چه خبر است. آمازون، TikTok توسط ByteDance و سرویسهای استریم مانند Netflix به افزایش جایگاه خود ادامه میدهند. مردم زمان کمتری را به صورت آنلاین در سایتهایی مانند گوگل و متا سپری میکنند، بنابراین جای تعجب نیست که با وجود رشد هنوز (البته کندتر از سایر پلتفرمهای تبلیغات دیجیتال) با موانعی روبرو هستند.
مایکروسافت و نتفلیکس ما نمی توانیم در مورد نتفلیکس بدون صحبت در مورد مایکروسافت صحبت کنیم. سال گذشته آنها همکاری خود را برای ارائه یک طرح اشتراک تبلیغاتی به نتفلیکس اعلام کردند. وینسنت لتانگ، معاون اجرایی تحقیقات بازار جهانی در Magna، یک شرکت سرمایه گذاری رسانه ای که بخشی از گروه Interpublic of Cos است. برندهای مدیا، ورود نتفلیکس و دیزنی به بازار را “لحظه ای تغییردهنده بازی” برای استریم های تبلیغاتی نامیدند. او گفت: «آنها بالقوه تعداد زیادی بیننده را به همراه می آورند،» و مقدار زیادی محتوای ویدیویی ممتاز.
جدید در زمین موتورهای جستجو