این روز در تاریخچه بازاریابی جستجو: 31 ژانویه


Google API ابزار بازرسی URL را منتشر کرد

در سال 2022، گوگل یک API جدید تحت API های کنسول جستجو برای ابزار بازرسی URL منتشر کرد. URL Inspection API جدید به شما امکان می دهد به صورت برنامه ریزی شده به داده ها و گزارش هایی که از ابزار بازرسی URL دریافت می کنید اما از طریق نرم افزار دسترسی داشته باشید.

Google’s URL Inspection Tool API دارای محدودیت 2000 پرس و جو در روز و 600 پرس و جو در دقیقه بود.

گوگل چند مورد استفاده برای API ارائه کرده است:

  • ابزارها و آژانس‌های سئو می‌توانند نظارت مستمر برای صفحات مهم و گزینه‌های اشکال زدایی تک صفحه را فراهم کنند. به عنوان مثال، بررسی اینکه آیا تفاوت‌هایی بین نسخه‌های متعارف اعلام‌شده توسط کاربر و انتخاب‌شده توسط Google وجود دارد یا اشکال‌زدایی مشکلات داده‌های ساختاریافته از گروهی از صفحات.
  • توسعه دهندگان CMS و افزونه ها می توانند بینش های سطح صفحه یا الگو و بررسی های مداوم را برای صفحات موجود اضافه کنند. برای مثال، نظارت بر تغییرات در طول زمان برای صفحات کلیدی برای تشخیص مشکلات و کمک به اولویت‌بندی رفع‌ها.

در عرض یک هفته، چندین متخصص سئو ابزارهای جدید رایگان و اسکریپت‌های به اشتراک گذاشته شده را توسعه دادند و خزنده‌های سئو این داده‌ها را با بینش‌های خود ادغام کردند، زیرا Aleyda Solis 8 ابزار SEO را گردآوری کرد تا بینش API بازرسی URL کنسول جستجوی Google را دریافت کند.


همچنین در این روز


گزارش خطای کنسول جستجوی Google برای داده های ساختاری Breadcrumbs و HowTo تغییر کرد

2022: این تغییر ممکن است منجر به مشاهده خطاهای بیشتر یا کمتر در داده‌های ساختار یافته Breadcrumbs و HowTo در بهبود کنسول جستجو و گزارش‌های خطا شده باشد.


توصیه‌ها برای کمپین‌های Discovery منتشر می‌شوند

2022: Google Ads همچنین توصیه های کاربردی خودکار را برای حساب های مدیر و توصیه های بیشتری برای کمپین های ویدیویی راه اندازی کرد.


Google Ads برنامه یکپارچه راستی‌آزمایی تبلیغ‌کننده را ایجاد می‌کند

2022: Google برنامه‌های تأیید هویت تبلیغ‌کننده و عملیات تجاری خود را تحت یک برنامه تأیید صحت آگهی‌دهنده یکپارچه ترکیب می‌کند.


Deepcrawl برنامه سئو فنی را برای Wix راه اندازی کرد

2022: این برنامه که برای شرکت‌های کوچک و متوسط ​​طراحی شده است، سایت هفتگی را خودکار می‌کند و مشکلاتی از صفحات شکسته گرفته تا محتوایی را که با دستورالعمل‌های بهترین عملکرد برای سئو مطابقت ندارد، شناسایی می‌کند.


Pinterest ویژگی AR “امتحان کن” را برای وسایل مبلمان ارائه می کند

2022: ویژگی واقعیت افزوده به نام “Try On for Home Decor” به کاربران اجازه می‌دهد قبل از خرید ببینند مبلمان در خانه‌شان چگونه است.


بر اساس یافته‌های نظرسنجی، توضیحات متا و نام تجاری بیشترین تأثیر را بر روی کلیک‌های جستجو دارند

2020: اکثر شرکت کنندگان همچنین موافق بودند که نتایج غنی، جستجوی گوگل را بهبود می بخشد.


مایکروسافت: درآمد تبلیغات جستجو در سه ماهه گذشته کندتر از حد انتظار رشد کرد

2020: جلسات لینکدین سریعتر از سه فصل گذشته رشد کرد، اگرچه رشد درآمد در سه ماهه دوم سال مالی 2020 اندکی کاهش یافت.


بینگ به مدیران وب‌سایت‌ها اجازه می‌دهد روزانه 10000 URL را از طریق Webmaster Tools ارسال کنند

2019: قبلاً می توانستید حداکثر 10 URL در روز و حداکثر 50 URL در ماه ارسال کنید. بینگ این محدودیت ها را 1000 برابر افزایش داد و سهمیه ماهانه را حذف کرد.


