تفاوت بزرگ بین این دو گزینه در CPM (هزینه هر مایل)، نرخ مشاهده و نرخ تبدیل نهفته است - اما نه CPC (هزینه هر کلیک). هنکد افزود:
- "اگر می خواهید شخصی فرمی را پر کند یا محصولی را بخرد، قطعاً از کمپین تبدیل استفاده خواهید کرد.
- "راه های مختلفی برای دستیابی به کاربران در مقیاس با حداقل هزینه در کمپین های CPM و هزینه به ازای هر بازدید وجود دارد. بنابراین شما بامپرها، موارد غیرقابل رد شدن، جریان های درون جریانی خود را دارید که قابل رد شدن شما خواهند بود – و نحوه مقایسه آن ها.
- "غیرقابل رد شدن با هیچ بازدیدی ارائه نمی شود و این به این دلیل است که هیچ کس از 30 ثانیه گذشته است. این یا 15 ثانیه یا کمتر است. بنابراین آنها واقعاً فقط از مزیت نمایش در CPM پایین تر برخوردارند. در حالی که اگر شما در جریان انجام می دهید. که قابل رد شدن است، می خواهید برنامه را از نظر بازدید و همچنین تعداد افرادی که از 30 ثانیه گذشته است، دریافت کنید.
- "من فکر می کنم یوتیوب درک خوبی از اینکه چه کسی قرار است تبدیل شود را دارد."
تنوع خلاق برای تاثیر بهینه
محققان اثربخشی انواع تبلیغات را مطالعه کرده اند. مقیاس پذیرترین راه حل ها:
- تبلیغات ویدیویی قابل رد شدن: قبل، حین یا بعد از فیلم ها پخش کنید. بینندگان می توانند پس از پنج ثانیه از ویدیو رد شوند.
- تبلیغات ویدیویی غیر قابل رد شدن: این تبلیغات 15 ثانیه یا کمتر هستند و قبل، بعد یا در طول ویدیو پخش می شوند. بینندگان نمی توانند از این محتوا بگذرند.
- تبلیغات ویدیویی بامپر: شش ثانیه یا کمتر و قبل، در حین یا بعد از ویدیوی دیگری پخش کنید. بینندگان نمی توانند از این نوع تبلیغات بگذرند.
بازاریابان انواع مختلفی از تبلیغات را برای انتخاب دارند و کاربران از این قالب های مختلف به روش های مختلف استفاده می کنند. هنکه در مورد مزایای تبلیغات فید، قابل رد شدن، غیر قابل رد شدن، داستان ها، حلقه ها و تلویزیون زنده صحبت کرد. او خاطرنشان کرد که تبلیغات قابل رد شدن و غیرقابل رد شدن به دلیل توجهی که به دست می آورند، گزینه های بسیار خوبی هستند – اما به دلیل ویژگی لینک نامحدود، قابل رد شدن، مورد علاقه اوست.
- "با پیوند نامحدود، شما فرصت بزرگی برای تعامل با یک کاربر در مدت زمان طولانی دارید. آنچه ما می بینیم این است که کاربران بیشتری می خواهند زمان بیشتری را در پلتفرم های خود صرف کنند تا وب سایت های برندها. اینجاست که ما بزرگترین ها را داریم. هنکه گفت: مزیت با لینک نامحدود و توانایی بهینه سازی خلاقیت برای نرخ بازدید.
انتخاب نوع پیشنهاد مناسب می تواند به بازاریابان کمک کند تا در YouTube به موفقیت در سطح تلویزیون دست یابند. با این حال، نوع پیشنهادی که برای کمپین شما بهترین است، به اهداف و اهداف برند شما بستگی دارد. دو نوع پیشنهادی که هنکه برای مقایسه ارائه کرد عبارتند از:
- انواع پیشنهاد پاسخ مستقیم: در درجه اول دسکتاپ
- انواع پیشنهاد برندینگ: مینیمال دسکتاپ
هنکه افزود:
- من فکر می کنم این رویکرد بهترین فرصت برای کمپین های پرمخاطب و کم هزینه است.»
انواع تبلیغات - چگونه می توان بهترین سود را برای پول خود به دست آورد
به گفته کوری هنکه، کارشناس تبلیغات دیجیتال، راز ایجاد محیط هایی با دسترسی بالا و کم هزینه و موثرتر کردن کمپین ها در چهار متغیر خاص نهفته است.
باز کردن کمپین های کم هزینه و تاثیر بالا
In-feeds یک محصول تبلیغاتی جدید است که توسط Google Ads راه اندازی شده است و یکی از بزرگترین تغییرات سیستم از زمان عرضه bumpers در پنج سال پیش است.
او گفت که نگاه به جمعیت شناسی، در ترکیب با خلاقیت، به کسب حداکثر موفقیت کمک می کند:
- "این متغیرها وقتی با هم ترکیب شوند به شما یک نگاه منحصر به فرد به شما می دهند که کدام مخاطب خاص ممکن است بهترین ها را تبدیل کند و بتواند این مخاطب را تقسیم کند. وقتی می توانید فوراً بخش بندی کنید، باید نتایج را سریعتر ببینید. بنابراین به همین دلیل است که هدف گذاری بسیار مهم است. هنکه گفت: خلاقانه، نوع پیشنهاد و نوع تبلیغ برای ایجاد این محیط با دسترسی بالا و کم هزینه.
