
بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1404
به روزرسانی جدید خط مشی خدمات یا محصولات خطرناک Google
چه باید کرد. توصیه می شود که تبلیغ کنندگان این به روزرسانی خط مشی را بررسی کنند تا مشخص کنند آیا هر یک از تبلیغات شما در محدوده این خط مشی قرار می گیرد یا خیر. اگر چنین است، تبلیغات مورد نظر را قبل از 3 ژوئیه 2023 حذف کنید.
چرا ما اهمیت می دهیم. با بررسی فعالانه و حذف هر گونه تبلیغاتی که در محدوده این خط مشی قرار می گیرد، تبلیغ کنندگان می توانند حضور آنلاین خود را حفظ کنند، از شهرت برند خود محافظت کنند و همچنان به طور موثر به مخاطبان هدف خود دست یابند.
منبع: https://searchengineland.com/new-update-to-googles-dangerous-products-or-services-policy-399191
تخلفات حساب هایی که این خط مشی را نقض می کنند، بدون هشدار قبلی با تعلیق فوری روبرو نخواهند شد. در عوض، حداقل هفت روز قبل از هر گونه تعلیق حساب، اخطاری صادر می شود.
در جولای 2023، Google Ads خط مشی محصولات و خدمات خطرناک خود را به روزرسانی می کند تا شامل تبلیغات مواردی شود که خطر مرگ یا آسیب شدید بدنی قریب الوقوع، اثبات شده و حل نشده دارند، به خصوص اگر موضوع توصیه های مصرف کننده یا فراخوان محصول بوده باشند. اجرای این به روزرسانی خط مشی از 3 جولای آغاز می شود.
نویسنده: تیم تحریریه روحانی نژاد