چرا: نادیده گرفتن هر چیز نامربوطی امتیاز بهینه سازی شما را افزایش می دهد و امیدواریم الگوریتم سیستم یادگیری ماشین را برای ارائه الگوریتم های بهتر در آینده آموزش دهد. همچنین، اگر توصیهای وجود دارد که واقعاً مفید است، میخواهید آن را امتحان کنید.
چرا: مطمئن شوید که پول زیادی پرداخت نمی کنید. به عنوان یک قاعده کلی، همیشه معیارهای موفقیت را که بودجه بیشتری را توجیه می کنند، بهینه کنید.
با تجزیه و تحلیل دادهها به دنبال بهبود امتیازات پایین باشید تا اطمینان حاصل کنید که کلمات کلیدی که پیشنهاد میدهید، تبلیغات مرتبط با هدف پرس و جو را برمیگرداند و در نهایت به صفحه فرود تبدیل میشود.
ممیزی کپی آگهی
از طرف دیگر، اگر به طور منظم بر افزایش عملکرد نظارت می کنید، می توانید علائم قرمز را پیدا کنید و هر مشکلی را زودتر حل کنید.
نمایش مکان ها
چرا: این مورد را در بخش هفتگی نیز خواهید دید. بسته به اندازه کمپین، ممکن است لازم نباشد هر روز این را بررسی کنید، اما میخواهید آهنگ مناسب را پیدا کنید.
به تک تک تکههای کپی آگهی و نحوه جمعآوری آنها با هم نگاه کنید.
تعدادی از آن متخصصان به اندازه کافی مهربان بودند که بینش خود را در چک لیست ساده PPC زیر برای بررسی روزانه، هفتگی و ماهانه حساب ارائه دهند.
- بررسی روزانه حساب کاربری
- عناصر کمپین جدید
- سرعت بودجه
- هر گونه پرچم، عدم تایید یا سایر اعلان ها
- بررسی هفتگی حساب کاربری
- توصیه ها
- سرعت بودجه
- تبدیل ها
- گزارش عبارات جستجو
- افزایش عملکرد غیرعادی (بالا یا پایین)
- نمایش مکان ها
- کلمات کلیدی / عبارات جستجو
- عملکرد دستگاه
- CPC در سطح گروه تبلیغات، بر اساس روند عملکرد تنظیم کنید
- عملکرد کشور (افزایش ترافیک یا تغییرات عملکرد)
- بررسی ماهانه حساب کاربری
- بررسی و تحلیل عملکرد عمیق
- معیارهای KPI مشتری
- روندهای کلیدی
- گزارش بینش حراج
- تحقیق کلمات کلیدی
- ممیزی امتیاز کیفیت
- ممیزی کپی آگهی
- تجزیه و تحلیل داده های عمیق عمومی
هر هفته باید بررسی کنید که دلارهای نمایشی در کجا خرج می شود و وقتی فکر می کنید در حال هدر دادن بودجه هستید از استثنا کردن خجالت نکشید.
کلمات کلیدی / عبارات جستجو
چرا: همیشه بهتر است به جای اینکه غافلگیر شوید، فردی باشید که یک جهش غیرعادی در عملکرد را می گیرید و آنالیز می کنید. به علاوه، باید ببینید آیا بهینهسازیهای اخیر تأثیر دلخواه را دارد یا خیر.
در هر صورت، همه این قابلیت ها آن را پیچیده تر می کند. بنابراین تنظیم کنید و فراموش کنید، اما به خطر خودتان.
تجزیه و تحلیل داده های MoM به شما کمک می کند تا نقاط عطف کلیدی را که منجر به عدد سالانه می شود شناسایی کنید.
گزارش بینش حراج
- آیا رقیب جدیدی وجود دارد؟
- آیا رقبای موجود بیشتر هزینه می کنند؟
- آیا هیچ رقیبی ترک می کند؟
این بدان معنی است که عملکرد کلمه کلیدی را ردیابی کنید تا ببینید آیا باید حذف شود یا خیر. این همچنین برای مشاهده روندهای جستجو در زمان واقعی مفید است، که ممکن است فرصت هایی برای سرمایه گذاری در اختیار شما قرار دهد.
