تغییر در اولویت ها در یک یادداشت داخلی این هفته به کارکنان اینستاگرام گفته شد که صفحه خرید در نهایت «با توجه به تغییر در اولویتهای شرکت» ناپدید میشود. این یادداشت بیان میکند که اینستاگرام بهکلی خرید را کنار نمیگذارد، اما در عوض نسخه سادهتر و کمتر شخصیسازیشدهای از صفحه به نام «Tab Lite» را آزمایش میکند.
درخواستی در Change.org وجود دارد که «اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازید».
TikTok Lite. اینستاگرام اخیراً به دلیل تمرکز بیش از حد روی Reels و ویدیوهای کوتاه مورد انتقاد قرار گرفته است و به جای برنامه اشتراکگذاری عکس سابق، احساس TikTok را به پلتفرم میدهد. افراد مشهوری مانند کایلی کارداشیان وقتی پستی را به اشتراک گذاشت که از اینستاگرام خواسته بود «از تلاش برای شبیه شدن به TikTok دست بردارد» خبرساز شد.
چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغکنندگان و برندهایی که به شدت به ویژگیهای خرید اینستاگرام وابسته هستند، ممکن است نیاز داشته باشند راه دیگری برای تبلیغ محصولات خود بیابند. با وجود اینکه هیچ صحبتی در مورد زمان اعمال تغییرات وجود ندارد، تبلیغکنندگان باید در اسرع وقت برای تغییرات آماده شوند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
منبع: https://searchengineland.com/instagram-is-cutting-back-on-its-shopping-features-387798