چرا ما اهمیت می دهیم. گوگل گفت: «این برچسب جدید و موقعیت برجسته آن همچنان با استانداردهای بالای ما برای متمایز شدن از نتایج جستجو مطابقت دارد و بر تلاشهای موجود ما برای شفاف کردن اطلاعات مربوط به محتوای پولی استوار است.»
گوگل در حال راه اندازی یک برچسب تبلیغاتی جستجوی جدید است و برچسب سیاه و سفید “تبلیغ” را با برچسب سیاه و سفید جدید “Sponsored” جایگزین می کند. این در ارتباط با نامهای سایت جدید و فاویکونهای بزرگتر در نتایج جستجوی تلفن همراه، Google در حال اجراست. اعلام کرد.
چرا تغییر. گوگل گفت که این کار برای کمک به درک اطلاعاتی است که می بینید و اطمینان حاصل می کند که تبلیغات به وضوح برچسب گذاری شده اند. شرکت جستجو گفت که یک برچسب تبلیغاتی برجسته تر باید این کار را انجام دهد.
برخی از تاریخچه برچسب تبلیغات. ما تاریخچه بصری برچسبهای تبلیغات Google را بهروزرسانی خواهیم کرد، اما برای تجدید سریع، Google روش جدیدی را برای برچسبگذاری تبلیغات متنی در نتایج جستجوی تلفن همراه در ماه می 2019 ارائه کرد. در ژانویه 2020، Google این برچسبگذاری تبلیغات و فاویکون را گسترش داد. روی دسکتاپ قرار گرفت و به سرعت با واکنش شدیدی به دلیل محو شدن بیشتر تبلیغات و فهرستهای ارگانیک مواجه شد، چیزی که گوگل با تغییر به موبایل ندیده بود. این شرکت تقریباً بلافاصله عقب نشینی کرد و شروع به آزمایش با چندین نوع درمان روی دسکتاپ کرد.
برچسب تبلیغاتی جدید با عنوان “Sponsored” اکنون در خط خود در گوشه سمت چپ بالای تبلیغات جستجوی Google نشان داده شده است.
چه چیزی شبیه است. در اینجا یک اسکرین شات از برچسب تبلیغات متنی جدید سیاه و سفید «Sponsored» برای Google Ads آمده است:

درباره نویسنده