وضعیت فعلی تبلیغات اپل تلاشهای تبلیغاتی فعلی اپل شامل تبلیغات نمایشی در داخل برنامههای News و Stocks، در App Store (برنامههای تبلیغاتی) در همه دستگاههای اپل و داخل TV+ است. بخشی از تبلیغات در برنامه News به ناشران میرود و حتی اگر با 10 دلار در ماه مشترک شوید، ظاهر میشوند. میتوانید انتخاب کنید که ویژگی شخصیسازی آگهی در دستگاهتان خاموش شود، اما سیستم همچنان از اطلاعات دستگاه، شرکت مخابراتی و انواع مقالههایی که میخوانید برای نمایش تبلیغات استفاده میکند. اپل می گوید که آنها می توانند این کار را انجام دهند زیرا سیستم “شما را در برنامه ها و وب سایت های متعلق به شرکت های دیگر دنبال نمی کند.” ATT برای جلوگیری از ردیابی در بین برنامه ها و وب سایت های خارجی طراحی شده است. اپل می گوید که از آنجایی که این اتفاق نمی افتد، آنها نیازی به نمایش یک پاپ آپ ندارند.

نایب رئیس گروه تبلیغات اپل، تاد ترسی، در مورد افزایش کسب و کار تبلیغات به «دو رقمی» از درآمد سالانه 4 میلیارد دلاری که اکنون ایجاد می کند، بحث می کند. به گفته بلومبرگ، این میتواند به معنای گسترش تبلیغات جستجو به Maps، افزودن تبلیغات به فروشگاههای دیجیتال مانند کتابها و پادکستها و چندین سطح از TV+ باشد.
اپل در تلاش برای افزایش درآمد، تبلیغات را در بخشهای جدید آیفون و آیپد گسترش خواهد داد.
مقاله کامل را بخوانید. می توانید مقاله بلومبرگ را کامل بخوانید اینجا.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر اینکه یک کهنه سرباز تفنگداران دریایی است، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و میل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.