این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 26 مارس

2009: برای دیدن یاهو و مایکروسافت دفاتر خود در اسرائیل و یاهو برای تعمیر پلت فرم بازاریابی جستجوی خود.


تبلیغات ویدیویی Google AdWords اکنون زنده و در طبیعت است

2015: گوگل در حال آزمایش حذف جداکننده بین تبلیغات و لیست های رایگان در نتایج جستجو بود. آیا منجر به سردرگمی بیشتر جستجوگر می شود؟


رتبه بندی Google News تحت تأثیر الگوریتم جدید سازگار با موبایل قرار نمی گیرد

2012: تقریباً یک سوم از دارندگان آیفون 4S «تقریباً روزانه» از سیری استفاده می‌کنند.


UBL و Yext به نیروها می پیوندند تا پیوند داده های محلی کامل بیشتری را ارائه دهند

همه چیز در مورد آن را بخوانید در گوگل شروع به انتشار فهرست‌بندی اول موبایل برای سایت‌های بیشتری می‌کند.


همچنین در این روز


اکنون، حساب‌های بیشتری را در ویرایشگر گزارش تبلیغات Google تجزیه و تحلیل کنید

2019: داده ها در مورد هیچ تاکتیک خاص یا نوع سایتی که تحت تأثیر تغییر الگوریتم قرار گرفته است، قطعی نبود.


گوگل برای بازنشستگی دستور info: اطلاعات متعارف را به ابزار بازرسی URL اضافه می کند

2014: او به جای آن گفت، فایل جدید را آپلود کنید که جایگزین فایل Disavow قدیمی می شود.


ادوردز جدید برای گزارش ویدیویی که اکنون در Google Analytics منتشر شده است

2009: یاهو 141 نسخه مختلف از صفحه اصلی را در جستجوی نسخه‌ای آزمایش کرده بود که کاربران را برای مدت طولانی‌تری در اطراف خود نگه دارد.


یاهو – اما نه جستجوی یاهو – به سمت تلویزیون رفت

2009: او آخرین نفر از یاهوهای سابق بود که برای مایکروسافت شروع به کار کرد.


یاهو بر فروش MSFT متمرکز نیست، بلکه بر روی موبایل و 141 تغییرات صفحه اصلی متمرکز است

2012: مردی چندین سال پیش شغل خود را از دست داد و به دلیل پیشنهادات گوگل برای مشاغل جدید رد شد.


گزارش: 25٪ از کلیک های جستجوی پولی تا دسامبر از طریق تلفن همراه انجام می شود

این اولین باری بود که گوگل تایید می‌کرد که تعداد زیادی از سایت‌ها را به این فرآیند فهرست‌سازی موبایل اول منتقل می‌کند. گوگل در اکتبر 2017 به ما گفت که تعداد محدودی از سایت ها منتقل شده اند.

2014: یکی دیگر از مواردی که گوگل به وعده خود مبنی بر ارائه نمونه های بیشتر در رابطه با جریمه ها عمل نکرد.


تبلیغات بینگ تبلیغات محصول را در ایالات متحده راه اندازی می کند، نسخه موبایل اکنون در بتا است

2018: با شروع در ایالات متحده، تبلیغات متنی فقط در خط اصلی در بالا و پایین صفحات نتایج جستجو نشان داده می شود.


قابلیت‌های «جستجوی هوشمند» بینگ همچنان در حال گسترش است، شامل حقایق از منابع متعدد

2019: ایده های کلمه کلیدی خود را با اصطلاحات بیشتری بکار ببرید، کلمات کلیدی را به کمپین های موجود اضافه کنید و موارد دیگر.


Google اقامتگاه‌های اجاره‌ای را به جستجوی هتل اضافه می‌کند

2018: بینگ همچنین درباره پلتفرمی که برای تقویت جستجوی هوشمند ساخته است اطلاعات بیشتری به اشتراک گذاشت.


آزمایش گوگل حذف جداکننده خطوط بین تبلیغات جستجو و نتایج جستجوی ارگانیک

2010: فیشر معاون تبلیغات و عملیات جهانی فیس بوک خواهد بود.


