
انتشار: فروردین 31، 1402
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
بروزرسانی: 24 خرداد 1404
بهترین عملکرد بعدی را با داده های شخص اول تقویت کنید
در بازار شدید رقابتی امروز، ارائه تجربیات شخصی برای تعامل و وفاداری مشتری بسیار مهم است. با این حال، بازاریابانی که نمی توانند خود را با گذار از استراتژی های تعامل مبتنی بر درخت تصمیم وفق دهند، در خطر عقب ماندن و از دست دادن فرصت جذب مشتریان در هر نقطه تماس با تجارب بسیار شخصی شده هستند.
برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.
درباره نویسنده
منبع: https://searchengineland.com/power-next-best-action-with-first-party-data-395857