بهترین عملکرد بعدی را با داده های شخص اول تقویت کنید

در بازار شدید رقابتی امروز، ارائه تجربیات شخصی برای تعامل و وفاداری مشتری بسیار مهم است. با این حال، بازاریابانی که نمی‌توانند خود را با گذار از استراتژی‌های تعامل مبتنی بر درخت تصمیم وفق دهند، در خطر عقب ماندن و از دست دادن فرصت جذب مشتریان در هر نقطه تماس با تجارب بسیار شخصی‌شده هستند.

برای مشاهده بیشتر وبینارهای جستجوگر زمین اینجا را کلیک کنید.


درباره نویسنده

سینتیا رامسران

سینتیا رامسران مدیر محتوای سفارشی در رسانه سوم، ناشران Search Engine Land و MarTech است. تخصص سینتیا یک داستان نویس چند کانالی با بیش از دو دهه تجربه بازاریابی محتوا/تحریریه، در حوزه بازاریابی، فناوری، مالی، تولید و صنایع بازی است. او نویسنده/تهیه کننده CNBC.com بود و رهبری فکری را برای KPMG ایجاد کرد. سینتیا اهل کوئینز، نیویورک است و لیسانس و MBA خود را از دانشگاه سنت جان به دست آورده است.


منبع: https://searchengineland.com/power-next-best-action-with-first-party-data-395857

مخاطبین هدف اتوماسیون داده 1062285074 1920x1080 1 800x505

در این کارگاه، نحوه همکاری یکپارچه با تیم داده خود را بیابید تا پتانسیل کامل داده های شخص اول خود را باز کنید و تجربیات شخصی ایجاد کنید که مشتریان شما را در هر نقطه تماسی مجذوب خود کند.

جدید در زمین موتورهای جستجو

ثبت نام و شرکت کنید «چگونه با داده‌های مشتری شخص اول، بهترین اقدام بعدی را تقویت کنیم،» ارائه شده توسط برف روب.