این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 26 فوریه


گوگل سازگاری با موبایل را به عنوان یک سیگنال رتبه بندی گسترش می دهد

در سال 2015، گوگل اعلام کرد که از 21 آوریل استفاده از موبایل دوستی را به عنوان سیگنال رتبه بندی گسترش خواهد داد.

به گفته گوگل، این تغییر الگوریتمی “تاثیر قابل توجهی” در نتایج جستجوی تلفن همراه خواهد داشت و بر همه زبان‌ها در سراسر جهان تأثیر می‌گذارد.

با این حال، هنگامی که آوریل فرا رسید، اجماع عمومی این بود که Mobilegeddon نسبتاً ناچیز است، با وجود همه هیاهو و وحشتی که در 26 فوریه آنها ایجاد کرد.

گوگل همچنین اعلام کرد که برنامه هایی که توسط گوگل از طریق App Indexing نمایه می شوند، در جستجوی موبایل رتبه بهتری خواهند داشت. گوگل گفت این فقط برای کاربرانی که به سیستم وارد شده‌اند و برنامه را روی دستگاه تلفن همراه خود نصب کرده‌اند کار می‌کند.

همه چیز در مورد آن را در Mobilegeddon Cometh بخوانید: Google “به روز رسانی مناسب برای موبایل” برای پاداش دادن به سایت ها از 21 آوریل.


همچنین در این روز


چگونه محصولات خود را برای گوگل شناسایی کنیم

2021: گوگل فهرستی از بهترین روش‌ها را منتشر کرد تا اطمینان حاصل شود که موتور جستجوی آن محصولاتی که به آنها ارجاع داده می‌شود را درک می‌کند.


ایندکس‌سازی Google Mobile-first تا یک سال آینده برای همه سایت‌ها اعمال می‌شود

2020: گوگل در حال ارسال اعلان‌هایی به سایت‌هایی بود که مشکلات ایندکس کردن موبایل اول داشتند.


با این ابزار (رایگان) لیست های محرومیت شبکه نمایش را ایجاد کنید

2020: ابزاری برای کسانی که از بررسی دستی گزارش‌های مکان‌یابی خسته شده‌اند تا وب‌سایت‌ها و برنامه‌های نامناسب را از کمپین‌های نمایش حذف کنند.


Google Search Console اکنون به شما امکان می دهد داده های بیشتری را صادر کنید

2020: کاربران کنسول جستجو می‌توانند اطلاعات کامل (به‌جای نمایش‌های جدول خاص) را از تقریباً همه گزارش‌ها دانلود کنند.


نمای جستجوی گوگل به صورت سه بعدی اکنون برای سایت های تجارت الکترونیکی فعال است

2020: یک کیف Burberry با گزینه “نمایش سه بعدی” در نتایج جستجوی گوگل نمایش داده می شد.


Google مجموعه‌های دارایی را در کنسول جستجو حذف می‌کند

2019: گوگل گفته است که می‌توانید قبل از خاموش کردن کامل داده‌ها را از رابط یا API دانلود کنید.


متریک گزارش دهی میانگین موقعیت غروب آفتاب در Google Ads در اواخر امسال

2019: موقعیت متوسط ​​یکی از معدود ثابت ها برای بیش از 15 سال بود. اما با حذف آگهی‌های ریلی مناسب، به‌ویژه، کاربرد آن به شدت کاهش یافت.


تبلیغات فقط تماس Google با کاراکترهای بیشتر «بسط می‌یابد».

2019: تغییر دیگر این بود که نام کسب و کار به خط توضیحات منتقل شود.


گوگل ابزارهای Mobile Scorecard & Impact Calculator را برای نشان دادن اهمیت سرعت صفحه موبایل منتشر می کند

2018: یکی از ابزارها نشان می‌دهد که چگونه یک سایت در مقابل رقبا در موبایل قرار می‌گیرد. هدف دیگر این بود که تأثیری را که سرعت موبایل می‌تواند بر روی خط نهایی داشته باشد، به خانه برساند.


گوگل اشکال مربوط به آمار خزیدن را در گزارش کنسول جستجوی «زمان صرف شده برای دانلود یک صفحه» تأیید می کند

2018: جان مولر از گوگل یک نقص گزارش در آمار خزیدن گزارش “زمان صرف شده برای دانلود یک صفحه” در کنسول جستجوی گوگل برای 20 و 21 فوریه تایید کرد.


