Question Hub چیست؟ گوگل می گوید Question Hub ابزاری است که سازندگان را قادر میسازد تا با استفاده از سوالات بیپاسخ، محتوای غنیتری ایجاد کنند. Question Hub این سوالات بی پاسخ کاربر را جمع آوری می کند و آنها را در اختیار وبلاگ نویسان، نویسندگان و تولیدکنندگان محتوا مانند شما قرار می دهد.
ایده های محتوا مشابه به نظر می رسند.
کنسول جستجوی گوگل در حال آزمایش ویژگی جدیدی به نام «ایدههای محتوا» است. ایدههای محتوا به سازنده محتوا، ناشر، سئو، مدیر وبسایت و غیره نکات و توصیههایی درباره موضوعات جدیدی میدهد که میتوانند در سایت خود بنویسند.
چرا ما اهمیت می دهیم. ایجاد ایده های محتوا گاهی اوقات می تواند برای نویسندگان یک مبارزه باشد، که ممکن است به سازندگان محتوا در این فرآیند کمک کند. در عین حال، این به گوگل محتوای بیشتری برای خزیدن، فهرست بندی و رتبه بالقوه در نتایج جستجوی خود می دهد. کنسول جستجوی خود را بررسی کنید، ممکن است این ویژگی را داشته باشد، اگر نه، تا آن زمان با Question Hub بازی کنید.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.