این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 22 مارس

2007: مایکروسافت منصوب شد ساتیا نادلرا به سرپرستی گروه تازه تاسیس جستجو و پلتفرم تبلیغات.


News Corp. و NBC رقیب YouTube را راه اندازی می کنند

2011: چگونه از نیویورک تایمز که به نظر می‌رسد بازدیدکنندگانی را از گوگل با خط‌مشی «۵ بازدید رایگان در روز» جدا می‌کند، به سمتی رفتیم که ظاهراً همه موتورهای جستجو به این شکل محدود شده‌اند.


خداحافظ “تبلیغات توسط Google” و سلام “AdChoices” به عنوان حمایت گوگل از تلاش برچسب صنعت

2018: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند انواع تبلیغات قدیمی را در رابط کاربری جدید AdWords مقایسه کنند.


Google Posts اکنون به موزه‌ها، فیلم‌ها، موسیقی‌دانان و گروه‌های ورزشی فضای اختصاصی برای جستجو می‌دهد

2007: گوگل “عبارات مرتبط” را به ویژگی تعاریف گوگل اضافه کرد.


یاهو می گوید 12 تا 15 درصد از کلیک ها تخفیف دارند

2021: سایر موضوعات مورد بحث: «Google برای کسب‌وکار من»، «خرید Google»، رتبه‌بندی عبور و موارد دیگر.


گوگل بابت اختلاط rel=next/prev عذرخواهی می کند

2021: مطالعه نشان داد که در دسکتاپ، 46.5 درصد از جستجوها با کلیک صفر بوده، در مقایسه با 77.2 درصد در دستگاه های تلفن همراه.


ویدئو: دن توپلیت، SVP، رئیس SEO ایالات متحده در Reprise Digital، در مورد SEO سازمانی

2010: از جمله گزینه جستجوی خصوصی و همچنین گزینه های سابقه جستجو و موارد دیگر.


مغناطیسی هدف قرار دادن مجدد جستجو را برای توده ها به ارمغان می آورد

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


2013: علیرغم تبلیغاتی که هوشمندانه و زیبا بودند، به نظر نمی رسید که در iOS به جذب آن کمک کنند.


مایکروسافت پیشرفت‌های آتی را در جستجوی صوتی برنامه بینگ نشان می‌دهد

کنسول جستجوی Google برای نشان دادن خطاهای نتایج غنی از رویداد برای مکان‌های گمشده

2013: از ماه آوریل، تبلیغات AdWords با شماره تلفن در متن تایید نمی شوند.


Google برنامه جستجوی Google را با تبلیغات بازرگانی تحت فشار قرار می دهد

2007: مرتبط: یاهو Czar با کیفیت کلیک جدید تعیین می کند


مایکروسافت رئیس جدید جستجو و تبلیغات را منصوب کرد

2019: مرتبط: سئوکاران از اعلام صفحه بندی دیرهنگام گوگل ناامید شده اند


شخصی‌سازی‌شده جدید، با قابلیت Shopping Actions، Google Shopping را در فرانسه آغاز کرد

2011: قاضی دریافت که شرایط حل و فصل پیشنهادی “منصفانه، کافی و معقول” نیست.


نظرسنجی: اندروید مورد نظر کاربران غیرآیفون

2011: Google در حال حرکت برای پیروی از یک ابتکار صنعتی از برنامه خود تنظیمی برای تبلیغات رفتاری آنلاین بود.


افزایش تبدیل Google Touts با راه حل ردیابی تماس

2017: این برنامه در ایالات متحده و برزیل افتتاح شد. این گسترش نشانه‌ای بود که گوگل دیگر آن را فقط یک آزمایش نمی‌دانست.


داده ها نشان می دهد که حجم پرس و جوهای جستجو در رایانه شخصی در سال 2013 به اوج خود رسید

2007: News Corp. و NBC یونیورسال قصد داشتند یک سایت ویدیویی آنلاین را با برنامه‌های تلویزیونی و فیلم‌ها، به‌علاوه کلیپ‌هایی که کاربران می‌توانند آن‌ها را تغییر داده و با دوستانشان به اشتراک بگذارند، معرفی کنند.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

2010: شرکت تازه راه‌اندازی می‌خواهد هدف‌گیری مجدد جستجو را برای هر ناشر، شبکه تبلیغاتی یا تبادل تبلیغاتی که می‌خواهد داده‌های درخواستی را خریداری کند، در دسترس قرار دهد.


برای خواندن چرندیات یکشنبه شما: تبلیغات جستجو تبلیغاتی “سوءجهت” هستند

2012: رابط جدید برای اجرای کمپین‌های نمایشی ساخته شده است و به تبلیغ‌کنندگان امکان می‌دهد تا کمپین‌های نمایشی را در یک مکان پیشنهاد بدهند، هدف‌گذاری کنند و بهینه‌سازی کنند.