در پاسخ به حکم ضد تراست اتحادیه اروپا، Google Shopping اکنون تبلیغات موتورهای خرید رقیب را نشان می دهد

2018: در یک ساختار جدید، واحد تجاری Google Shopping در برابر سایر موتورهای خرید مقایسه در مزایده آگهی پیشنهاد داد تا به موتورهای رقیب “برخورد برابر” طبق حکم صادر شود.


Google Word Coach، یک بازی سرگرم کننده کلمات در نتایج جستجو

2018: گوگل یک ویژگی جدید اضافه کرد تا به غیر انگلیسی زبانان کمک کند واژگان انگلیسی زبان خود را گسترش دهند.


گوگل: AMP هنوز یک سیگنال رتبه بندی جستجو نیست

2016: جان مولر از گوگل گفت که می توانید از AMP برای سازگاری با موبایل استفاده کنید، اما AMP خود سیگنال رتبه بندی نیست.


گوگل تایید کرد که ناپدید شدن مرموز ستاره ها در نتایج جستجو یک اشکال بوده است

2016: تکه‌های بررسی گوگل پس از یک باگ که باعث شد تا حدود یک هفته از بسیاری از نتایج جستجو خارج شوند، بازگشتند.


تبلیغات ادوردز و بینگ که هر دو مشکل گزارش دهی آخر هفته دارند

2016: گزارش‌های Google AdWords در حال بارگیری یا چاپ نبودند. آگهی‌های بینگ تاخیرهایی در گزارش‌گیری داشت که بر رابط کاربری وب، موبایل و API تأثیر گذاشت.


به‌روزرسانی‌های برنامه Google شامل انیمیشن‌های جدید و امکان تغییر رنگ‌های لوگوی Google می‌شود

2016: کاربران می توانند با استفاده از ویژگی «نقاشی انگشت مانند» رنگ لوگوی گوگل را تغییر دهند.


جستجو در تصاویر: کوکا کولا Google Cardboard، Googley Volvo و متحرک Google Sign

2016: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.


مت کاتز گوگل: در حالی که محتوای علمی عالی است، وضوح و تمرکز بر جستجوگر مهم است

2014: کاتس به این سوال پاسخ می دهد: “آیا هنگام نوشتن محتوا باید روی وضوح یا اصطلاحات تخصصی تمرکز کنم؟”


رتبه سایت های فیلم در گوگل بهتر شده است، اکنون این “مشکل گذرا” برطرف شده است

2014: رتبه‌بندی‌ها بازیابی شدند و بیشتر ترافیک به وب‌سایت‌های آسیب‌دیده بازمی‌گشت.


از آن پنالتی گوگل پنهان می شوید؟ ممکن است شما را در خانه جدیدتان پیدا کند

2014: حتی اگر سایت جریمه شده خود را به یک نام دامنه جدید منتقل کرده باشید و سایت جریمه شده را تغییر مسیر نداده باشید، ممکن است گوگل همچنان آن را پیدا کند و سیگنال های بد را منتقل کند.


شمارش تبدیل انعطاف‌پذیر AdWords رسما راه‌اندازی شد، به «کلیک‌های تبدیل‌شده» و «تبدیل‌ها» خوش آمدید

2014: این شرکت رسماً راه اندازی Flexible Conversion Counting را اعلام کرد و تبلیغ کنندگان ستون های جدیدی را در AdWords مشاهده خواهند کرد.


Google آمار عملکرد را در شبکه جستجو با نمایش کمپین های انتخابی به اشتراک می گذارد

2014: گوگل دوبارهلتسهیل شد برخی از نتایج عملکرد مطالعه موردی در نوع کمپین جدید.


FOX با گوگل همکاری می کند تا در نتایج جستجوی گوگل به American Idol رأی داده شود

2014: تنها کاری که باید انجام می دادید این بود که به گوگل بروید و جستجو کنید [american idol] یا [idol] در طول پنجره رای گیری، و از میان فینالیست های مورد علاقه خود را انتخاب کنید.


گوگل کلیک راست برای مسیرها را به نقشه های گوگل باز می گرداند

2014: کاربران همچنین می توانند از گزینه “What’s Here” برای دریافت سریع مختصات طولانی برای هر نقطه روی نقشه استفاده کنند.


