اگر همیشه حق با مشتری است، فناوری شما نیز باید درست باشد


طبق یک نظرسنجی جدید از Forrester، 56٪ از همکاران بازاریابی شما قصد دارند سرمایه گذاری در راه حل های تبلیغاتی/بازاریابی را در سال آینده افزایش دهند. کجا قصد سرمایه گذاری دارند؟

به این وبینار بپیوندید تا کارشناسان AWS، Forrester، Merkle و Treasure Data درباره یافته‌های این مطالعه درباره وضعیت تجارب مشتری و فناوری‌های تبلیغاتی و بازاریابی که بر توانایی شما برای برآورده کردن انتظارات مشتری تأثیر می‌گذارند، صحبت کنند.

ثبت نام امروز برای “اگر همیشه حق با مشتری است، فناوری شما نیز باید باشد،ارائه شده توسط AWS Marketplace.


برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه در زمینه بازاریابی محتوا/تحریریه است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-if-the-customer-is-always-right-your-tech-should-be-too-388138