اینستاگرام امکانات خرید خود را کاهش می دهد


اینستاگرام قصد دارد ویژگی‌های خرید خود را کاهش دهد تا بیشتر بر تلاش‌های تجارت الکترونیکی که مستقیماً تبلیغات را هدایت می‌کنند، تمرکز کند.

تغییر در اولویت ها در یک یادداشت داخلی این هفته به کارکنان اینستاگرام گفته شد که صفحه خرید در نهایت «با توجه به تغییر در اولویت‌های شرکت» ناپدید می‌شود. این یادداشت بیان می‌کند که اینستاگرام به‌کلی خرید را کنار نمی‌گذارد، اما در عوض نسخه ساده‌تر و کمتر شخصی‌سازی‌شده‌ای از صفحه به نام «Tab Lite» را آزمایش می‌کند.

TikTok Lite. اینستاگرام اخیراً به دلیل تمرکز بیش از حد روی Reels و ویدیوهای کوتاه مورد انتقاد قرار گرفته است و به جای برنامه اشتراک‌گذاری عکس سابق، احساس TikTok را به پلتفرم می‌دهد. افراد مشهوری مانند کایلی کارداشیان وقتی پستی را به اشتراک گذاشت که از اینستاگرام خواسته بود «از تلاش برای شبیه شدن به TikTok دست بردارد» خبرساز شد.

درخواستی در Change.org وجود دارد که «اینستاگرام را دوباره اینستاگرام بسازید».

آیا اینستاگرام عقب نشینی می کند مطابق با رویترز، این آخرین تلاش تلاشی از سوی اینستاگرام برای دور شدن از برخی از پروژه های بلندمدت خود برای دو برابر کردن ویدیو است.

چرا ما اهمیت می دهیم. تبلیغ‌کنندگان و برندهایی که به شدت به ویژگی‌های خرید اینستاگرام وابسته هستند، ممکن است نیاز داشته باشند راه دیگری برای تبلیغ محصولات خود بیابند. با وجود اینکه هیچ صحبتی در مورد زمان اعمال تغییرات وجود ندارد، تبلیغ‌کنندگان باید در اسرع وقت برای تغییرات آماده شوند.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/instagram-is-cutting-back-on-its-shopping-features-387798