Baidu Posts 50 Pct. رشد درآمد اما از امید سرمایه گذاران خجالتی است

2014: این شرکت 1.573 میلیارد دلار درآمد سه ماهه چهارم را اعلام کرد که 50.3 درصد نسبت به سال 2013 افزایش یافته است.


خوش آمدید مارتین بک، کسی که به رسانه درب سوم از لس آنجلس تایمز می پیوندد

2014: بک از مارس 2014 تا دسامبر 2015 گزارشگر رسانه های اجتماعی درب سوم بود.


گوگل پاندا دو سال بعد: 5 سوال با پل ادمونسون، مدیر عامل HubPages

2013: ادمونسون تأیید کرد که پاندا “باعث از دست دادن گسترده ترافیک و درآمد شد.” اما HubPages قصد تغییر مسیر را نداشت. برنامه ریزی برای بهبود کیفیت بود.


جعبه جستجوی پنهان گوگل

2013: به نظر می رسید که گوگل در حال آزمایش است که کادر جستجو را به طور کامل از صفحه نتایج جستجوی گوگل پنهان کند.


Number Crunchers: چه کسی در تغییر الگوریتم پاندا گوگل شکست خورد؟

2011: بزرگترین برند نوع “مزرعه محتوا” که به نظر می رسید آسیب دیده است، محتوای مرتبط بود.


بله، بیشتر در حال مشاهده ظاهر و احساس جدید گوگل هستند

2010: آزمایش تا ماه مه، زمانی که رابط کاربری جدید را راه اندازی کرد، ادامه خواهد داشت.


Google جستجوی محلی «نزدیک» را به پنل گزینه‌ها اضافه می‌کند

2010: گوگل با اعلام ابزاری برای اصلاح جستجوها بر اساس مکان، گزینه‌ها را در پانل گزینه‌های جستجوی خود گسترش داد.


نمای خیابان گوگل مشکلات بیشتری در اروپا پیدا می کند

2010: اعضای گروه حفاظت از داده اتحادیه اروپا از Google خواستند تا تغییراتی در سرویس نقشه برداری/عکس نمای خیابان ایجاد کند و هشدار دادند که ممکن است گوگل قوانین اتحادیه اروپا را زیر پا بگذارد.


Google News به طور رسمی تبلیغات را اضافه می کند

2009: پس از آزمایش تبلیغات در چند ماه گذشته، Google News به طور رسمی تبلیغات را در نتایج جستجوی Google News برای همه جستجوگران مستقر در ایالات متحده منتشر کرد.


گوگل وارد توییتر می شود

2009: اولین توییت به صورت باینری بود و به «احساس خوش شانسی» ترجمه شد.


Google Maps عکس های کاربر را به نمای خیابان اضافه می کند

2009: گوگل عکس های Panoramio با برچسب جغرافیایی را به تصاویر StreetView اضافه کرد.


گزارش: عدم خرید جستجوگران منجر به افت بازار تبلیغات جستجو می شود

2009: Rimm-Kaufman اوایل سه ماهه اول داده های PPC را به اشتراک گذاشت که نشان دهنده روند ضعیف در خرده فروشی برای تبلیغ کنندگان جستجو است.


به روز رسانی جستجوی یاهو: گزارش های آب و هوا حذف می شوند؟

2009: یاهو سرانجام یک گزارش آب و هوا منتشر کرد که تأیید می کرد به روز رسانی های مداومی وجود دارد که “خیلی زود تکمیل می شوند”.


یاهو فیس بوک را به عنوان دوست جستجوگر میمون اضافه می کند

2009: یاهو اعلام کرد که نتایج بهبودیافته فیس بوک اکنون به طور پیش فرض در نتایج جستجو روشن شده است.


مدیر عامل یاهو بارتز: مدیریت جدیدی برای یاهو “خیلی سریعتر روی پای خود”

2009: برای ما که در یاهو کار می کنیم، این بدان معناست که همه چیز ساده تر می شود. ما می‌توانیم سریع‌تر تصمیم‌گیری کنیم، سیلوهای بدنام از بین رفته‌اند، و تمرکز مجددی روی مشتری داریم.»


گوگل ادوردز تست بتای محدودی را با نام «تطابق خودکار» راه‌اندازی کرد

2008: تطبیق خودکار راهی برای Google بود تا به تبلیغ‌کنندگان کمک کند تا از بودجه کامل خود برای کلمات کلیدی استفاده کنند که ممکن است آنها را هدف قرار نداده باشند.


