درباره نویسنده

وضعیت فعلی تبلیغات اپل تلاشهای تبلیغاتی فعلی اپل شامل تبلیغات نمایشی در داخل برنامههای News و Stocks، در App Store (برنامههای تبلیغاتی) در همه دستگاههای اپل و داخل TV+ است. بخشی از تبلیغات در برنامه News به ناشران میرود و حتی اگر با 10 دلار در ماه مشترک شوید، ظاهر میشوند. میتوانید انتخاب کنید که ویژگی شخصیسازی آگهی در دستگاهتان خاموش شود، اما سیستم همچنان از اطلاعات دستگاه، شرکت مخابراتی و انواع مقالههایی که میخوانید برای نمایش تبلیغات استفاده میکند. اپل می گوید که آنها می توانند این کار را انجام دهند زیرا سیستم “شما را در برنامه ها و وب سایت های متعلق به شرکت های دیگر دنبال نمی کند.” ATT برای جلوگیری از ردیابی در بین برنامه ها و وب سایت های خارجی طراحی شده است. اپل می گوید که از آنجایی که این اتفاق نمی افتد، آنها نیازی به نمایش یک پاپ آپ ندارند.

تبلیغات اپل به کجا می رود. طبق گزارش بلومبرگ، تبلیغات نمایشی در تب جستجو نشان داده می شوند. اما به زودی اپل تبلیغات را به تب اصلی Today و همچنین در صفحات دانلود برنامه شخص ثالث گسترش خواهد داد. برای تبلیغات جستجو در فروشگاه برنامه، زمانی که کاربران عبارتهای مرتبط با برنامه را جستجو میکنند، توسعهدهندگان میتوانند برای نشان دادن برنامههایشان در نتایج هزینه کنند.

جدید در سرزمین موتورهای جستجو
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر اینکه یک کهنه سرباز تفنگداران دریایی است، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و میل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.