گوگل مستقیماً نظرات محصولات با کیفیت پایینتر را که دارای «محتوای نازکی است که به سادگی مجموعهای از محصولات را خلاصه میکند» مجازات نمیکند. با این حال، اگر چنین محتوایی را ارائه دهید و رتبه بندی خود را کاهش دهید زیرا محتوای دیگری بالاتر از محتوای شما ارتقا یافته است، قطعاً مانند یک جریمه احساس می شود. از نظر فنی، طبق گفته گوگل، این یک جریمه برای محتوای شما نیست، گوگل فقط به سایت هایی با محتوای بررسی دقیق تر با رتبه بندی بالاتر از شما پاداش می دهد.
27 جولای تا 6 آگوست. این بهروزرسانی بررسیهای محصول ژوئیه 2022 تنها شش روز طول کشید تا به طور کامل منتشر شود و صادقانه بگویم، این شگفتانگیز است. خیلی دیدیم تغییرات محدود از ابزارهای ردیابی و صادقانه بگویم، در حالی که به نظر می رسید برخی از سایت ها با این به روز رسانی سخت شده اند، به نظر نمی رسد که در جامعه SEO در مورد تغییرات رتبه بندی به دلیل این به روز رسانی صحبت های زیادی وجود داشته باشد. در واقع ما دیدیم الف افزایش در 3 آگوست اما به وضوح، این پس از تکمیل این به روز رسانی بود.
از نظر فنی، این بهروزرسانی فقط باید بر محتوای بررسی محصول تأثیر بگذارد و نه دیگر انواع محتوا.
در دراز مدت، شما می خواهید اطمینان حاصل کنید که جزئیات و تلاش بیشتری را در محتوای بررسی محصول خود به کار می برید. آن را منحصر به فرد کنید تا از رقبای وب متمایز شود.
جدید در زمین موتورهای جستجو