اپل در حال گسترش تبلیغات در آیفون و آیپد است


اپل در تلاش برای افزایش درآمد، تبلیغات را در بخش‌های جدید آیفون و آی‌پد گسترش خواهد داد.

شفافیت ردیابی برنامه (ATT). سال گذشته اپل ATT را راه‌اندازی کرد که به مصرف‌کنندگان اجازه می‌داد تصمیم بگیرند که آیا به برنامه‌های شخص ثالث اجازه می‌دهند فعالیت آن‌ها را در بین برنامه‌ها ردیابی کنند یا خیر. گفته می‌شود که این ویژگی میلیاردها دلار ضرر برای متا، اسنپ و دیگر توسعه‌دهندگان کوچک‌تر ایجاد می‌کند. در پاسخ، شایعه شده بود که متا در حال توسعه تبلیغات پایه است که فقط ساده ترین معیارها مانند تعامل یا بازدیدهای ویدیو را ردیابی می کند.

وضعیت فعلی تبلیغات اپل تلاش‌های تبلیغاتی فعلی اپل شامل تبلیغات نمایشی در داخل برنامه‌های News و Stocks، در App Store (برنامه‌های تبلیغاتی) در همه دستگاه‌های اپل و داخل TV+ است. بخشی از تبلیغات در برنامه News به ناشران می‌رود و حتی اگر با 10 دلار در ماه مشترک شوید، ظاهر می‌شوند. می‌توانید انتخاب کنید که ویژگی شخصی‌سازی آگهی در دستگاهتان خاموش شود، اما سیستم همچنان از اطلاعات دستگاه، شرکت مخابراتی و انواع مقاله‌هایی که می‌خوانید برای نمایش تبلیغات استفاده می‌کند. اپل می گوید که آنها می توانند این کار را انجام دهند زیرا سیستم “شما را در برنامه ها و وب سایت های متعلق به شرکت های دیگر دنبال نمی کند.” ATT برای جلوگیری از ردیابی در بین برنامه ها و وب سایت های خارجی طراحی شده است. اپل می گوید که از آنجایی که این اتفاق نمی افتد، آنها نیازی به نمایش یک پاپ آپ ندارند.

تبلیغات اپل به کجا می رود. طبق گزارش بلومبرگ، تبلیغات نمایشی در تب جستجو نشان داده می شوند. اما به زودی اپل تبلیغات را به تب اصلی Today و همچنین در صفحات دانلود برنامه شخص ثالث گسترش خواهد داد. برای تبلیغات جستجو در فروشگاه برنامه، زمانی که کاربران عبارت‌های مرتبط با برنامه را جستجو می‌کنند، توسعه‌دهندگان می‌توانند برای نشان دادن برنامه‌هایشان در نتایج هزینه کنند.

نایب رئیس گروه تبلیغات اپل، تاد ترسی، در مورد افزایش کسب و کار تبلیغات به «دو رقمی» از درآمد سالانه 4 میلیارد دلاری که اکنون ایجاد می کند، بحث می کند. به گفته بلومبرگ، این می‌تواند به معنای گسترش تبلیغات جستجو به Maps، افزودن تبلیغات به فروشگاه‌های دیجیتال مانند کتاب‌ها و پادکست‌ها و چندین سطح از TV+ باشد.

مقاله کامل را بخوانید. می توانید مقاله بلومبرگ را کامل بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. گسترش می تواند فرصت های تبلیغاتی بسیار بیشتر و بالقوه ارزان تری را باز کند. برندهایی که علاقه مند به پرداخت هزینه برای حمایت از فهرست های کسب و کار خود هستند، ممکن است بتوانند این کار را مانند Yelp یا سایر پلتفرم های جستجوی محلی انجام دهند. اگرچه ردیابی محدود خواهد بود، اما مارک‌های متمرکز بر معیارهای بیهودگی مانند تعامل و بازدیدهای ویدیویی همچنان می‌توانند از داده‌های فعالیت اپل شما برای ارزشمند کردن تبلیغات استفاده کنند. با توجه به اینکه داده‌های کاربر کمتری برای هدف‌یابی وجود دارد، هزینه هر ضربه احتمالاً پایین‌تر خواهد بود و مارک‌ها باید گزینه‌های قرارگیری را آزمایش کنند تا مطمئن شوند که بیشترین بهره را از آن می‌برند.


جدید در سرزمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر اینکه یک کهنه سرباز تفنگداران دریایی است، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و میل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/apple-is-expanding-ads-on-iphone-and-ipad-387190