علاوه بر این، اگر بتوانید مجموعه را در اختیار بگیرید و آن را در یک گزارش مصرف آسان برای مشتریان و ذینفعان خود ارائه دهید، خرید بیشتری دریافت خواهید کرد.
معیارهای KPI مشتری
این بدان معنی است که عملکرد کلمه کلیدی را ردیابی کنید تا ببینید آیا باید حذف شود یا خیر. این همچنین برای مشاهده روندهای جستجو در زمان واقعی مفید است، که ممکن است فرصت هایی برای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار دهد.
اگر یک کمپین در پایان ماه، سه ماهه یا طول سفارشی، کمتر یا بیش از حد خرج کند، معمولاً چیز بدی است. این بدان معنی است که شما برخی از فرصت های بالقوه را از دست داده اید یا از بودجه گذشتی
علیرغم هیاهویی که پیرامون اتوماسیون و یادگیری ماشین وجود دارد، مدیریت یک حساب PPC به دست انسان نیاز دارد.
در حالی که فهرست کاملی نیست، پیروی از بررسی های بالا کمپین های PPC شما را در مسیر بسیار بهتری نگه می دارد.
چرا: مطمئن شوید که عملکرد کمپینهایی که مدیریت میکنید به نیازهای اهداف تجاری مشتری پاسخ میدهد. این زمان برای تجزیه و تحلیل و انجام تنظیمات در صورت نیاز است.
روندهای کلیدی
- روندهای سال به سال (YoY).
- روندهای ماه به ماه (MoM).
چرا: مطمئن شوید که پول زیادی پرداخت نمی کنید. به عنوان یک قاعده کلی، همیشه معیارهای موفقیت را که بودجه بیشتری را توجیه می کنند، بهینه کنید.
ممکن است یک کمپین داشته باشید که در آن برای خرج کردن مبلغ بودجه تلاش میکنید، اما کمپین دیگری به طور مداوم در برابر سقفها قرار میگیرد.
همه پرچمها، رد کردن یا سایر اعلانها را برای رسیدگی بررسی کنید
چرا: گاهی اوقات مهم است. اگر یک تامین کننده B2B با بودجه بسیار محدود هستید، ممکن است متوجه شوید که کمپین های تلفن همراه تبدیل نمی شوند. یا شاید بهتر تبدیل می شوند. شاید آنها خوب تبدیل شوند، اما هزینه هر تبدیل بسیار زیاد است و سودآور نیست. فقط آن را بررسی کنید!
چرا: اگر مرتباً بررسی نشود، نمایشگر میتواند به سرعت توسط مکانهای با کیفیت پایین یا نامربوط تسخیر شود.
تعدادی از آن متخصصان به اندازه کافی مهربان بودند که بینش خود را در چک لیست ساده PPC زیر برای بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه حساب ارائه دهند.
- بررسی روزانه حساب کاربری
- عناصر کمپین جدید
- سرعت بودجه
- هر گونه پرچم، عدم تایید یا سایر اعلان ها
- بررسی هفتگی حساب کاربری
- توصیه ها
- سرعت بودجه
- تبدیل ها
- گزارش عبارات جستجو
- افزایش عملکرد غیرعادی (بالا یا پایین)
- نمایش مکان ها
- کلمات کلیدی / عبارات جستجو
- عملکرد دستگاه
- CPC در سطح گروه تبلیغات، بر اساس روند عملکرد تنظیم کنید
- عملکرد کشور (افزایش ترافیک یا تغییرات عملکرد)
- بررسی ماهانه حساب کاربری
- بررسی و تحلیل عملکرد عمیق
- معیارهای KPI مشتری
- روندهای کلیدی
- گزارش بینش حراج
- تحقیق کلمات کلیدی
- ممیزی امتیاز کیفیت
- ممیزی کپی آگهی
- تجزیه و تحلیل داده های عمیق عمومی
چرا: در صورت لزوم، به کمپین هایی با نرخ تبدیل بالاتر یا هزینه کمتر برای هر تبدیل خرج کنید و قهرمان خواهید شد.
گزارش عبارات جستجو
- به دنبال کلمات کلیدی نامربوط برای نفی باشید.
- به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید که باید اضافه شوند.
چرا: یک رقیب تهاجمی با جیب های عمیق تر از شما می تواند به سرعت پویایی کمپین PPC شما را تغییر دهد. جهل سعادت نیست.
تحقیق کلمات کلیدی
هر هفته باید بررسی کنید که دلارهای نمایشی در کجا خرج می شود و وقتی فکر می کنید در حال هدر دادن بودجه هستید از استثنا کردن خجالت نکشید.
کلمات کلیدی / عبارات جستجو
(اگر روزانه این مورد را بررسی می کنید، به طور پیش فرض توجه هفتگی را به خود جلب می کند. در هر صورت، امیدواریم این پیام را دریافت کنید که سرعت بودجه مناسب بسیار مهم است، به خصوص در حساب های سطح سازمانی که در آن سقف بودجه سخت در تبلیغات چندگانه پخش می شود. گروه ها، کمپین ها و غیره)
تبدیل ها
آیا چیزی وجود دارد که نیاز به پین داشته باشد؟ آیا همه چیز ارسال شده سرفصل و تیتر مخاطب است؟ تبلیغات جدید برای آزمایش بر اساس عملکرد گذشته ایجاد کنید.