گوگل سخت فشار می آورد تا محصولات وب مستر را به تصویب برساند

در سال 2018، گوگل اعلام کرد که ایندکس اول موبایل را برای وب سایت های بیشتری فعال کرده است.

2015: درصد درخواست جستجو با روند استفاده کلی مطابقت نداشت.


گوگل می گوید فایل Disavow خود را قبل از آپلود فایل جدید حذف نکنید

< 25 مارس | تاریخچه بازاریابی جستجو | 27 مارس >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-march-26-394833

2015: گزارش شده است که لابی گوگل بر تصمیم آژانس در پرونده ضد تراست تأثیر گذاشته است.


گزارش: پرس و جوهای جستجوی موبایل 29٪ از کل اما رشد متوسط

2008: لری پیج و سرگئی برین، بنیانگذاران گوگل، به همراه اریک اشمیت، مدیرعامل، قراردادهای خود را دوباره با حقوق سالانه 1 دلار تمدید کردند.


گزارش: پیشنهاد مایکروسافت برای یاهو به 34 دلار در هر سهم

2020: بسیاری از تغییرات بودجه و پروژه مشتری مورد انتظار تأثیر منفی بر تجارت آنها خواهد داشت.


گوگل می گوید که کسب و کارها باید سایت های خود را در زمان بسته شدن موقت محدود کنند، نه غیرفعال کنند

2015: رتبه‌بندی‌های ستاره‌ای برای محصولات خاص در تبلیغات فهرست محصولات ظاهر می‌شوند.


گزارش WSJ مداخله در تحقیقات گوگل FTC توسط کاخ سفید را پیشنهاد می کند

2020: یک مطالعه جدید به این موضوع می پردازد که چگونه ارتباط متنی تبلیغات با محتوا بر مصرف کنندگان تأثیر می گذارد.


تأثیر صفحه انتخاب جستجوی Android اتحادیه اروپا به دلیل COVID-19 به تعویق افتاد

2007: گوگل نحوه استفاده از Alerts، AdWords، Analytics و AdSense را نشان داد. آنها همچنین درباره یوتیوب و چگونگی تأثیر آن بر انتخابات بحث کردند.


بمب لوگو: نقشه های گوگل لوگوی ضد مایکروسافت را برای لیست مایکروسافت برمی گرداند

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


2014: گزارش کمپین‌های ویدیویی در Google Analytics به تبلیغ‌کنندگان بینش بیشتری در مورد عملکرد تبلیغات TrueView YouTube آنها که از طریق AdWords برای کمپین‌های ویدیویی مدیریت می‌شوند، می‌دهد.


چگونه یک پست مهمان ممکن است یک سایت کامل توسط گوگل جریمه شود

2009: یاهو با موتور ابزارک یاهو (YWE) روی صفحه‌های تلویزیون حرکت می‌کرد، اما اولین تکرار آن شامل کادر جستجوی یاهو نمی‌شد.


آنچه SEM های اسرائیلی می خواهند

2019: گوگل دستور info را بازنشسته می‌کرد زیرا “به طور نسبی مورد استفاده قرار نمی‌گرفت” و گفت که ابزار بازرسی URL جدید در حال حاضر بسیاری از این داده‌ها را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.


Google Ads Keyword Planner دارای ویژگی های جدید (و قدیمی) است

2013: در واقع، گوگل پیوندهای مربوط به نتایج جستجوی عمودی خود را متفاوت نشان داد. اما بینگ هم همینطور.


گوگل به دلیل تعریف “غیرقابل گوگل” در سوئد از علامت تجاری محروم می شود

2014: بعد از ماه ها آزمایش


مایکروسافت “تحقیق” آشکار در تجدید حمله ضد تراست به گوگل را کشف کرد

2013: جستجوی صوتی آن بسیار کمتر از انتظارات بود.


گوگل یک شبکه پیوند دیگر، BuildMyRank.com را حذف می کند – فقط یکی از چندین؟

2008: در ماه فوریه اعلام شد، بلک بری و AT&T در حال آزمایش تبلیغات بودند.