مشتری در خانه، رقابت برای استعدادهای برتر آژانس های دیجیتال

2019: نظرسنجی آژانس دیجیتال مارکتینگ لند نشان داد که این بخش به خوبی تحول دیجیتال را پشت سر می گذارد، اما رشد بازاریابی مبتنی بر داده مشخص کرد که آنها باید کجا استخدام شوند.


Quora هدف‌یابی کلمات کلیدی مانند جستجو، Insights حراج را برای تبلیغ‌کنندگان اضافه می‌کند

2019: Quora سه معیار جدید (مزایده‌های از دست رفته در رقابت، سهم تأثیرگذاری، سهم تأثیر مطلق) را معرفی کرد تا به تبلیغ‌کنندگان در درک عملکردشان در حراج‌های تبلیغاتی کمک کند.


به روز رسانی سرعت صفحه گوگل بر ایندکس شدن تاثیری ندارد

2018: نمایه سازی و رتبه بندی دو فرآیند مجزا هستند – و این الگوریتم خاص هیچ تأثیری بر نمایه سازی نداشت.


تبلیغات Bing دارای یک اصلاح ردیابی تبدیل برای پیشگیری از ردیابی هوشمند اپل است

2018: تبلیغ‌کنندگان باید برچسب‌گذاری خودکار Microsoft Click ID را در حساب‌های خود فعال می‌کردند تا ردیابی ثابت تبدیل تبلیغات را از Safari دریافت کنند.


رقبای خرید گوگل در اتحادیه اروپا شکایت دارند که راه حل های ضد انحصار کار نمی کند

2018: آنها خواستار تغییرات بیشتری شدند و گفتند که مشکلات آنها از زمان صدور حکم اتحادیه اروپا در ژوئن 2017 به جای بهبود، تشدید شده است.


ابزار تست سازگار با موبایل گوگل اکنون به API دسترسی دارد

2017: توسعه‌دهندگان اکنون می‌توانند ابزارهای خود را پیرامون ابزار تست موبایل‌پسند بسازند تا ببینند آیا صفحات برای موبایل مناسب هستند یا خیر.


توابع AdWords IF برای سفارشی‌سازی تبلیغات به‌عنوان غروب آفتاب استاندارد تبلیغات متنی عرضه می‌شوند

2017: توابع IF وارد شد تا به تبلیغ‌کنندگان اجازه دهد تبلیغات را بر اساس عضویت در دستگاه و لیست هدف‌گذاری مجدد سفارشی کنند.


گوگل تبلیغات را راه اندازی کرد

2017: تبلیغات بر اساس تبلیغات موجود و محتوای صفحه فرود توسط گوگل به گروه های تبلیغاتی اضافه شد.


آلفا رابط کاربری جدید AdWords برای تبلیغ‌کنندگان بیشتری عرضه می‌شود

2017: در چند ماه آینده به حساب‌های AdWords بیشتری نیز عرضه خواهد شد.


Majestic با موفقیت اینترنت را به صورت سه بعدی در فضای بیرونی چاپ می کند

2017: چاپگر سه بعدی در فضای بیرونی کار می کرد و منظره شکوهمند در ایستگاه فضایی بین المللی چاپ شد.


نادلا اعتبار جستجو را برای نقش مدیر عامل مایکروسافت می آورد

2014: نادلا در سه سال قبل، تجارت سرور و ابزار مایکروسافت را اداره می کرد. قبل از آن او مسئول بینگ و تبلیغات آنلاین بود.


به‌روزرسانی ویرایشگر آگهی‌های بینگ، عملکرد واقعی پنجره «به‌روزرسانی همگام‌سازی» را ارائه می‌دهد.

2014: پنجره همگام سازی تعداد کل تغییرات و تعداد تغییراتی که با موفقیت از حساب دانلود شده یا در آن پست شده بودند را نشان می دهد.


Super Bowl 2014 چه ساعتی شروع می شود؟ جستجو!

2014: گوگل زمان شروع را در بالای نتایج خود نشان داد.


برترین ها کیست؟ Bud Light به عنوان تبلیغ کننده شماره یک Super Bowl در گوگل و بینگ از کار افتاده است

2014: فولکس واگن با بیشترین تعداد تبلیغات در گوگل رتبه اول را به خود اختصاص داد.


