اکنون می توان تبلیغات جستجوی اپل را به صورت انبوه ویرایش کرد
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
توصیه رسمی اپل اپل دستورالعمل های زیر را در رابطه با وارد کردن تنظیمات کمپین و گروه تبلیغاتی ارائه می دهد.
شما می توانید حداکثر 500 ردیف به صفحه گسترده خود اضافه کنید. هر ردیف حاوی اطلاعاتی برای یک کمپین و گروه تبلیغاتی خاص است. همه کمپین ها باید در یک گروه کمپین باشند.
هنگام وارد کردن چندین مقدار، برای جدا کردن هر یک از کاما استفاده کنید. برای مثال، اگر میخواهید کمپینی را برای اجرا در ایالات متحده، ایتالیا و یونان تنظیم کنید، باید مقادیر US، IT، GR را در ستون کشورها یا مناطق برای کمپین وارد کنید.
همه دادههای پولی، مانند بودجه روزانه و مبالغ پیشنهادی، از ارز تنظیم شده برای حساب تبلیغات جستجوی Apple شما استفاده میکنند. توجه داشته باشید که قیمت گذاری هزینه به ازای ضربه (CPT) به صورت CPC یا هزینه به ازای هر کلیک در ستون مدل قیمت گذاری ظاهر می شود.
کمپینهای برگه جستجو که قبلاً با استفاده از قیمتگذاری هزینه در هزار نمایش (CPM) ایجاد شدهاند، CPM را در ستون مدل قیمتگذاری فهرست میکنند. با این حال، همه کمپینهای فعال برگه جستجو اکنون از قیمتگذاری CPT استفاده میکنند.
هنگام قالببندی تاریخها و زمانها برای کمپین یا گروه تبلیغات، تاریخها و زمانهای شروع یا پایان گروه تبلیغات، از قالببندی سال-ماه-روز و ساعت-دقیقه-ثانیه استفاده کنید: YYYY-MM-DD HH:MM:SS. تاریخها و زمانها از همان منطقه زمانی تعیینشده برای حساب Apple Search Ads شما استفاده میکنند.
اگر میخواهید تبلیغات شما فقط در روزهای خاصی از هفته یا در زمانهای خاصی اجرا شود، میتوانید زمانها را در ستون Dayparting وارد کنید. اعداد باید از 0 تا 167 متغیر باشند، که نشان دهنده ساعات یک هفته است که از یکشنبه ساعت 12 صبح شروع می شود، بنابراین اگر، برای مثال، می خواهید تبلیغات شما در اپ استور در روزهای جمعه از ساعت 6:00 صبح نمایش داده شود و تا شنبه ها در ساعت اجرا شود. ظهر 126 تا 156 را وارد می کردید.
اعمال اصلاحات مخاطب در گروههای تبلیغاتی شما، بهطور خودکار مشتریانی را که آگهیهای شخصیشده خاموش هستند، حذف میکند. با این کار تعداد مشتریانی که تبلیغات شما را در اپ استور می بینند محدود می شود.
میتوانید از ستونهای Include Returning Users و Exclude Returning Users در قالب استفاده کنید تا گروه تبلیغاتی خود را بر روی انواع مخاطب خاص متمرکز کنید. در اینجا به این صورت است:
همه کاربران: سلولها را در ستونهای Include Returning Users و Exclude Returning Users در صفحه گسترده خود خالی بگذارید.
کاربران جدید: در ستون Exclude Returning Users، شناسه برنامه برنامه مشخص شده در کمپین خود را وارد کنید.
کاربران بازگشتی: در ستون Include Returning Users، شناسه برنامه برنامه مشخص شده در کمپین خود را وارد کنید.
کاربران برنامههای دیگر من: در ستون شامل کاربران بازگشتی، شناسه برنامههای هر یک از برنامههای دیگر خود را وارد کنید. تبلیغات در کمپین شما به کاربران آن برنامه ها نشان داده می شود و به شما امکان می دهد محصولات خود را به صورت متقابل تبلیغ کنید.
جدید در زمین موتورهای جستجو
به دانلود قالب دسترسی پیدا کنید. می توانید سند رسمی راهنمای اپل را بررسی کرده و الگوها را دانلود کنید اینجا.
درباره نویسنده
چرا ما اهمیت می دهیم. ویراستاران انبوه معمولاً با اجازه دادن به ویرایش بیش از یک آگهی در یک زمان، زندگی تبلیغکنندگان را بسیار آسانتر میکنند. با این حال، نسخه اپل فنی و وقت گیر به نظر می رسد و نیاز به آپلود و دانلود قالب دارد. اما اگر تبلیغات جستجوی اپل را مدیریت می کنید، ویرایشگر انبوه را امتحان کنید و ببینید آیا ارزش وقت شما را دارد یا خیر.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.
اپل به تازگی ویرایشگر تبلیغات انبوه جدیدی را راه اندازی کرده است که به تبلیغ کنندگان اجازه می دهد چندین کمپین و گروه های تبلیغاتی را به طور همزمان به روز کنند.
چه کار میکند. ویرایشگر تبلیغات انبوه به شما امکان می دهد تنظیمات، بودجه روزانه، حداکثر پیشنهادات، مخاطبان و موارد دیگر را ویرایش کنید. می توانید از منوی Actions داشبورد کمپین ها به ویرایشگر انبوه دسترسی داشته باشید. از آنجا تنظیماتی را که می خواهید ویرایش کنید دانلود می کنید. سپس صفحهگسترده جدید را آپلود کنید و کمپینهای جدیدتان فعال خواهند شد.