دو هفته بعد، گوگل ممنوعیت BeatThatQuote را لغو کرد

2022: برچسب‌گذاری محصول، کشف و خرید محصولات شما را از طریق خرید اینستاگرام برای مردم آسان می‌کند.


جستجوهای صفر کلیک گوگل در سال 2020 به نزدیک به 65 درصد افزایش یافت

2011: استفاده از Call Metrics به یک مشتری کمک کرد تا نرخ پاسخ را تقریباً 30٪ و تبدیل ها را تقریباً 20٪ افزایش دهد.


DoubleClick Updates تا حدودی نادیده گرفته شده ابزار مدیریت جستجو

2016: سال 2013 برای جستجوی دسکتاپ بهترین علامت بود.


Google Webmaster Tools گزارش و فرآیند تأیید را بهبود می بخشد

2011: جستجوی نام آنها در گوگل یک بار دیگر آنها را در بالاترین نتیجه باز می گرداند.


پی وال نیویورک تایمز لو رفته و چگونه “محدودیت های گوگل” منجر به “محدودیت های موتور جستجو” شد

2013: مایکروسافت ویدئویی را از آنچه که نمایش محرمانه و فقط برای کارمندان از قابلیت‌های جدید جستجوی صوتی در برنامه Bing برای تلفن‌های ویندوزی بود، به اشتراک گذاشت.


جستجو در عکس: کارگاه دختران شگفت انگیز گوگل، ماهی، سیلن و سالمندان

2022: داشبورد گزارش‌دهی جدید با هدف ساده‌سازی گردش‌های کاری با تسهیل سفارشی‌سازی و دسترسی به گزارش‌ها انجام شده است.


برچسب های محصولات اینستاگرام برای همه کاربران ایالات متحده منتشر می شود

2009: تبلیغات جستجو – بزرگترین شکل تبلیغات آنلاین – همه چیز در مورد اشتباه بود؟ واقعا؟ (یک فحش.)


گوگل عبارات مرتبط را به تعاریف اضافه می کند

2011: 40 درصد از مصرف‌کنندگان در نظرسنجی ما پیشنهاد کردند که گوشی بعدی آن‌ها یک گوشی اندرویدی است در حالی که تنها 17.9 درصد از آن‌ها برای آیفون استفاده می‌کنند.


گوگل سانسور را در چین متوقف می کند، امیدوار است استفاده از دامنه جدید مطابق با الزامات قانونی باشد

2022: گزارش نتایج غنی کنسول جستجوی Google اکنون می‌تواند هشدارهای بیشتری را برای نشانه‌گذاری داده‌های ساختاریافته رویداد به شما نشان دهد، اگر رویداد مکانی را از دست داده باشد.


Merchant Center اکنون می تواند به Google Analytics 4 پیوند داده شود

2007: 12 تا 15 درصد از کلیک های تبلیغات جستجوی یاهو به دلیل تقلب، نامعتبر بودن یا به دلایل دیگر فیلتر شدند.


یاهو Czar با کیفیت کلیک جدید تعیین می کند

2010: به‌جای «خروج» مورد انتظار از چین، گوگل امیدوار بود به فعالیت در داخل کشور ادامه دهد.


بینگ برنامه آیفون را به روز می کند

2011: DoubleClick رونمایی از DoubleClick for Search نسخه 3، تنها سومین به روز رسانی بزرگ در تاریخ پنج ساله ابزار مدیریت کمپین.


کارمندان Google: مجرد بدون بچه و مشروب خواری نمای کوهستان

2013: گوگل سه بهبود در سیستم تایید گوگل وبمستر تولز را اعلام کرد.


گوگل به شماره تلفن در تبلیغات PPC نه می گوید و استفاده از برنامه های افزودنی تماس را مجبور می کند

2011: یک گزارش نشانی‌های ایمیل 6000 کارمند Google و 16000 کارمند مایکروسافت را با رفتار خرید مواد غذایی در مشارکت با یک جمع‌آورنده کارت وفاداری برای تعیین تفاوت‌ها مطابقت داد.


تسویه حساب جستجوی کتاب Google توسط دادگاه رد شد

< 21 مارس | تاریخچه بازاریابی جستجو | 23 مارس >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-march-22-394552

2013: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


صفحه نمایش رابط خاص خود را پیدا می کند، هدف گذاری کلمات کلیدی جدید در AdWords

2022: به‌علاوه، اکنون می‌توانید «با اتصال Merchant Center و دارایی Google Analytics، تبدیل‌های خود را از فهرست‌های محصولات رایگان مشاهده کنید».


Microsoft Advertising داشبورد گزارش را با گزارش‌های اخیر، پیش‌نمایش‌های هم‌زمان و موارد دیگر به‌روزرسانی می‌کند

2019: توصیه‌های شخصی‌شده و تسویه‌حساب جهانی در به‌روزرسانی جلو و محور قرار داشتند.


AdWords اکنون سابقه نسخه تبلیغات را نشان می دهد