پوشش ما را در مورد آنچه که در آن زمان یک ویژگی آزمایشی بود بخوانید: پاسخهای OneBox جستجوی Google جزئیات بیشتر میشوند
همچنین در این روز
نتایج جستجوی «بدون عنوان» کاربران را به سایتهای هرزنامه میفرستد، Google روی آن کار میکند
2011: نسخه نمایشی چندین تبلت مورد انتظار بود
جستجو در عکس: مانکن های گوگل، علائم صوتی گوگل و فریز کردن یاهو
< 27 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 29 ژانویه >
2011: گوگل صفحه اصلی را برای رابط تبلیغاتی AdWords خود در تلاشی برای ارائه اطلاعات مرتبط تر و سفارشی شده برای بازاریابان دوباره طراحی کرد.
Bing Travel Now ابزار مقایسه مقصد را ارائه می دهد
2021: کسانی که او را میشناختند، تحسینش میکردند، از او یاد میگرفتند و او را دوست میداشتند، از این فقدان سرگردان بودند.
کنسول جستجوی گوگل ابزار حذف جدیدی را راه اندازی کرد
2014: 68.8 درصد از شرکت کنندگان قصد داشتند در پاسخ به حذف داده های کلمات کلیدی توسط گوگل، روی نرخ تبدیل و معیارهای عملکرد تمرکز کنند.
گوگل انتخابگر تاریخ را در چرخ فلک نمودار دانش برای هتل ها نشان می دهد
2011: تغییر در الگوریتم آنها برای جلوگیری از محتوای اسکراپر با کیفیت پایین در فهرست گوگل بود. کمی بیش از 2 درصد از پرس و جوها را تحت تأثیر قرار داد.
مایکروسافت Q2 Revs تقریبا 20 میلیارد دلار، “Bing Division” با وجود افزایش درآمد جستجو همچنان ضرر می کند
2011: آیا رسوایی ها یا تحقیقات ضد انحصار باعث شد مردم کمتر به گوگل اعتماد کنند یا برند آن را خدشه دار کنند؟ اصلا.
گوگل و ائتلاف تحت رهبری کانکتیکات برای مذاکره درباره مسائل جمع آوری داده های WiFi موافقت کردند
در سال 2014، گوگل شروع به پاسخ دادن به سؤالات پیچیده در بالای نتایج جستجوی خود با پاسخها (یا پاسخهای) دقیق از وبسایتها کرد.
2016: آنها در ازای این که گوگل از فضای ارزشمند نتایج جستجوی خود صرف نظر کرد، ارزش کمی اضافه کردند.
یاهو صفحه اصلی و برنامه را دوباره طراحی میکند تا با اخبار مرتبطتر، تجربهای ثابت را ارائه دهد
2008: کاربران میتوانند مسیرها یا مکانهای کسبوکار را بدون وارد کردن آدرس مقصد دریافت کنند.
جستجوی آزمایشی Google مشاهده اطلاعات و نمای نقشه را اضافه می کند
2010: “صفحه سهام و وجوه” بینگ اطلاعات عمیقی را برای کاربرانی که در مورد سهام و امور مالی دنبال میکنند یا تحقیقات انجام میدهند ارائه میدهد.
بالمر افکار خود را در گوگل، چین بلاگ می کند
ما هنوز نمیدانستیم که این پاسخها «قطعههای ویژه» نامیده میشوند، اما به وضوح این چیزی است که میبینیم. تنها چیزی که گوگل در آن زمان میگفت این بود: «ما همیشه در حال آزمایش انواع مختلف پاسخها هستیم، اما در این مرحله جزئیات بیشتری برای اشتراکگذاری نداریم.»
2008: لوگوی گوگل از لگو ساخته شده بود.
YouTube به اشتراک گذاری درآمد برای ارائه دهندگان ویدیو را آغاز می کند
این ستونها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار بهروزرسانی نشدهاند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.
2014: پنج گرایش از تبلیغات تبلیغکننده Super Bowl که در گوگل و شبکه یاهو بینگ اجرا میشوند.
Google نحوه پاسخگویی به درخواستهای دولت برای دادههای کاربر و جستجو را توضیح میدهد
2016: می توانید عملکرد کمپین AdWords را بررسی کنید، قیمت ها را تغییر دهید و بودجه را از طریق تلفن خود تنظیم کنید.
“کارت های نامزد” جدید ریاست جمهوری ایالات متحده یک فاجعه برای کیفیت جستجوی گوگل است
2019: بر اساس تجزیه و تحلیل شخص ثالث، سهم موتور جستجو کوچک بود، اما برخی از معیارهای آن بهتر از Bing بود.
Google بخش دستورالعمل های عمومی دستورالعمل های وب مستر خود را به روز می کند
2022: دنی سالیوان از گوگل گفت: «چیزی است که سیستمهای ما معمولاً به آن توجه میکنند، بنابراین برای بهبود آن در حال بررسی آن هستیم».
جامعه SEO عزادار هملت باتیستا، مدافع اتوماسیون در سئو و دوست عزیز است
2009: جستجو تقریباً به طور مساوی توسط همه گروه ها در سراسر صفحه مورد استفاده قرار گرفت.
ویژگی جدید جستجوی «بی آدرس» در Google Maps
2009: Click Forensics میانگین كل نرخ كلاهبرداری كلیك برای سه ماهه چهارم 2008 را 17.1 درصد تخمین زد كه بالاترین سطح از زمان شروع ردیابی آن در سال 2006 است.
یاهو سعی می کند بهینه سازی خودکار حساب را توجیه کند
2011: صفحات مقصد بینگ به جستجوگران اجازه می دهد چندین مقصد را در یک طرح کنار هم مقایسه کنند.
مشکلات حقوقی گوگل که بر برند تأثیر نمی گذارد: نظرسنجی
گوگل آزمایش با قطعه های برجسته را آغاز می کند
2012: تصاویر و نظرات در ثبت حرکات چشم و کلیک کاربران بسیار مهم بود.
لوگوی گوگل برای بزرگترین دانه برف مشاهده شده
2019: این مشکل گوگل بود و حل خواهد شد.
DuckDuckGo به سرعت در حال رشد است اما برای جلب توجه سئوکاران کافی نیست
دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامهریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک میکند. قبل از پیوستن به Search Engine Land، گودوین سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله را برای این برند رهبری می کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانسهای جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گستردهای از نشریات و پادکستها منبع داده شده است.