انتشار: شهریور 23، 1401
بروزرسانی:
27 اردیبهشت 1404
اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی درآمدزایی «هدایا» برای سازندگان است
به نظر می رسد. ویژگی جدید اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده در توییتر به اشتراک گذاشته شد.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.
انعام دادن. در پلتفرم های اجتماعی جدید نیست. اینستاگرام اولین پلتفرمی نیست که انعام می دهد. در واقع، فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک از قبل ابزارهای انعام را برای سازندگان برای کسب درآمد بیشتر از پلتفرم های خود در اختیار دارند.
- ستاره های فیس بوک. بینندگان جاری سازی زنده می توانند ستاره ها را بخرند و هنگام پخش جریانی برای سازندگان بفرستند. برای هر ستاره دریافتی، فیس بوک فقط 0.01 دلار آمریکا پرداخت می کند.
- نشان های اینستاگرام قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد در طول یک ویدیوی زنده از سازندگان حمایت کنند. بینندگان می توانند با افزایش 0.99 دلار، 1.99 دلار و 4.99 دلار خرید کنند. نشان ها در رده های قیمتی متفاوتی بین 1 تا 5 دلار هستند و متا تا سال 2024 از درآمد سازندگان از نشان ها کم نخواهد کرد.
- نکات TikTok کاربران می توانند برای سازندگان TikTok یک انعام پولی در نمایه خود ارسال کنند. سازنده 100٪ مبلغ انعام را دریافت می کند (Stripe، ارائه دهنده پرداخت ما، ممکن است هزینه اعمال شود). TikTok هیچ هزینه ای از نکات دریافت نمی کند
قبرستان ابزار خالق ماه گذشته اینستاگرام برنامه وابسته خود را پس از یک سال آزمایش تعطیل کرد. این برنامه به اینفلوئنسرها اجازه می داد تا برای محصولاتی که به فروش آنها از طریق پست های برچسب گذاری شده یا ویدیوهای زنده کمک می کردند، کمیسیون دریافت کنند.
جدید در زمین موتورهای جستجو
ادامه مطلب می توانید مقاله کامل را از Business Insider بخوانید اینجا.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/instagram-is-testing-a-gifts-monetization-feature-for-creators-387946فیس بوک همچنین به تعهد 1 میلیارد دلاری خود به سازندگانی که تا سال 2022 به آنها متعهد شده اند پایان می دهد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک در بیانیه ای گفت: "سرمایه گذاری روی سازندگان برای ما چیز جدیدی نیست، اما من برای گسترش این کار در طول زمان هیجان زده هستم."