در گذشته، اگر سابقه YouTube شما روشن بود، بهطور خودکار نحوه شخصیسازی آگهیهایتان را نشان میداد. اکنون، اگر نمیخواهید از سابقه YouTube شما برای شخصیسازی تبلیغات استفاده شود، میتوانید آن را در مرکز آگهی من خاموش کنید، بدون اینکه بر توصیههای مرتبط در فید خود تأثیری داشته باشید.




ما همه این کارها را انجام میدهیم زیرا معتقدیم ایجاد یک اکوسیستم تبلیغاتی پایدار در درازمدت برای وب باز ضروری است. و ما قصد داریم به هدایت صنعت به سمت آینده ای متمرکز بر حریم خصوصی و حامی مصرف کننده کمک کنیم.”
گسترش کنترل کاربر برای دسته های حساس. در مرکز تبلیغات من، کاربران این امکان را دارند که تبلیغات کمتری را در پنج دسته حساس ببینند:
- الکل.
- دوستیابی.
- قمار.
- بارداری و فرزندپروری.
- کاهش وزن.
چرا ما اهمیت می دهیم. از زمان اعلام مرکز تبلیغات من توسط گوگل در ماه مه، ما منتظر عرضه آن برای کاربران در سراسر جهان هستیم. با غروب خورشید کوکی ها در سال 2024، ویژگی های جدید حریم خصوصی به کاربران بهترین شانس را در حفظ حریم خصوصی و اظهار نظر در تبلیغاتی که ارائه می شود، می دهد.
آنچه گوگل می گوید. دیشلر می افزاید: «من نقش خود را در این صنعت در حال تحول نوآوری از طریق محصولاتمان می دانم. ساختن محصولاتی که به طور پیشفرض ایمن، طراحی خصوصی هستند و کنترل دادهها را در دست مصرفکنندگان قرار میدهند. وقتی صحبت از تبلیغکنندگان، ناشران و سایر شرکای ما میشود، ما رویکرد حفظ حریم خصوصی را برای تبلیغات در نظر میگیریم که بر اساس دادههای شخص اول ساخته شده و با مزایای یادگیری ماشینی قفل شده است.»
نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.