اطلاعیه رسمی فیسبوک خبر رسمی را منتشر کرد اینجا.
چرا ما اهمیت می دهیم. این پتانسیل این را دارد که یک “مه” بزرگ باشد یا در نهایت یک فرصت مهم برای بازاریابان باشد. این تغییر نباید بر تبلیغات تأثیر بگذارد، زیرا تبلیغات فیس بوک همچنان در فید ظاهر می شود. اما اگر محتوای ویدیویی به اندازه کافی تعامل داشته باشد و سیگنالهای مناسب (مثلاً تعامل، موضوعات مرتبط، مکانها) را به الگوریتمهای یادگیری ماشینی فیسبوک ارسال کند، پتانسیل ویروسی شدن آن وجود دارد.
درباره نویسنده