به افکت هالو فکر کنید. هنکه برخی از استراتژی های پیاده سازی را در اینجا ارائه کرده است:
- هدف گیری دقیق: زمانی که من در مورد هدفگیری دقیق صحبت میکنم، این بدان معناست که واقعاً به جزئیات جمعیتشناسی نگاه میکنیم و تقریباً بلافاصله شمارهگیری میکنیم، زیرا اگر به مخاطبان هدف خود ضربه بزنید، آنها رفتارهای کاربر را از نوع اثر Halo ایجاد میکنند. برای رفتن و جستجو، او توضیح داد. “آنها به پلتفرم دیگری می روند و برند شما را در اینستاگرام یا لینکدین پیدا می کنند. آنها چیزهای دیگری را ایجاد می کنند که لزوماً شامل کلیک مستقیم نیست. و این مهم است. شما می خواهید مخاطبان با کیفیت شما آنجا باشند. . مورد دیگر بررسی گزارش محل قرارگیری خود است تا مطمئن شوید تبلیغات شما در کانالهای کودکان اجرا نمیشود و بیشتر در مکانهایی اجرا میشوند که میخواهید اجرا شوند.”
- تحلیل روند: این برای هر تبلیغ کننده متفاوت خواهد بود. سوال بزرگ اینجاست که این تجربه با خلاقیت رقابتی با اولین بازدید وب سایت چیست؟ و دوم اینکه، ویدیوی شما با کسی که برای اولین بار به وب سایت شما می آید چگونه مقایسه می شود؟ هنکه افزود:
- “من معتقدم که ویدیوی شما باید رقابتی باشد و احتمالاً باید تجربه بهتری ارائه دهد زیرا در پلتفرم است و فرم طولانی دارد.”
شروع شدن
تحقیقات کامل برای شناسایی قصد کاربر به بازاریابان مزیت مهمی در درک مشتریان مرتبط با محصول یا خدمات شما می دهد. هدف گذاری مجدد یکی دیگر از فرصت های ضروری و بزرگ برای برندهایی است که می خواهند دامنه خود را گسترش دهند.
دریافت خبرنامه جستجوی روزانه بازاریابان به آن تکیه می کنند.