2010: فیس بوک چهارمین دارایی وب ایالات متحده بود که بیشترین بازدید را داشت و گوگل و یاهو همچنان در صدر این لیست قرار دارند.
سوپر باول رکورد توییتر را برای رویداد ورزشی به ثبت رساند
2015: هم گوگل و هم اتحادیه اروپا مواضع معتبری در مورد اینکه آیا RTBF باید در سطح جهانی اعمال شود، داشتند.
باگ «Anti-SafeSearch» Google را روشن میکند، نتایج پورنو ارائه میکند
2021: مایکروسافت گفت eCPC باعث افزایش تبدیل و کاهش CPA می شود، اما برخی از تبلیغ کنندگان نگران از دست دادن کنترل هستند.
مطابقت عبارت به روز شده گوگل، کلمات کلیدی را ساده می کند و تبلیغ کنندگان را نگران می کند
2013: جست و جوهای عجیب و غریبی که نباید مطابقت نداشت، گوگل را به یک موتور جستجوی پورن تبدیل کرد.
کریگ سیلورستاین، اولین کارمند استخدام شده گوگل، استعفا داد
2009: نقشه در لیست های خاصی جاسازی شده بود.
«مطالعه حضور جستجوی خردهفروشی» فروشندگان محصولات آنلاین را در نتایج جستجو بسیار بهتر از خردهفروشان سنتی نشان میدهد
2010: رکورد جدید توییت در ثانیه (TPS) برای یک رویداد ورزشی ثبت شد: 4064.
درآمد سه ماهه چهارم IAC: رشد جستجو 3 درصد اما ضرر 1 میلیارد دلاری در Ask.com را به دنبال دارد
2021: تبلیغکنندگان چه چیزهایی به دست میآوردند و چه چیزی را از دست میدادند، و چه کارهایی میتوانستند برای آماده شدن برای عرضه انجام دهند.
Bing Webmaster Tools ویژگی ورود به سیستم اجتماعی را اضافه می کند
2017: گوگل احتمالاً بیش از 30 میلیارد جستجو در ماه در سراسر پلتفرم ها داشت.
بهروزرسانی: برندها با انتشار زودهنگام تبلیغات آنلاین نسبت به تبلیغات واقعی Super Bowl، افزایش جستجوی بیشتری را تجربه کردند.
2009: آیا «جستجوی همزمان» میتواند سلطه Google را مختل کند؟
جستجوی زنده چهارمین آگهی جستجو را به بالای نتایج بریتانیا اضافه می کند
Buzz به دو عنصر اصلی گره خورده است – Gmail و تلفن همراه. اما آیا کاربران می خواهند که شبکه های اجتماعی به صندوق ورودی آنها حمله کند؟
2017: وقتی اندازهگیری تبدیل بهطور کامل انجام شود، معیار قدیمی کاملاً ناپدید میشود.
گوگل در حال آزمایش روش جدیدی برای گزارش پیشنهادات توهین آمیز تکمیل خودکار است
2008: از آنجایی که یاهو بسیار کم ارزش است.
22 پیوند برای پوشش در مورد سئو بحث گاو نر است
2009: خرده فروشان آنلاین حضور پررنگی داشتند و بیش از 30 درصد از فهرست های نشان داده شده را نشان می دادند.
WSJ: یاهو قصد دارد پیشنهاد مایکروسافت را رد کند
2009: مایکروسافت گفت که همان تغییر در نتایج ایالات متحده از زمان راه اندازی مثبت بوده است.
گوگل رابط کاربری پیشنهادات جستجوی بهینه شده را آزمایش می کند
2012: پس از حدود 14 سال در شرکت.
بینگ اکنون یک امتیاز کامل جلوتر از یاهو در اشتراک جستجو – comScore
2022: گوگل بهبود سیستم های رتبه بندی خود را اعلام کرد تا به جستجوگران کمک کند تا داستان هایی را از «منابع خبری معتبر و مرتبط محلی» کشف کنند.
