اینستاگرام در حال آزمایش ویژگی درآمدزایی «هدایا» برای سازندگان است

به نظر می رسد. ویژگی جدید اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده در توییتر به اشتراک گذاشته شد.

دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.


انعام دادن. در پلتفرم های اجتماعی جدید نیست. اینستاگرام اولین پلتفرمی نیست که انعام می دهد. در واقع، فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک از قبل ابزارهای انعام را برای سازندگان برای کسب درآمد بیشتر از پلتفرم های خود در اختیار دارند.

قبرستان ابزار خالق ماه گذشته اینستاگرام برنامه وابسته خود را پس از یک سال آزمایش تعطیل کرد. این برنامه به اینفلوئنسرها اجازه می‌داد تا برای محصولاتی که به فروش آنها از طریق پست‌های برچسب‌گذاری شده یا ویدیوهای زنده کمک می‌کردند، کمیسیون دریافت کنند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

ادامه مطلب می توانید مقاله کامل را از Business Insider بخوانید اینجا.

درباره نویسنده

اینستاگرام در حال آزمایش داخلی ابزار جدیدی به نام «هدایا» برای سازندگان برای کسب درآمد است.

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/instagram-is-testing-a-gifts-monetization-feature-for-creators-387946

فیس بوک همچنین به تعهد 1 میلیارد دلاری خود به سازندگانی که تا سال 2022 به آنها متعهد شده اند پایان می دهد. مارک زاکربرگ، مدیرعامل فیس بوک در بیانیه ای گفت: “سرمایه گذاری روی سازندگان برای ما چیز جدیدی نیست، اما من برای گسترش این کار در طول زمان هیجان زده هستم.”


چرا ما اهمیت می دهیم. راه‌های اضافی برای درآمدزایی سازندگان، خبر خوبی هم برای سازنده و هم برای برندهایی است که تبلیغ می‌کنند. اگر سازندگان بدانند خارج از توافق اولیه خود درآمد بیشتری کسب خواهند کرد، ممکن است انگیزه بیشتری برای تبلیغ مارک‌ها در فیدهای زنده خود داشته باشند.