ثبت نام امروز برای “برای نتایج قابل توجه سئو، به تار عنکبوتی فکر کنید، نه قیف،” ارائه شده توسط DemandJump.
با دسترسی به دادههای بیشتر از همیشه – و فناوری برای تفسیر این دادهها برای بازاریابانی که به دنبال نوشتن محتوای مناسب برای هدایت ترافیک ارگانیک هستند – اکنون میدانیم که چارچوب بهتری که بازاریابان میتوانند از آن استفاده کنند، تار عنکبوت است.
برای پوشش وبینار زنده به کارشناسان سئو سایت DemandJump بپیوندید:
- چرا زباله در بالای اکثر قیف ها منجر به نتایج بد ترافیک ارگانیک می شود.
- آنچه بازاریابان و محققان پیشرو در صنعت مانند گارتنر در مورد سفر خریدار مدرن می گویند.
- چگونه تفکر خود را در مورد استراتژی محتوای ارگانیک خود تغییر دهید تا نوعی محتوای ستونی شبکه ای ایجاد کنید که تجربه کاربری مثبت و رتبه بندی سریع صفحه اول را ایجاد کند.
درباره نویسنده