بنیانگذاران Google دوباره 1 دلار حقوق می گیرند. به سرمایه گذاران بگویید در مورد پیشنهاد ضد سانسور نه بگویند

2015: الگوریتم رتبه‌بندی Google News (هنوز) در صورتی که ناشر سازگار با موبایل باشد، تأثیری ندارد.


گوگل ستاره های رتبه بندی محصولات را در تبلیغات خرید گوگل به بریتانیا، فرانسه، آلمان گسترش می دهد

2007: بیش از 24 ساعت آفلاین بود.


Yell.com PPC را در سایت فهرست راهنمای بریتانیا راه اندازی می کند

2008: ممکن است سهامداران یاهو را خوشحال کند و فشار بیشتری بر مدیریت یاهو برای مذاکره جدی با مایکروسافت وارد کند.


گوگل به آزمایش قرار دادن لینک ناوبری ادامه می دهد

2007: Travelocity تصریح کرد که 20 درصد از رزروهایش از شرایط غیر مارکی بوده است. هنگامی که Travelocity یک اصطلاح مارک را خریداری کرد، 4٪ از آن‌ها یک “کمک” یا کلیکی دریافت کردند که پس از بازدید قبلی شخصی از طریق یک اصطلاح غیر مارک تبدیل شد.


سایت جستجوی محلی کانادایی تغییر نام تجاری ZipLocal راه اندازی شد

2012: مارین همچنین تخمین زده است که 23 درصد از هزینه جستجوی پولی گوگل در ایالات متحده آمریکا است [by December 2012] از کمپین های تلفن همراه می آید.


شایعه: اپل بایدو را به گزینه های جستجوی آیفون اضافه می کند

2010: آیا این ملاقات نشان داد که هر دو مرد (و هر دو طرف) به نوعی “درمان” یا نزدیکی علاقه مند هستند؟


فیس‌بوک از دیوید فیشر گوگل و آمیت سینگ از اوراکل نابس گوگل را جذب می‌کند

2019: افزایش رقابت بین هتل ها و مراکز اجاره ای برای تعطیلات می تواند دید ارائه دهندگان اجاره را افزایش دهد و درآمد تبلیغات هتل گوگل را افزایش دهد.


اروپایی ها دوباره شبح تجزیه گوگل را مطرح کردند

2009: Google Webmaster Tools Access Provider Program به Google Services for Websites تغییر نام داد و به AdSense، جستجوی سفارشی و جستجوی سایت گسترش یافت.


گوگل 200 کارمند فروش و بازاریابی را کاهش می دهد

2007: یاهو پیوندها را از فهرست های جستجوی فردی به فهرست یاهو حذف کرد زیرا باعث ایجاد “بهم ریختگی” می شد.


یاهو ابزار “SiteBuilder” بسیار ساده شده را منتشر می کند

2010: هنگامی که جستجوگر به صفحه نتایج جستجو بازگشت، پیوندهای «دریافت بیشتر» ظاهر شدند.


آیا CEO Coffee Summit برای اپل و گوگل برابری می کند؟

2013: “غیرقابل گوگل” به یک کلمه رسمی در سوئد تبدیل نمی شود.


جستجوی صوتی موبایل CheapAir.com خیلی “طبیعی” نیست

2012: برای اپل عجیب بود که محبوب ترین موتور جستجوی چین را از گزینه های پیش فرض حذف کند.


نظرسنجی: 87 درصد از دارندگان iPhone 4S از Siri Monthly استفاده می کنند

2012: این ترکیب برای بازاریابان محلی که ممکن است سعی در انتخاب بین Yext و UBL داشته باشند، راحتی ارائه می دهد.


گوگل با گزینه جدید «دریافت بیشتر» با «جستجوگران Pogostick» مبارزه می کند

2020: ارتقاها شامل برنامه تجاری تأیید شده جدید، فرصت‌های جدید گزارش تبدیل، و به‌روزرسانی‌های کاتالوگ‌ها و هدف‌گیری مجدد پویا بود.