(اگر روزانه این مورد را بررسی می کنید، به طور پیش فرض توجه هفتگی را به خود جلب می کند. در هر صورت، امیدواریم این پیام را دریافت کنید که سرعت بودجه مناسب بسیار مهم است، به خصوص در حساب های سطح سازمانی که در آن سقف بودجه سخت در تبلیغات چندگانه پخش می شود. گروه ها، کمپین ها و غیره)
تبدیل ها
چرا: به بهبود نسخه تبلیغاتی خود ادامه دهید تا زمانی که دیگر نتوانید آن را بهبود ببخشید و کمپین های PPC به خوبی بهینه سازی شده داشته باشید.
اگر یک کمپین در پایان ماه، سه ماهه یا طول سفارشی، کمتر یا بیش از حد خرج کند، معمولاً چیز بدی است. این بدان معنی است که شما برخی از فرصت های بالقوه را از دست داده اید یا از بودجه گذشتی
آیا چیزی وجود دارد که نیاز به پین داشته باشد؟ آیا همه چیز ارسال شده سرفصل و تیتر مخاطب است؟ تبلیغات جدید برای آزمایش بر اساس عملکرد گذشته ایجاد کنید.
تجزیه و تحلیل داده های عمیق عمومی
چرا: شما باید درک کنید که چه چیزی کار می کند و نه و از آزمایشات برای آزمایش فرضیه های جدید استفاده کنید.
در حالی که فهرست کاملی نیست، پیروی از بررسی های بالا کمپین های PPC شما را در مسیر بسیار بهتری نگه می دارد.
چرا: به دنبال ایده های جدید برای کلمات کلیدی مرتبط با کمپین های خود باشید.
بیایید هر مورد زیر را عمیق تر کنیم.
بررسی روزانه حساب کاربری
پیشرفت عناصر کمپین جدید، به ویژه:
- تبلیغات جدید
- برنامه های افزودنی.
- استراتژی های پیشنهادی به روز شده
بهتر است قبل از تخصیص بودجه به آنها، حجم، هدف، هزینه و احتمال تبدیل را درک کنید.
ممیزی امتیاز کیفیت
هیچ کس بیشتر از متخصصان PPC که مجموعه متنوعی از حسابهای بزرگ و کوچک را در B2B، تجارت الکترونیک و سایر صنایع سروری مدیریت میکنند، این موضوع را درک نمیکند.
چرا: اگر مرتباً بررسی نشود، نمایشگر میتواند به سرعت توسط مکانهای با کیفیت پایین یا نامربوط تسخیر شود.
چرا: هر هفته چک کنید تا مطمئن شوید که بودجه را با شرایط نامربوط هدر نمی دهید.
علیرغم هیاهویی که پیرامون اتوماسیون و یادگیری ماشین وجود دارد، مدیریت یک حساب PPC به دست انسان نیاز دارد.
چرا: این چیزها همیشه اتفاق می افتد، حتی برای بهترین حرفه ای ها.
چرا: مطمئن شوید که عملکرد کمپینهایی که مدیریت میکنید به نیازهای اهداف تجاری مشتری پاسخ میدهد. این زمان برای تجزیه و تحلیل و انجام تنظیمات در صورت نیاز است.
روندهای کلیدی
- روندهای سال به سال (YoY).
- روندهای ماه به ماه (MoM).
حرف احتیاط: Google به سادگی “اعمال” تغییرات را آسان می کند، بنابراین در مورد آنچه تأیید می کنید کاملاً واضح باشید.
سرعت بودجه
چرا: نمرات پایین به طور کلی به معنای کمپین هایی است که عملکرد ضعیفی دارند.
چرا: این برای مدیریت کمپین PPC اساسی است. تغییرات در عملکرد اتفاق می افتد. این وظیفه شماست که بدانید چرا و چه اقدامی انجام دهیم
چرا: در صورت لزوم، به کمپین هایی با نرخ تبدیل بالاتر یا هزینه کمتر برای هر تبدیل خرج کنید و قهرمان خواهید شد.
گزارش عبارات جستجو
- به دنبال کلمات کلیدی نامربوط برای نفی باشید.
- به دنبال کلمات کلیدی مرتبط باشید که باید اضافه شوند.