جستجو در عکس ها: سیمپسون ها با عینک گوگل، ماشین اسکار مایر در گوگل و کامیون نظامی گوگل

2014: جدیدترین تصاویر جمع‌آوری‌شده از وب، نشان می‌دهد که مردم در شرکت‌های موتور جستجو چه می‌خورند، چگونه بازی می‌کنند، با چه کسی ملاقات می‌کنند، کجا صحبت می‌کنند، چه اسباب‌بازی‌هایی دارند و موارد دیگر.


Adwords For Video بهبودهایی در گزارش گیری دریافت می کند

2013: گوگل سه ویژگی اندازه‌گیری جدید را به AdWords برای رابط گزارش‌دهی ویدیویی اضافه کرد (دسترسی و فرکانس، مجموعه‌های ستونی متناسب با اهداف بازاریابی، تجسم جغرافیایی).


لوگوی گوگل بیسبال جکی رابینسون

2013: The Doodle از رابینسون برای تولد 94 سالگی اش تقدیر کرد.


گوگل و بینگ: ما در «شامل پولی محلی» شرکت نداریم

2012: برنامه ای که لیست های برتر را برای جستجوهای محلی در گوگل، یاهو و بینگ تضمین می کند؟ یک “رسما تایید شده” در “همکاری” با آن موتورهای جستجو؟ گوگل و بینگ گفتند درست نیست.


گزارش: افزایش 27 درصدی هزینه تبلیغات جستجو در سال 2012

2012: انتظار می رفت که هزینه تبلیغات جستجو از سال 2011 تا 2012 27 درصد رشد کند که از 15.36 میلیارد دلار به 19.51 میلیارد دلار افزایش یافته است. و تا سال 2016، انتظار می رفت که این رقم به 30 میلیارد دلار در سال برسد.


مت کاتس برخی از دولت کره جنوبی را متقاعد کرد. وب سایت هایی برای توقف مسدود کردن Googlebot

2012: کاتس به تنهایی توانست برخی از نمایندگان دولتی را متقاعد کند که به Googlebot اجازه دهند وب‌سایت‌هایشان را بخزد و فهرست کند.


DOJ در حال بررسی “عادلانه جستجو” با گوگل در حالی که رقبا به قرارداد بالقوه مجوز ITA اعتراض می کنند

2011: FairSearch.org با هرگونه قرارداد بالقوه مجوز مخالفت کرد.


با برجسته شدن صفحات Google Place، عصبانیت سایت ها افزایش می یابد

2011: رابطه گوگل با سایت های بررسی مانند TripAdvisor و Yelp مثل همیشه پیچیده بود.


Google’s Android Now “پیشروترین پلتفرم گوشی های هوشمند جهان”: گزارش

2011: در سه ماهه چهارم 2010 تعداد بیشتری گوشی اندرویدی نسبت به سایر پلتفرم ها عرضه شد.


Blekko برنامه های موبایلی را برای آیفون، اندروید راه اندازی کرد

2011: Slashtags و شخصی‌سازی‌هایی که Blekko ارائه می‌کرد حتی از برخی جهات برای موارد استفاده از جستجوی تلفن همراه مناسب‌تر بود.


Topsy Social Analytics: Twitter Analytics برای توده ها (و رایگان نیز)

2011: می‌توانید دامنه‌ها، نام‌های کاربری توییتر یا کلمات کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید – و می‌توانید آنها را در چهار بازه زمانی مقایسه کنید: یک روز، یک هفته، دو هفته یا یک ماه.


گمان می رود مدیر اجرایی گوگل پس از اعتراضات مصر ناپدید شده است

2011: وائل گونیم مدت کوتاهی پس از انتشار توییتی مبنی بر “بسیار نگران” و “آماده مرگ” ناپدید شد.


مدیرعامل اپل: گوگل می خواهد آیفون را بکشد

2010: جابز گفت: «ما وارد تجارت جستجو نشدیم. “وارد تجارت تلفن شدند. اشتباه نکنید آنها می خواهند آیفون را بکشند. ما به آنها اجازه نمی دهیم.»


گوگل ترسیده می شود، به طور خلاصه کل اینترنت را به عنوان بدافزار معرفی می کند

2009: به دلیل یک خطای انسانی، گوگل به کاربران گفت: «این سایت ممکن است به رایانه شما آسیب برساند» برای هر وب سایتی که در نتایج جستجو فهرست شده است.


درآمد گوگل 51 درصد افزایش یافته است، کسب درآمد از شبکه های اجتماعی “ناامید کننده”

2008: درآمد سه ماهه چهارم سال 2007 گوگل 4.83 میلیارد دلار بود، در حالی که سال قبل از آن 3.21 میلیارد دلار درآمد داشت.


