ثبت نام امروز برای “4 روش اثبات شده برای به حداکثر رساندن تلاش های بازاریابی خودارائه شده توسط Adobe.
معمولاً پذیرفته شده است که برخی از بازاریابان از «فرایند» متنفرند و ایدههای عالی نمیتوانند با جدولهای زمانی، جریانهای کاری یا ساختارهای سفت و سخت مطابقت داشته باشند. با این حال، زمانی که بازاریابان گزارش می دهند که تنها 26 درصد از هفته کاری خود را صرف کار بازاریابی واقعی می کنند، روش کار بازاریابان باید تغییر کند.
به کارشناسان Adobe بپیوندید و بیاموزید که چگونه مطمئن شوید کار بازاریابی شما از نظر استراتژیک تراز است تا بتوانید نحوه انجام کار را تغییر دهید.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو