ایده های محتوا ممکن است به کنسول جستجوی گوگل بیایند
انتشار: آذر 18، 1401
بروزرسانی: 09 اردیبهشت 1404

ایده های محتوا ممکن است به کنسول جستجوی گوگل بیایند

درباره نویسنده

بری شوارتز
این به شما ایده هایی برای موضوع می دهد که می توانید در مورد آنها بنویسید و در وب سایت خود منتشر کنید.

چرا ما اهمیت می دهیم. ایجاد ایده های محتوا گاهی اوقات می تواند برای نویسندگان یک مبارزه باشد، که ممکن است به سازندگان محتوا در این فرآیند کمک کند. در عین حال، این به گوگل محتوای بیشتری برای خزیدن، فهرست بندی و رتبه بالقوه در نتایج جستجوی خود می دهد. کنسول جستجوی خود را بررسی کنید، ممکن است این ویژگی را داشته باشد، اگر نه، تا آن زمان با Question Hub بازی کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

ایده های محتوا مشابه به نظر می رسند.

ویژگی آزمایشی این ویژگی برای من در نمایه های کنسول جستجوی تایید شده من وجود ندارد، اما نیکلاس اوکیر متوجه آن شد و ارسال شده در مورد آن در Mastodon به اشتراک گذاری این اسکرین شات:

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.



منبع: https://searchengineland.com/content-ideas-may-be-coming-to-google-search-console-390244شبیه Question Hub است. این بسیار شبیه به Google Question Hub است که حدود دو سال پیش در ایالات متحده راه اندازی شد.

کنسول جستجوی گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام «ایده های محتوا» است. ایده های محتوا به سازنده محتوا، ناشر، سئو، مدیر وب سایت و غیره نکات و توصیه هایی درباره موضوعات جدیدی می دهد که می توانند در سایت خود بنویسند.

Question Hub چیست؟ گوگل می گوید Question Hub ابزاری است که سازندگان را قادر می سازد تا با استفاده از سوالات بی پاسخ، محتوای غنی تری ایجاد کنند. Question Hub این سوالات بی پاسخ کاربر را جمع آوری می کند و آنها را در اختیار وبلاگ نویسان، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا مانند شما قرار می دهد.

این اساساً راهی برای Google است که به جستجوگران امکان می دهد به آن بگویند که نتایج جستجوی ارائه شده به سؤال پاسخ نمی دهند. سپس، گوگل آن سوالات را می گیرد و آن ها را به ناشران می دهد، آنها نیز به نوبه خود می توانند محتوایی ایجاد کنند که به پرسش پاسخ می دهد.