تبلیغات اپل به کجا می رود. طبق گزارش بلومبرگ، تبلیغات نمایشی در تب جستجو نشان داده می شوند. اما به زودی اپل تبلیغات را به تب اصلی Today و همچنین در صفحات دانلود برنامه شخص ثالث گسترش خواهد داد. برای تبلیغات جستجو در فروشگاه برنامه، زمانی که کاربران عبارتهای مرتبط با برنامه را جستجو میکنند، توسعهدهندگان میتوانند برای نشان دادن برنامههایشان در نتایج هزینه کنند.
نایب رئیس گروه تبلیغات اپل، تاد ترسی، در مورد افزایش کسب و کار تبلیغات به «دو رقمی» از درآمد سالانه 4 میلیارد دلاری که اکنون ایجاد می کند، بحث می کند. به گفته بلومبرگ، این میتواند به معنای گسترش تبلیغات جستجو به Maps، افزودن تبلیغات به فروشگاههای دیجیتال مانند کتابها و پادکستها و چندین سطح از TV+ باشد.
مقاله کامل را بخوانید. می توانید مقاله بلومبرگ را کامل بخوانید اینجا.
شفافیت ردیابی برنامه (ATT). سال گذشته اپل ATT را راهاندازی کرد که به مصرفکنندگان اجازه میداد تصمیم بگیرند که آیا به برنامههای شخص ثالث اجازه میدهند فعالیت آنها را در بین برنامهها ردیابی کنند یا خیر. گفته میشود که این ویژگی میلیاردها دلار ضرر برای متا، اسنپ و دیگر توسعهدهندگان کوچکتر ایجاد میکند. در پاسخ، شایعه شده بود که متا در حال توسعه تبلیغات پایه است که فقط ساده ترین معیارها مانند تعامل یا بازدیدهای ویدیو را ردیابی می کند.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر اینکه یک کهنه سرباز تفنگداران دریایی است، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و میل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.