Google’s Marissa Mayer در جستجوی اجتماعی / جستجوی 4.0

2008: چگونه موتور جستجو در نظر داشت از داده های اجتماعی برای بهبود نتایج جستجوی خود استفاده کند.


گزارش: در سال 2007، 15% تقلب را کلیک کنید

2008: میانگین کلی نرخ تقلب کلیک در صنعت به 16.6 درصد برای سه ماهه چهارم 2007 افزایش یافت. این میزان از 14.2 درصد برای سه ماهه مشابه در سال 2006 و 16.2 درصد در سه ماهه سوم 2007 افزایش یافته است.


“نمایش گزینه های جستجو” جدید نقشه های گوگل را گسترش می دهد

2008: یک منوی کشویی به کاربران این امکان را می داد که نتایج را برای همان جستار محدود یا گسترش دهند و به راحتی محتوای غیر سنتی را در Google Maps کشف کنند.


بنیانگذاران و مدیرعامل گوگل قول داده اند تا سال 2024 با یکدیگر همکاری کنند

2008: هشدار اسپویلر: اشمیت در فوریه 2020 شرکت مادر گوگل آلفابت را برای همیشه ترک کرد.


گوگل درآمدهای خود را نسبت به سه ماهه قبل 19 درصد افزایش می دهد

2007: گوگل درآمد 3.21 میلیارد دلاری را برای سه ماهه چهارم 2006 گزارش کرد که نشان دهنده افزایش 67 درصدی نسبت به درآمدهای 1.92 میلیارد دلاری سه ماهه چهارم سال 2005 است.


گوگل تخمین های تقلب کلیکی را پس می زند، می گوید دکمه برگشت را فراموش نکنید

2007: Shuman Ghosemajumdersome از گوگل گفت که شرکت های حسابرسی شخص ثالث به نظر نمی رسد
تطبیق ارقام تقلب تخمینی با بازپرداخت یا حتی کلیک های واقعی ثبت شده توسط تبلیغ کنندگان.


گوگل، مایکروسافت و یاهو برای سانسور بین المللی کمک می خواهند

2007: موتورهای جستجو مجبور بودند درباره درخواست‌های مقامات بین‌المللی برای اطلاعات «قضاوت اخلاقی» انجام دهند، در حالی که مجبور نیستند برای درخواست‌های ایالات متحده این کار را انجام دهند.


یاهو برای ساخت ابزار تحقیق کلمات کلیدی جدید و Wordtracker ابزار رایگان را راه اندازی می کند

2007: ابزار تحقیق کلمه کلیدی عمومی YSM به طور پراکنده آفلاین بود، اما یاهو قصد داشت یک ابزار تحقیق کلیدواژه عمومی جدید ارائه دهد.


Gmail کاربر را به دلیل استفاده از Greasemonkey قفل می‌کند و گزارش‌های مربوط به مخاطبین Gmail ناپدید می‌شوند

2007: این حساب به دلیل “استفاده غیرمعمول” به مدت 24 ساعت غیرفعال شد.


یاهو برای ایجاد «جهان برند» برای اتصال برندهای سرگرمی

2007: Brand Universe حدود 100 وب‌سایت ایجاد می‌کند که حول برندهای سرگرمی ساخته شده‌اند و محتوایی را از ویژگی‌های مختلف یاهو جمع‌آوری می‌کند.


گوگل نمی تواند از نام جیمیل در اروپا استفاده کند

2007: به دلیل علامت تجاری این اصطلاح.


نظرات رستوران بورا: Zagat On Steroids

2007: Boorah نظرات را از سایت‌های جستجوی محلی و محتوای موجود جمع‌آوری کرد، داده‌ها را خلاصه و بهبود بخشید و ویژگی‌های اضافی را در بالا ایجاد کرد.


پرسش و پاسخ با استفان بیکر، مدیر عامل Reed Business Search

2007: چیزی که با Zibb، موتورهای جستجوی B2B، و فرصت‌هایی که در جستجوی B2B دید، جدید بود.


ژانویه 2007: محبوب ترین داستان های سرزمین موتورهای جستجو


از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)


مشارکت‌های قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)

این ستون‌ها یک عکس فوری در زمان هستند و از زمان انتشار به‌روزرسانی نشده‌اند، مگر اینکه ذکر شود. نظرات بیان شده در این مقالات نظرات نویسنده است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست.


< 30 ژانویه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 1 فوریه >


منبع: https://searchengineland.com/search-marketing-history-january-31-392437