آنچه گوگل می گوید. دیشلر می افزاید: «من نقش خود را در این صنعت در حال تحول نوآوری از طریق محصولاتمان می دانم. ساختن محصولاتی که به طور پیشفرض ایمن، طراحی خصوصی هستند و کنترل دادهها را در دست مصرفکنندگان قرار میدهند. وقتی صحبت از تبلیغکنندگان، ناشران و سایر شرکای ما میشود، ما رویکرد حفظ حریم خصوصی را برای تبلیغات در نظر میگیریم که بر اساس دادههای شخص اول ساخته شده و با مزایای یادگیری ماشینی قفل شده است.»
کاربران همچنین می توانند شخصی سازی تبلیغات را به طور کامل خاموش کنند. کسانی که ترجیح میدهند تبلیغات شخصیسازیشده را نبینند، همچنان به آنها تبلیغات ارائه میشود، اما گوگل میگوید این تبلیغات ممکن است کمتر مرتبط یا مفید باشند.
ویژگی ها و کنترل های جدید کنترلهای جدید My Ad Center به شما امکان میدهد تبلیغات حساس را مسدود کنید و درباره اطلاعاتی که برای شخصیسازی تجربه تبلیغاتی خود استفاده میشود بیشتر بدانید.
قبلاً، این ویژگی بر تبلیغات نمایش داده شده در YouTube و Display تأثیر می گذاشت. اکنون، به تبلیغات نشان داده شده در جستجو و کشف گسترش می یابد.
«مرکز تبلیغات من» Google امروز در سطح جهانی برای کاربران عرضه میشود تا کنترل انواع تبلیغاتی را که در سرتاسر Google در جستجو، YouTube و Discover مشاهده میکنند، فراهم کند.
ما همه این کارها را انجام میدهیم زیرا معتقدیم ایجاد یک اکوسیستم تبلیغاتی پایدار در درازمدت برای وب باز ضروری است. و ما قصد داریم به هدایت صنعت به سمت آینده ای متمرکز بر حریم خصوصی و حامی مصرف کننده کمک کنیم.”
صفحات آگهی دهنده گوگل برای شفافیت بیشتر مردم، افشای تبلیغات را با صفحات آگهیدهنده جدید افزایش میدهد. کاربران میتوانند در پانل My Ad Center جدید به این افشاگریها دسترسی داشته باشند و تبلیغاتی را که یک تبلیغکننده تأیید شده خاص در 30 روز گذشته اجرا کرده است، ببینند.
علاوه بر این، ویژگیهای جدید میتواند برای تبلیغکنندگان نیز مفید باشد، زیرا کاربرانی که از My Ad Center استفاده میکنند به تبلیغات و مارکهایی که بیشتر به آنها علاقه دارند دسترسی خواهند داشت.
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.