتمال خرید ایجاد کرد – منجر به بخش‌های برتر و همچنین سرکوب مشتریان می‌شود.

اگر بله، چقدر فعال بوده‌اند، و چه ابرداده‌ها و فعالیت‌هایی را می‌توانیم به مدل‌های تقسیم‌بندی مشتری خود اضافه کنیم؟

چی نیست در مورد صحبت شدن؟

آیا مصرف کننده در لیست ایمیل یا لیست پستی ما است یا قبلاً خرید کرده است؟

نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.


شخصی که در وب سایت تجارت الکترونیک ما به دنبال چادر است، سیگنال بسیار قوی تری از “علاقه به خرید وسایل کمپینگ” نسبت به فردی که در حال مرور یک وبلاگ در فضای باز یا جستجوی 10 نکته برتر برای پیاده روی در مسیر آپالاچی است، نشان می دهد.

همانطور که فرصت‌های استخراج داده‌ها از کوکی‌های شخص ثالث کمتر و کمتر می‌شود و باغ‌های دیواری حصارهای خود را بلندتر و بلندتر می‌سازند، این اهمیت همچنان افزایش می‌یابد.

این ابرداده می تواند و باید برای ایجاد بخش های مشتری استفاده شود. امتیازات تمایل به خرید را می توان بر اساس رفتار در محل به دست آورد.

گاهی اوقات، مصرف‌کنندگان تقریباً فوراً جهش می‌کنند، در حالی که برخی اوقات، بیش از 10 صفحه را مشاهده می‌کنند و بیش از 15 دقیقه را صرف مرور سایت می‌کنند.

این بدان معناست که هر تعاملی که با مشتریان بالقوه داریم بسیار عمدی است. آن‌ها این انتخاب را انجام داده‌اند که نه تنها به دنبال چیزی که ما ارائه می‌دهیم بگردند، بلکه از آن بازدید کنند ما سایت. معنی آن این است که…

کلیک ها دارای هدف بالا و سیگنال های زمان بندی قوی هستند

جستجو یک کانال جذب تقاضا است که تعامل هدفمند و هدفمند را با بهره مندی از یک کوکی شخص اول نشان می دهد.

ما می‌توانیم اطلاعات ارزشمندی در مورد یک شخص بیاموزیم، حتی اگر بلافاصله خریدی انجام ندهد.

کلیک‌ها به عنوان کوکی شخص اول در نظر گرفته می‌شوند، به این معنی که تبلیغ‌کننده دارای رضایت از توانایی‌های زیر است:

  • مرورگر مصرف کننده را تگ کنید.
  • از این اطلاعات برای بهبود تجربه مشتری و تعاملات و تعاملات آتی خود با برند استفاده کنید.

فراتر از سایت، برندها همچنین توانایی دسترسی به این مشتریان شخص اول را در سایر تجربیات دیجیتالی پولی و ارگانیک، مانند تبلیغات اجتماعی و ایمیل‌های سفارشی، خواهند داشت.

جستجو + CRM = بهتر است غیر دیجیتال تماس با ما

زمانی که ما از لحاظ تاریخی در مورد بازاریابی بین کانالی صحبت کرده ایم، به خصوص زمانی که به جستجو مربوط می شود، «کانال های دیگر» معمولی عبارتند از: اجتماعی پولی، خرده فروشی الکترونیکی، نمایش و غیره.

ما باید شروع کنیم که کانال های آفلاین خود را نیز در آن مکالمات قرار دهیم.

اغلب اوقات این تجارت، برنامه های وفاداری و مواردی از این دست هستند که مسئول کشف نکات و نکات مشتریان شما هستند.

کوکی های شخص ثالث در راه خروج هستند. احتمالاً چند سالی است که به این موضوع فکر می کنید و صحبت می کنید.

راهنما ما به عنوان بازاریاب های جستجو همیشه این بوده است که با کسانی که به دنبال آن هستند ملاقات کنیم، زمانی که به دنبال آن هستند، به گونه ای که مسئولیت کسب و کار ما را بر عهده دارد.

با درک قصد مشتری و خواسته های محصول/خدمت، و همچنین این واقعیت که اکنون نیاز آنها وجود دارد، ما توانایی منحصر به فردی برای ساخت مدل های تمایل داریم.

دوم، محتوا را می توان تغییر داد تا دقیقاً با محصولات/خدماتی که مشتری ابراز علاقه کرده است مطابقت داشته باشد.

با گسترش رفتار نمایش در سایت، می‌توانیم قصد جستجو را به تعامل شناخته شده آنلاین و آفلاین مشتری مرتبط کنیم.

توصیه می‌کنیم از این اطلاعات برای اطلاع‌رسانی بهتر فهرست‌های هدف‌گیری و سرکوب خودکار مشتری استفاده کنید تا به ابتکارات بازاریابی دیجیتال و بازاریابی مجدد اضافه شود.