موفقیت با فیدها
این مهم است که بتوانید علل برد و باخت را در کمپین خود شناسایی کنید تا تصمیمات آگاهانه و تنظیمات لازم اتخاذ کنید.
چهار متغیری که بازاریابان باید به عنوان اولویت اصلی به آنها توجه کنند عبارتند از:
- نوع تبلیغ / نوع پیشنهاد: هنکه توصیه کرد که این زمینه ها مهم ترین متغیرها هستند و به طور خاص بازاریابان را تشویق به استفاده از انواع تبلیغات جدید کرد و اشاره کرد که او شخصاً با تبلیغات ویدیویی یوتیوب که اخیراً راه اندازی شده است، موفقیت چشمگیری داشته است. او همچنین بر اهمیت انتخاب نوع پیشنهاد مناسب برای کمپین شما برای تبدیل بهینه تاکید کرد.
- خلاق تغییر: متغیرهای خلاقانه زیادی وجود دارد، بنابراین تبلیغ کنندگان باید عاقلانه آزمایش کنند. طول ویدیوها همیشه یک راه عالی برای شروع است، اما متغیرهای خلاقانه نیز باید در نظر گرفته شوند. هنکه توصیه کرد به عواملی مانند مرد در مقابل زن، بازیگران مختلف، معرفی های مختلف، موسیقی متفاوت، نمایش محصول در مقابل خنده دار و غیره توجه شود.
- هدف با قصد: با مخاطبان سفارشی تحقیق و استراتژی کنید، با هدف هدف گذاری کنید و با اطلاعات جمعیتی دقیق بهینه شده، مخاطبان YouTube خود را افزایش دهید. هنکه گفت این رویکرد باید به بازاریابان کمک کند تا به بهبود عملکرد قابل توجهی دست یابند.
- تحلیل داده ها (اسناد): برای سنجش موفقیت کمپین خود، چندین حوزه مهم را مرور کنید و مطمئن شوید که آنها حوزه های مناسبی هستند.
هنکه با تأمل در رویکرد خود برای هدف گیری و هدف گیری مجدد، ابزار هدف گیری مورد علاقه اش را گزارش ترکیبی دقیق جمعیت شناختی نشان داد که بر سن، جنسیت، وضعیت والدین و درآمد خانوار تمرکز دارد.
در SMX Advanced به تبلیغ کنندگان نشان داده شد که چگونه استراتژی های بازاریابی YouTube خود را با روش های مقرون به صرفه، پرتأثیر، آزمایش شده و آزمایش شده بهبود دهند.
برای شروع با رویکرد کم هزینه هنکه برای تبلیغات YouTube آماده اید؟ این چیزی است که او پیشنهاد کرد:
- هدف گذاری: او گفت: «با این ترکیب، مخاطبان از دروازه خارج می شوند.
- دستگاه: برای دسترسی بالا، توصیه می شود رایانه ها و تبلت ها را حذف کنید - اما اگر می خواهید فوراً کاربر را تبدیل کنید، این گزینه ها را حفظ کنید. او گفت: «در نهایت، این یک استراتژی کم هزینه بالا است و ما احتمالاً برای آن دستگاه ها حق بیمه پرداخت می کنیم».
- نوع پیشنهاد: این باید یا CPV یا CPM باشد.
- طول و تنوع آگهی: به عنوان یک قاعده کلی، هر چه مدت زمان تبلیغات بیشتر باشد، برای کمپین شما بهتر است. با این حال، هنکه تاکید کرد که شما باید تحقیقات خود را انجام دهید و دریابید که چه چیزی برای برند شما بهتر عمل می کند. او گفت: "این به طور بالقوه می تواند هزینه بسیار خوبی را باز کند."
- نوع تبلیغ: انواع تبلیغات خود را به صورت in-feed، قابل رد شدن، غیرقابل پرش یا شورت نگه دارید.
منبع: https://searchengineland.com/youtube-ads-unlocking-high-impact-minimal-cost-428567
برای تعیین اینکه آیا این گزینه برای کمپین شما مناسب است یا خیر، هنکه تبلیغ کنندگان را تشویق کرد تا گزینه های مختلف تبلیغات ویدیویی را آزمایش کنند. هنکه خاطرنشان کرد که تبلیغات 2 دقیقه و 24 تعداد افراد بیشتری نسبت به سایر گزینه ها تبلیغات را تکمیل می کنند.
تبلیغات درون فید در فید شخصی شده YouTube ظاهر می شوند و به کاربران اجازه می دهند روی تصویر کوچک آگهی کلیک کنند، در حالی که ویدیو به طور همزمان پخش می شود. برخی از مزایای کلیدی تبلیغات درون فید بر خلاف شورت عبارتند از: