بهترین عملکرد بعدی را با داده های شخص اول تقویت کنید

ثبت نام و شرکت کنید «چگونه با داده‌های مشتری شخص اول، بهترین اقدام بعدی را تقویت کنیم،» ارائه شده توسط برف روب.


در بازار شدید رقابتی امروز، ارائه تجربیات شخصی برای تعامل و وفاداری مشتری بسیار مهم است. با این حال، بازاریابانی که نمی‌توانند خود را با گذار از استراتژی‌های تعامل مبتنی بر درخت تصمیم وفق دهند، در خطر عقب ماندن و از دست دادن فرصت جذب مشتریان در هر نقطه تماس با تجارب بسیار شخصی‌شده هستند.

درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/power-next-best-action-with-first-party-data-395857

جدید در زمین موتورهای جستجو

در این کارگاه، نحوه همکاری یکپارچه با تیم داده خود را بیابید تا پتانسیل کامل داده های شخص اول خود را باز کنید و تجربیات شخصی ایجاد کنید که مشتریان شما را در هر نقطه تماسی مجذوب خود کند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.