برگه صفحه اصلی فیس بوک برای نمایش توصیه های محتوای بیشتر

اطلاعیه رسمی فیسبوک خبر رسمی را منتشر کرد اینجا.

انتظار می رود که عرضه حدود یک هفته طول بکشد. این تغییرات اواخر سال جاری روی دسکتاپ اعمال می شود.

آینده اکنون است. در سال 2016، زاکربرگ گفت: “ما جهانی را می بینیم که برای اولین بار در زمینه ویدئو قرار دارد و ویدئو در قلب همه برنامه ها و خدمات ما قرار دارد.” شش سال طول کشید، و رشد انفجاری TikTok، اما ما همچنان شاهد این تغییر بزرگ برای فیس بوک از یک شبکه اجتماعی به تبدیل شدن به یک موتور کشف محتوای مشابه TikTok هستیم.


جدید در زمین موتورهای جستجو

دنی گودوین سردبیر موتور جستجو Land & SMX است. گودوین علاوه بر نوشتن روزانه در مورد SEO، PPC و موارد دیگر برای Search Engine Land، فهرستی از کارشناسان موضوعی Search Engine Land را نیز مدیریت می کند. او همچنین به برنامه‌ریزی مجموعه کنفرانس ما، SMX – Search Marketing Expo کمک می‌کند. گودوین قبل از پیوستن به Search Engine Land، سردبیر اجرایی در Search Engine Journal بود، جایی که او ابتکارات سرمقاله‌ای را برای این برند رهبری می‌کرد. او همچنین یک ویرایشگر در Search Engine Watch بود. او در بسیاری از کنفرانس‌های جستجوی اصلی و رویدادهای مجازی سخنرانی کرده است، و برای تخصصش توسط طیف گسترده‌ای از نشریات و پادکست‌ها منبع داده شده است.


منبع: https://searchengineland.com/facebook-feeds-tab-386654

به نظر می رسد. در اینجا یک اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط فیس بوک است:

مارک زاکربرگ مدیر عامل متا این تغییر را چگونه توصیف کرد. یکی از ویژگی‌های درخواستی فیسبوک این است که مطمئن شود مردم پست‌های دوستان را از دست نمی‌دهند. بنابراین امروز ما یک برگه Feeds را راه اندازی می کنیم که در آن می توانید پست های دوستان، گروه ها، صفحات و موارد دیگر را به صورت جداگانه به ترتیب زمانی مشاهده کنید. این برنامه همچنان در برگه صفحه اصلی به یک فید شخصی باز می شود، جایی که موتور اکتشاف ما محتوایی را که فکر می کنیم بیشتر به آن اهمیت می دهید توصیه می کند. اما برگه Feeds راهی برای سفارشی کردن و کنترل بیشتر تجربه در اختیار شما قرار می دهد.

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، دو تغییر مهم را در اپلیکیشن فیسبوک اعلام کرده است که باعث می‌شود این اپلیکیشن ترکیبی از TikTok و “Facebook classic” به نظر برسد.

درباره نویسنده

چه خبر: کاربران از امروز این تغییرات را مشاهده خواهند کرد:

  • برگه صفحه اصلی شامل توصیه‌های محتوای شخصی‌سازی‌شده‌تر، با تأکید بیشتر بر حلقه‌ها و داستان‌ها خواهد بود.
  • یک تب جدید فیدها که به کاربران امکان می دهد پست های دوستان، گروه ها و صفحات را به ترتیب زمانی معکوس ببینند.
چرا ما اهمیت می دهیم. این پتانسیل این را دارد که یک “مه” بزرگ باشد یا در نهایت یک فرصت مهم برای بازاریابان باشد. این تغییر نباید بر تبلیغات تأثیر بگذارد، زیرا تبلیغات فیس بوک همچنان در فید ظاهر می شود. اما اگر محتوای ویدیویی به اندازه کافی تعامل داشته باشد و سیگنال‌های مناسب (مثلاً تعامل، موضوعات مرتبط، مکان‌ها) را به الگوریتم‌های یادگیری ماشینی فیس‌بوک ارسال کند، پتانسیل ویروسی شدن آن وجود دارد.