جدید در زمین موتورهای جستجو
همانطور که مصرف کننده وب سایت، متن، تصاویر و ارزش پیشنهادی را هضم می کند، اتفاقات زیادی می تواند بیفتد.
به دست آوردن یک کلیک تبلیغاتی تنها نیمی از نبرد است.
جستجو یک استثنای نادر است. مصرف کنندگانی که با آنها درگیر هستیم فعالانه دست خود را بالا می برند و ما کمکی برای رفع نیازهای آنها نشان می دهیم.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/capturing-first-party-data-search-389342
در دنیای مبتنی بر داده های امروزی، هر نقطه تماس برند با مصرف کننده به جای دوستی که می گوید «هی، کوله پشتی جدیدم را ببین!» می تواند بخشی از یک سفر متصل باشد.
داشتن توانایی تنظیم کمپین پست مستقیم یک برند با اصلاح اینکه چه کسی، چه چیزی و چگونه قدرتمند و کارآمد است.
برای مثال، پست مستقیم را در نظر بگیرید.
این سیگنالها میتوانند به برندها اجازه دهند پیامها و ارزشهای پیشنهادی را در زمان واقعی در وبسایت تغییر دهند و همچنین میتوانند به بهبود تعامل با مشتری منجر شوند – این احساس که برند میداند که چه کسی هستند و میخواهد تجربهای شخصی و متناسب ارائه دهد.
اولاً، این مدلهای بخش مشتری را میتوان بر اساس احتمال خرید ایجاد کرد – منجر به بخشهای برتر و همچنین سرکوب مشتریان میشود.
اگر بله، چقدر فعال بودهاند، و چه ابردادهها و فعالیتهایی را میتوانیم به مدلهای تقسیمبندی مشتری خود اضافه کنیم؟
چی نیست در مورد صحبت شدن؟
آیا مصرف کننده در لیست ایمیل یا لیست پستی ما است یا قبلاً خرید کرده است؟
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
شخصی که در وب سایت تجارت الکترونیک ما به دنبال چادر است، سیگنال بسیار قوی تری از “علاقه به خرید وسایل کمپینگ” نسبت به فردی که در حال مرور یک وبلاگ در فضای باز یا جستجوی 10 نکته برتر برای پیاده روی در مسیر آپالاچی است، نشان می دهد.
همانطور که فرصتهای استخراج دادهها از کوکیهای شخص ثالث کمتر و کمتر میشود و باغهای دیواری حصارهای خود را بلندتر و بلندتر میسازند، این اهمیت همچنان افزایش مییابد.
این ابرداده می تواند و باید برای ایجاد بخش های مشتری استفاده شود. امتیازات تمایل به خرید را می توان بر اساس رفتار در محل به دست آورد.
گاهی اوقات، مصرفکنندگان تقریباً فوراً جهش میکنند، در حالی که برخی اوقات، بیش از 10 صفحه را مشاهده میکنند و بیش از 15 دقیقه را صرف مرور سایت میکنند.
این بدان معناست که هر تعاملی که با مشتریان بالقوه داریم بسیار عمدی است. آنها این انتخاب را انجام دادهاند که نه تنها به دنبال چیزی که ما ارائه میدهیم بگردند، بلکه از آن بازدید کنند ما سایت. معنی آن این است که…
جستجو یک کانال جذب تقاضا است که تعامل هدفمند و هدفمند را با بهره مندی از یک کوکی شخص اول نشان می دهد.
ما میتوانیم اطلاعات ارزشمندی در مورد یک شخص بیاموزیم، حتی اگر بلافاصله خریدی انجام ندهد.
کلیکها به عنوان کوکی شخص اول در نظر گرفته میشوند، به این معنی که تبلیغکننده دارای رضایت از تواناییهای زیر است:
فراتر از سایت، برندها همچنین توانایی دسترسی به این مشتریان شخص اول را در سایر تجربیات دیجیتالی پولی و ارگانیک، مانند تبلیغات اجتماعی و ایمیلهای سفارشی، خواهند داشت.
زمانی که ما از لحاظ تاریخی در مورد بازاریابی بین کانالی صحبت کرده ایم، به خصوص زمانی که به جستجو مربوط می شود، «کانال های دیگر» معمولی عبارتند از: اجتماعی پولی، خرده فروشی الکترونیکی، نمایش و غیره.
ما باید شروع کنیم که کانال های آفلاین خود را نیز در آن مکالمات قرار دهیم.
اغلب اوقات این تجارت، برنامه های وفاداری و مواردی از این دست هستند که مسئول کشف نکات و نکات مشتریان شما هستند.
کوکی های شخص ثالث در راه خروج هستند. احتمالاً چند سالی است که به این موضوع فکر می کنید و صحبت می کنید.
راهنما ما به عنوان بازاریاب های جستجو همیشه این بوده است که با کسانی که به دنبال آن هستند ملاقات کنیم، زمانی که به دنبال آن هستند، به گونه ای که مسئولیت کسب و کار ما را بر عهده دارد.
با درک قصد مشتری و خواسته های محصول/خدمت، و همچنین این واقعیت که اکنون نیاز آنها وجود دارد، ما توانایی منحصر به فردی برای ساخت مدل های تمایل داریم.
دوم، محتوا را می توان تغییر داد تا دقیقاً با محصولات/خدماتی که مشتری ابراز علاقه کرده است مطابقت داشته باشد.
با گسترش رفتار نمایش در سایت، میتوانیم قصد جستجو را به تعامل شناخته شده آنلاین و آفلاین مشتری مرتبط کنیم.
توصیه میکنیم از این اطلاعات برای اطلاعرسانی بهتر فهرستهای هدفگیری و سرکوب خودکار مشتری استفاده کنید تا به ابتکارات بازاریابی دیجیتال و بازاریابی مجدد اضافه شود.