ادامه مطلب می توانید مقاله کامل را از Business Insider بخوانید اینجا.
قبرستان ابزار خالق ماه گذشته اینستاگرام برنامه وابسته خود را پس از یک سال آزمایش تعطیل کرد. این برنامه به اینفلوئنسرها اجازه میداد تا برای محصولاتی که به فروش آنها از طریق پستهای برچسبگذاری شده یا ویدیوهای زنده کمک میکردند، کمیسیون دریافت کنند.
چرا ما اهمیت می دهیم. راههای اضافی برای درآمدزایی سازندگان، خبر خوبی هم برای سازنده و هم برای برندهایی است که تبلیغ میکنند. اگر سازندگان بدانند خارج از توافق اولیه خود درآمد بیشتری کسب خواهند کرد، ممکن است انگیزه بیشتری برای تبلیغ مارکها در فیدهای زنده خود داشته باشند.
انعام دادن. در پلتفرم های اجتماعی جدید نیست. اینستاگرام اولین پلتفرمی نیست که انعام می دهد. در واقع، فیس بوک، اینستاگرام و تیک تاک از قبل ابزارهای انعام را برای سازندگان برای کسب درآمد بیشتر از پلتفرم های خود در اختیار دارند.
- ستاره های فیس بوک. بینندگان جاریسازی زنده میتوانند ستارهها را بخرند و هنگام پخش جریانی برای سازندگان بفرستند. برای هر ستاره دریافتی، فیس بوک فقط 0.01 دلار آمریکا پرداخت می کند.
- نشان های اینستاگرام قابلیتی است که به کاربران امکان می دهد در طول یک ویدیوی زنده از سازندگان حمایت کنند. بینندگان می توانند با افزایش 0.99 دلار، 1.99 دلار و 4.99 دلار خرید کنند. نشانها در ردههای قیمتی متفاوتی بین 1 تا 5 دلار هستند و متا تا سال 2024 از درآمد سازندگان از نشانها کم نخواهد کرد.
- نکات TikTok کاربران می توانند برای سازندگان TikTok یک انعام پولی در نمایه خود ارسال کنند. سازنده 100٪ مبلغ انعام را دریافت می کند (Stripe، ارائه دهنده پرداخت ما، ممکن است هزینه اعمال شود). TikTok هیچ هزینه ای از نکات دریافت نمی کند
اینستاگرام در حال آزمایش داخلی ابزار جدیدی به نام «هدایا» برای سازندگان برای کسب درآمد است.
به نظر می رسد. ویژگی جدید اولین بار توسط الساندرو پالوزی توسعه دهنده در توییتر به اشتراک گذاشته شد.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/instagram-is-testing-a-gifts-monetization-feature-for-creators-387946
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.