تجزیه و تحلیل داده های عمیق عمومی
چرا: به بهبود نسخه تبلیغاتی خود ادامه دهید تا زمانی که دیگر نتوانید آن را بهبود ببخشید و کمپین های PPC به خوبی بهینه سازی شده داشته باشید.
چرا: این فقط در صورتی اعمال می شود که در بیش از یک کشور کمپین اجرا می کنید. اگر چنین هستید، فرض نکنید عملکرد در سراسر مرزها ثابت است.
بررسی ماهانه حساب کاربری
- سطح حساب
- سطح کمپین
- سطح گروه تبلیغاتی
- سطح مخاطب
- سطح آگهی
- کلید واژه ها
- تبدیل ها
- هزینه هر تبدیل
تنها تفاوت این است که بهترین حرفهایها در بالای آن باقی میمانند و به سرعت اقدامات اصلاحی انجام میدهند یا در صورت نیاز درخواست تجدیدنظر میدهند.
بررسی هفتگی حساب کاربری
توصیه ها
- هر چیز بی ربط را رد کنید.
- هر چیز مفیدی را اعمال کنید.
تجزیه و تحلیل داده های MoM به شما کمک می کند تا نقاط عطف کلیدی را که منجر به عدد سالانه می شود شناسایی کنید.
گزارش بینش حراج
- آیا رقیب جدیدی وجود دارد؟
- آیا رقبای موجود بیشتر هزینه می کنند؟
- آیا هیچ رقیبی ترک می کند؟
چرا: شما باید درک کنید که چه چیزی کار می کند و نه و از آزمایشات برای آزمایش فرضیه های جدید استفاده کنید.
حتی با وجود اتوماسیون در پلتفرم های تبلیغاتی، چشم پوشی از کمپین های خود برای مدت طولانی توصیه نمی شود. بدون نظارت مناسب، حسابهای جستجوی پولی میتوانند به یک سمت خارج شوند.
چرا: این چیزها همیشه اتفاق می افتد، حتی برای بهترین حرفه ای ها.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
منبع: https://searchengineland.com/ppc-management-checklist-daily-weekly-monthly-reviews-393344
چرا: آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که پول خود را برای کلمات کلیدی بی ربط به تجارت خود هدر دهید. آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که کلمات کلیدی را که باید برای آنها پیشنهاد دهید از دست بدهید.
چرا: همیشه بهتر است به جای اینکه غافلگیر شوید، فردی باشید که یک جهش غیرعادی در عملکرد را می گیرید و آنالیز می کنید. به علاوه، باید ببینید آیا بهینهسازیهای اخیر تأثیر دلخواه را دارد یا خیر.
چرا: هر هفته چک کنید تا مطمئن شوید که بودجه را با شرایط نامربوط هدر نمی دهید.
چرا: این مورد را در بخش هفتگی نیز خواهید دید. بسته به اندازه کمپین، ممکن است لازم نباشد هر روز این را بررسی کنید، اما میخواهید آهنگ مناسب را پیدا کنید.
چرا: نادیده گرفتن هر چیز نامربوطی امتیاز بهینه سازی شما را افزایش می دهد و امیدواریم الگوریتم سیستم یادگیری ماشین را برای ارائه الگوریتم های بهتر در آینده آموزش دهد. همچنین، اگر توصیهای وجود دارد که واقعاً مفید است، میخواهید آن را امتحان کنید.
از طرف دیگر، اگر به طور منظم بر افزایش عملکرد نظارت می کنید، می توانید علائم قرمز را پیدا کنید و هر مشکلی را زودتر حل کنید.
نمایش مکان ها
حرف احتیاط: Google به سادگی “اعمال” تغییرات را آسان می کند، بنابراین در مورد آنچه تأیید می کنید کاملاً واضح باشید.
سرعت بودجه
چرا: نمرات پایین به طور کلی به معنای کمپین هایی است که عملکرد ضعیفی دارند.
چرا: به دنبال ایده های جدید برای کلمات کلیدی مرتبط با کمپین های خود باشید.
چرا: تجزیه و تحلیل روندهای سالانه به احتمال زیاد مقایسه سیب به سیب را ارائه می دهد زیرا شما به یک دوره زمانی مشابه نگاه می کنید.
بیایید هر مورد زیر را عمیق تر کنیم.
بررسی روزانه حساب کاربری
پیشرفت عناصر کمپین جدید، به ویژه:
- تبلیغات جدید
- برنامه های افزودنی.
- استراتژی های پیشنهادی به روز شده
چرا: بالا را زیر بررسی های روزانه ببینید.
هیچ کس بیشتر از متخصصان PPC که مجموعه متنوعی از حسابهای بزرگ و کوچک را در B2B، تجارت الکترونیک و سایر صنایع سروری مدیریت میکنند، این موضوع را درک نمیکند.
بهتر است قبل از تخصیص بودجه به آنها، حجم، هدف، هزینه و احتمال تبدیل را درک کنید.
ممیزی امتیاز کیفیت
به تک تک تکههای کپی آگهی و نحوه جمعآوری آنها با هم نگاه کنید.