به‌روزرسانی‌های Google My Ad Center به کاربران کنترل‌های بیشتر و گسترده‌تری می‌دهد


«مرکز تبلیغات من» Google امروز در سطح جهانی برای کاربران عرضه می‌شود تا کنترل انواع تبلیغاتی را که در سرتاسر Google در جستجو، YouTube و Discover مشاهده می‌کنند، فراهم کند.

۸۱ درصد از مصرف‌کنندگان بیشتر نگران نحوه استفاده از داده‌هایشان هستند و ۴۸ درصد به دلیل نگرانی‌های مربوط به حفظ حریم خصوصی، از خدمات دور می‌شوند. در عین حال، تحقیقات ما همچنین می‌گوید که مردم فقط می‌خواهند تبلیغاتی را ببینند که برای آنها مرتبط و مفید است.» «برای ایجاد اعتماد بیشتر، ما می‌خواهیم اطمینان حاصل کنیم که تبلیغات به حریم خصوصی افراد احترام می‌گذارد. و شفافیت، انتخاب و کنترل را ارائه دهد. ما این اصول را برای آینده تبلیغات اساسی می بینیم. این یک اولویت کلیدی برای کسب و کار ما است – و اساس و اساس My Ad Center بر روی آن ساخته شده است.

ویژگی ها و کنترل های جدید کنترل‌های جدید My Ad Center به شما امکان می‌دهد تبلیغات حساس را مسدود کنید و درباره اطلاعاتی که برای شخصی‌سازی تجربه تبلیغاتی خود استفاده می‌شود بیشتر بدانید.

کنترل‌های بیشتر برای فعالیت‌هایی که برای شخصی‌سازی تبلیغات استفاده می‌شوند. My Ad Center کنترل‌های حریم خصوصی Google را گسترش می‌دهد تا به کاربران امکان کنترل مستقیم‌تر روی منابع داده – به‌ویژه Web & App Activity و YouTube History – برای شخصی‌سازی تبلیغات شما در جستجوی Google، YouTube و Discover را بدهد.

گسترش کنترل کاربر برای دسته های حساس. در مرکز تبلیغات من، کاربران این امکان را دارند که تبلیغات کمتری را در پنج دسته حساس ببینند:

  • الکل.
  • دوستیابی.
  • قمار.
  • بارداری و فرزندپروری.
  • کاهش وزن.

قبلاً، این ویژگی بر تبلیغات نمایش داده شده در YouTube و Display تأثیر می گذاشت. اکنون، به تبلیغات نشان داده شده در جستجو و کشف گسترش می یابد.

صفحات آگهی دهنده گوگل برای شفافیت بیشتر مردم، افشای تبلیغات را با صفحات آگهی‌دهنده جدید افزایش می‌دهد. کاربران می‌توانند در پانل My Ad Center جدید به این افشاگری‌ها دسترسی داشته باشند و تبلیغاتی را که یک تبلیغ‌کننده تأیید شده خاص در 30 روز گذشته اجرا کرده است، ببینند.

چگونه کار می کند. در My Ad Center، کاربران می توانند روی منوی سه نقطه در کنار نوع تبلیغی که می خواهند کمتر آن را ببینند ضربه بزنند. آن‌ها همچنین می‌توانند با توجه به نمونه‌های ارائه‌شده توسط Google، آگهی‌هایی را در مورد چیزهایی که برایشان مهم است، مانند تخفیف کفش‌های کتانی یا هدایای تعطیلات برای عزیزان ببینند.

کاربران همچنین می توانند شخصی سازی تبلیغات را به طور کامل خاموش کنند. کسانی که ترجیح می‌دهند تبلیغات شخصی‌سازی‌شده را نبینند، همچنان به آنها تبلیغات ارائه می‌شود، اما گوگل می‌گوید این تبلیغات ممکن است کمتر مرتبط یا مفید باشند.

کنترل های حریم خصوصی بیشتر با کنترل‌های جدید My Ad Center که اضافه شده است، می‌توانید ببینید Google از چه اطلاعاتی استفاده می‌کند و آن‌ها را بر اساس تنظیمات برگزیده خود کنترل کنید. می‌توانید تصمیم بگیرید که از چه نوع فعالیت‌های Google شما برای نمایش تبلیغات استفاده می‌شود.

در گذشته، اگر سابقه YouTube شما روشن بود، به‌طور خودکار نحوه شخصی‌سازی آگهی‌هایتان را نشان می‌داد. اکنون، اگر نمی‌خواهید از سابقه YouTube شما برای شخصی‌سازی تبلیغات استفاده شود، می‌توانید آن را در مرکز آگهی من خاموش کنید، بدون اینکه بر توصیه‌های مرتبط در فید خود تأثیری داشته باشید.

آنچه گوگل می گوید. دیشلر می افزاید: «من نقش خود را در این صنعت در حال تحول نوآوری از طریق محصولاتمان می دانم. ساختن محصولاتی که به طور پیش‌فرض ایمن، طراحی خصوصی هستند و کنترل داده‌ها را در دست مصرف‌کنندگان قرار می‌دهند. وقتی صحبت از تبلیغ‌کنندگان، ناشران و سایر شرکای ما می‌شود، ما رویکرد حفظ حریم خصوصی را برای تبلیغات در نظر می‌گیریم که بر اساس داده‌های شخص اول ساخته شده و با مزایای یادگیری ماشینی قفل شده است.»

ما همه این کارها را انجام می‌دهیم زیرا معتقدیم ایجاد یک اکوسیستم تبلیغاتی پایدار در درازمدت برای وب باز ضروری است. و ما قصد داریم به هدایت صنعت به سمت آینده ای متمرکز بر حریم خصوصی و حامی مصرف کننده کمک کنیم.”

تو عمیق تر می‌توانید اطلاعات بیشتر درباره تجربه جدید My Ad Center را بخوانید اینجا.

چرا ما اهمیت می دهیم. از زمان اعلام مرکز تبلیغات من توسط گوگل در ماه مه، ما منتظر عرضه آن برای کاربران در سراسر جهان هستیم. با غروب خورشید کوکی ها در سال 2024، ویژگی های جدید حریم خصوصی به کاربران بهترین شانس را در حفظ حریم خصوصی و اظهار نظر در تبلیغاتی که ارائه می شود، می دهد.

علاوه بر این، ویژگی‌های جدید می‌تواند برای تبلیغ‌کنندگان نیز مفید باشد، زیرا کاربرانی که از My Ad Center استفاده می‌کنند به تبلیغات و مارک‌هایی که بیشتر به آنها علاقه دارند دسترسی خواهند داشت.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

نیکول فارلی ویرایشگر زمین موتور جستجو است که همه چیزهای PPC را پوشش می دهد. او علاوه بر کهنه سرباز تفنگداران دریایی، پیشینه گسترده ای در بازاریابی دیجیتال، MBA و تمایل به جنایات واقعی، پادکست ها، سفر و تنقلات دارد.


منبع: https://searchengineland.com/new-updates-to-googles-my-ad-center-give-users-more-expanded-controls-388805