ایجاد تعادل بین همکاری فعال و منفعل در فضای کاری امروزی

به همین دلیل، رهبران باید درباره نحوه همکاری موفقیت آمیز با حذف موانع و توانمندسازی تیم های خود برای انجام بهترین کار زندگی خود تجدید نظر کنند.

با جلسه و جلسه هماهنگ شوید، و پتانسیل و ارزشی که انسان ها (با پشتیبانی فناوری) دارند، زمانی که قصد همکاری دارند را بهتر درک خواهید کرد. هر چه بیشتر به ایجاد محیط ها و تجربیات برای ذینفعان فکر کنید، به عنوان مدیران پروژه نتایج بهتری خواهید داشت.


بعد از این جلسه، شما قادر خواهید بود:

  • اهمیت کالیبراسیون مجدد فناوری در محیط کار مدرن را درک کنید.
  • روابط قوی تری ایجاد کنید، مکالمات بهتری داشته باشید و اعتماد ایجاد کنید.
  • وضوح بهتری برای جاهایی که فناوری در معادله همکاری شما جا می‌گیرد، داشته باشید.

وقتی صحبت از همکاری به میان می‌آید، هیچ رویکردی برای همه وجود ندارد. به خصوص در حال حاضر، که کسب و کارها به روش های مختلف عمل می کنند، نحوه کار کارکنان با یکدیگر همیشه در حال تغییر است.

به پاتریک رولفسن، مشاور اصلی Wrike بپیوندید تا توصیه هایی را برای همکاری هماهنگ بشنوید. جلسه الهام بخش MarTech. او تفاوت بین همکاری فعال (چت Slack و Teams، پیام‌رسانی فوری، و غیره) و همکاری غیرفعال (پاسخ دادن به ایمیل‌ها یا تماس‌های تلفنی بدون فوریت) را به شما راهنمایی می‌کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

Wrike، همه کاره ترین راه حل مدیریت کار مشترک در جهان، روش کار تیم های بازاریابی با یکدیگر را متحول کرده است. قرار دادن همه افراد در یک فضای کاری دیجیتالی، نظارت بر پیشرفت، شناسایی وابستگی ها و حفظ همکاری و پروژه ها را آسان می کند. با Wrike، بازاریابان می توانند چابکی و سرعت را با خودکارسازی گردش کار برای دستیابی به اهداف رشد تهاجمی افزایش دهند. ایجاد و راه اندازی کمپین های پیچیده و یکپارچه در مقیاس در چندین کانال و مناطق جغرافیایی با دانستن اینکه ثبات و کیفیت برند بصری را حفظ می کنید. بدون توجه به اینکه کمپین های شما چقدر پیچیده هستند یا چند کانال بازاریابی دارید، تجربه مشتری خارجی و داخلی را بهبود بخشید. Wrike تولید خلاقانه را سرعت می بخشد، تحویل به موقع را افزایش می دهد و حفظ ثبات برند را آسان تر می کند.


منبع: https://searchengineland.com/balancing-active-and-passive-collaboration-todays-workspace-388728

با این حال، بسیاری از شرکت ها در همکاری معنادار شکست می خورند. و اگر بازاریابان نتوانند از نظر دیجیتالی به خوبی با یکدیگر کار کنند – زمانی که این شانس را دارند که ویرایش را قبل از ارسال ضربه بزنند – دوباره کار کردن رو در رو با یکدیگر مشکل خواهند داشت.