Google به روز رسانی شرایط و ضوابط AdSense

2008: Google شرایط و ضوابط AdSense خود را به‌روزرسانی کرد تا بیان بهتری برای محصولات و ویژگی‌های جدید و همچنین به‌روزرسانی الزامات حریم خصوصی آنها داشته باشد.


با وجود آشفتگی تصاحب، Yahoo Not Rolling Over & Playing Dead

2008: جری یانگ، مدیر عامل یاهو گفت که پیشنهاد تصاحب مایکروسافت “یک رویداد مهیج برای همه در یاهو” بوده است.


حداقل پیشنهادات در یاهو درباره تغییر

2008: حداقل پیشنهادات ممکن است کمتر یا بالاتر از 0.10 دلار باشد.


یاهو نتایج بهبود یافته و مشروح شده “Search Monkey” را در SMX West اعلام می کند

2008: یاهو قصد داشت از پروژه ای با نام رمز «Search Monkey» رونمایی کند، مجموعه ای از ابزارهای منبع باز که به کاربران و ناشران اجازه می دهد نتایج جستجوی مرتبط با وب سایت های خاص را حاشیه نویسی و بهبود بخشند.


Yahoo Buzz راه اندازی شد: رای ها، جستجوها و ایمیل هایی که برای رتبه بندی اخبار استفاده می شوند

2008: Yahoo Buzz سایتی بود که در آن مقالات خبری “با ارزش” بر اساس رای کاربران برجسته می شد.
فعالیت جستجو و به اشتراک گذاری ایمیل


Google Talk / Gmail ویژگی‌های چت زنده و حالت نامرئی را اضافه می‌کند

2008: اولین ویژگی شبیه جعبه چت زنده بود که می‌توانید آن را به هر صفحه وب اضافه کنید و از طریق حساب Google Talk یا Gmail با هر کسی چت کنید.


Google برای پهنای باند بیشتر در اقیانوس آرام به کنسرسیوم کابل زیردریایی Unity می‌پیوندد

2008: گوگل به کنسرسیومی از شرکت های آسیایی ملحق شد تا کابل فیبر نوری زیر اقیانوسی را بسازد که ظرفیت پهنای باند بسیار بیشتری را بین ایالات متحده و ژاپن فراهم کند.


گوگل ادوردز برای نشان دادن دقیقاً جایی که تبلیغات متنی آنها نمایش داده می شود به تبلیغ کنندگان

2007: گزارش‌های تبلیغ‌کننده Google شروع به فهرست کردن سایت‌هایی می‌کند که هر تبلیغ در آن اجرا می‌شود.


Google اعلان‌های بدافزار صفحه وب را افزایش می‌دهد

2007: گوگل گزارش‌های دقیق‌تری در مورد مشکلات بدافزار با یک سایت خاص ارائه می‌کرد و آنها همچنین اعلان‌های ایمیلی را درباره این هشدارهای بدافزار برای مدیران وب‌سایت ارسال می‌کردند.


نتایج Google Video Plus Box

2007: در طبیعت مشاهده شد.


Google Checkout استرالیا به زودی عرضه می شود؟

2007: به نظر می رسد که Google Google Payment Australia PTY را ثبت کرده است. محدود در استرالیا.


Google توسط Watchdog کره جنوبی دستور تغییر قرارداد AdSense را صادر کرد

2007: کمیسیون تجارت منصفانه گفت که این قرارداد به گوگل این امکان را می‌دهد که «یک طرفه معاملات تبلیغاتی» را با ناشران لغو کند.


مایکروسافت برای خرید موتور جستجوی سلامت Medstory Inc.

2007: مایکروسافت قصد دارد یک موتور جستجوی تخصصی ایجاد کند که بر ارائه اطلاعات پزشکی به مصرف کنندگان متمرکز است.


چالش جستجوی ویدیو، تشخیص گفتار نیست، مدیریت مالک محتوا است

2007: چالش واقعی این بود که چگونه با صاحبان محتوا کار کنیم، نه تشخیص گفتار.


تحقیقات پیو: اینترنت بی سیم رشد می کند

2007: پیو اظهار داشت که تقریباً 13.5 درصد از کاربران اینترنت ایالات متحده از طریق تلفن های همراه (یا مشابه آنها) به اینترنت دسترسی دارند.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 25 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 27 فوریه >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-february-26-393620