این 4 روش اثبات شده تلاش های بازاریابی شما را به حداکثر می رساند

درباره نویسنده

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و مدرک لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/webinar-these-4-proven-methods-will-maximize-your-marketing-efforts-386608

جدید در سرزمین موتورهای جستجو

ثبت نام امروز برای “4 روش اثبات شده برای به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی خودارائه شده توسط Adobe.


به کارشناسان Adobe بپیوندید و بیاموزید که چگونه مطمئن شوید کار بازاریابی شما از نظر استراتژیک تراز است تا بتوانید نحوه انجام کار را تغییر دهید.

معمولاً پذیرفته شده است که برخی از بازاریابان از «فرایند» متنفرند و ایده‌های عالی نمی‌توانند با جدول‌های زمانی، جریان‌های کاری یا ساختارهای سفت و سخت مطابقت داشته باشند. با این حال، زمانی که بازاریابان گزارش می دهند که تنها 26 درصد از هفته کاری خود را صرف کار بازاریابی واقعی می کنند، روش کار بازاریابان باید تغییر کند.