سئوها نتایج متفاوتی را پس از به‌روزرسانی اصلی Google در ماه مارس 2019 نشان می‌دهند

2007: Yell.com، ناشر صفحات زرد بریتانیا و تامین کننده جستجوی محلی، اعلام کرد که تبلیغات PPC و همچنین موجودی بنرهای هدفمند را در سایت خود راه اندازی کرده است.


بدون سئو گاو: چالش Calacanis شاهد افزایش 21 درصدی ترافیک است

2007: ZipLocal یک مقصد جستجوی محلی «وب 2.0» تلفیقی بود که از تعدادی سایت‌های جستجوی محلی قبلی از جمله Zip411.net و redToronto.com رشد می‌کرد.


فرمان پیوند Live.com در حال حاضر آفلاین است

2018: بیشتر به عنوان یک موقعیت چانه زنی، بسیار بعید بود که واقعاً اتفاق بیفتد.


بینگ شروع به حذف تبلیغات متنی نوار کناری روی دسکتاپ می کند

سایت‌های بیشتری به فهرست‌سازی موبایل اول گوگل منتقل می‌شوند

2007: مشاهده‌های بیشتری از Google در حال آزمایش ایده‌های اضافی برای قرار دادن پیوند ناوبری.


گوگل سمیناری در گوگل برای سیاست می دهد

وب‌سایت‌هایی که در این دسته جابه‌جا شده‌اند، از بهترین شیوه‌های نمایه‌سازی اولین تلفن همراه پیروی می‌کنند و از طریق پیام کنسول جستجوی Google از تغییر مطلع شده‌اند.

2007: با استفاده از توصیه “کلاه سفید”، نیل پاتل ترافیک جستجوی جیسون کالاکانیس را 21 درصد افزایش داد.


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

2009: Ask.com تنها «موتور جستجویی» بود که در آن زمان تبلیغات نمایشی را در صفحه اصلی جستجوی خود داشت.


یان پدرسن، دانشمند جستجوی یاهو، به مایکروسافت پیوست

2007: یاهو یک ابزار “شروع کننده” ایجاد کرد که استفاده از آن بسیار ساده بود (قالب محور) و انتخاب های طراحی کافی برای قابل دوام و جالب کردن آن ارائه داد.


Travelocity: اصطلاحات بدون مارک تقریباً 25٪ تبدیل می شوند اما “کمک” ممکن است کمتر از حد تصور باشد

2020: تعامل با صفحه انتخاب جستجو به دلیل خفه شدن عرضه گوشی هوشمند و کاهش تقاضا کند شده بود.


آژانس های کوچک برای تاثیرگذاری آماده می شوند، اما می گویند کار از راه دور باعث کاهش سرعت آنها نمی شود

2012: BuildMyRank.com تأیید کرد که گوگل “اکثریت قاطع” شبکه خود را از 19 مارس 2012 از فهرست خارج کرده است.


در ژاپن، گوگل دستور حذف برخی از پیشنهادات تکمیل خودکار را صادر کرد

2020: تبلیغ‌کنندگان می‌توانند گزارش‌هایی را برای حداکثر 200 حساب در یک حساب مدیر اجرا کنند.


مطالعه می گوید که هدف گذاری تبلیغات متنی جدید کار می کند

2009: به کارمندان آسیب‌دیده زمان داده می‌شود تا موقعیت‌های جدیدی در Google پیدا کنند و/یا در یافتن شغل در جای دیگر کمک کنند.


Ask.com تبلیغات نمایشی را در صفحه اصلی نشان می دهد

2020: حذف کامل می‌تواند منجر به از دست رفتن داده‌های کنسول جستجو شود و پشتیبان‌گیری را دشوارتر کند.


با افزایش حجم جستجو، Pinterest ویژگی های تجاری جدیدی را برای خرده فروشان عرضه می کند

2007: اینطوری اتفاق افتاد.


یاهو پیوندهای دایرکتوری را از نتایج جستجوی فردی حذف می کند