گوگل لیست های گلوله ای را در تبلیغات آزمایش می کند
2017: دادههای Quantcast نشان میدهد که تبلیغات روز بازی افزایش تدریجی را در جستجوی مارک برای CPG ایجاد کرده است، تقریباً هیچ کدام برای مارکهای B2B.
نظرسنجی: الکسا پر استفاده ترین دستیار است، کورتانا دقیق ترین دستیار است
2007: Powerset حقوق فناوری جستجوی زبان طبیعی را از Xerox PARC به دست آورد که امیدوار بود در نهایت آن را به گوگل جدید تبدیل کند.
موسسان dMarc برنامههای صوتی Google AdSense را تنظیم میکنند
2007: بنیانگذاران گوگل را به دلیل اختلاف نظر و دستمزد ترک کردند.
از نمایشگاه بازاریابی جستجو (SMX)
مشارکتهای قبلی کارشناسان موضوع موتور جستجو (SMEs)
2012: میتوانید نتایج مکانها را بر اساس چهار دسته فیلتر کنید: «من هنوز به آنجا نرفتهام». “من قبلاً بوده ام”؛ “دوستان من بوده اند”؛ “فوق العاده های Foursquare داشته باشید.”
گوگل: اکنون بهتر از سال 2000 هستیم. بسیار خوب، اجازه دهید آن را آزمایش کنیم!
2022: تبلیغات می تواند حداکثر دارای سه نقطه باشد.
Google Ads API v10 اکنون در دسترس است
2011: این تغییر کمتر از هفت ماه طول کشید.
گوگل در سال 2012 به ازای هر کاربر اندروید 10 دلار درآمد خواهد داشت: گزارش
2017: با نسخه 6.11 جدید برنامه جستجوی بینگ در iOS، نتایج جستجوی «خانه برای فروش + کد پستی» فهرست املاک و مستغلات را برای کدهای پستی مشخص شده برگرداند.
Bing نتایج جستجوی آب و هوا را با نوار لغزنده تعاملی برای مشاهده پیشبینیها در طول روز تازه میکند
2022: قالب آگهی عمودی خاص فقط برای تبلیغکنندگانی که مشتریان را در ایالات متحده هدف قرار میدهند در دسترس بود
Microsoft Ads تا پایان آوریل جایگزین CPC دستی با CPC پیشرفته می شود
2018: آخرین تصاویر نشان می دهد که مردم در شرکت های موتور جستجو چه می خورند، چگونه بازی می کنند، با چه کسانی ملاقات می کنند، کجا صحبت می کنند، چه اسباب بازی هایی دارند و موارد دیگر.
کلیکهای تبدیلشده AdWords برای همیشه در ماه مارس غروب میکند
2017: یک ابزار بازخورد در حال آزمایش محدود بود، با امید به راه اندازی آن در سراسر جهان.
داده ها: حجم جستجوی ماهانه گوگل به دلیل مزیت تلفن همراه، رقبا را از بین می برد
2018: اکنون می توانید با استفاده از لاگین گوگل یا فیس بوک وارد حساب Bing Webmaster Tools خود شوید.
جستجو در عکس: آزمایشگاه نوشابه گوگل، نردبان فرار و کیک کوچک
2017: Snowbirds همچنین می تواند نتایج سریعی را برای شرایط برفی در استراحتگاه های اسکی ایالات متحده بدست آورد.
گوگل به نمایندگان رسمی جعبه های نمودار دانش اجازه می دهد تغییراتی را در نتایج جستجو پیشنهاد کنند
در سال 2010، گوگل آخرین تلاش خود را برای ایجاد یک شبکه اجتماعی و رقابت با فیس بوک و توییتر فاش کرد. و آن را Google Buzz نامیدند.
2016: مهندسان گفتند که در حال کار بر روی یک اصلاح هستند و اطلاعات تاریخی از بین نرفته است.
رسمی: گوگل ادوردز “آدرس های اینترنتی ارتقا یافته” را برای پارامترهای ردیابی عرضه می کند
< 6 فوریه | تاریخچه بازاریابی جستجو | 8 فوریه >