هدف این الگوریتم کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفیدتری را که برای انسان ها طراحی شده اند، بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.
بیشتر در مورد به روز رسانی محتوای مفید. گوگل گفت: بهروزرسانی محتوای مفید جدید بهطور خاص «محتوای را هدف قرار میدهد که به نظر میرسد در درجه اول برای رتبهبندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شدهاند تا کمک یا اطلاعرسانی به مردم». هدف این بهروزرسانی کمک به جستجوگران برای یافتن «محتوای با کیفیت بالا» است.
گوگل تنها چند روز قبل از راهاندازی بهروزرسانی محتوای مفید را مورد بحث قرار داد، که به سختی زمان کافی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی محتوای سایت بود. به طور کلی، SEO ها در مورد به روز رسانی محتوای مفید بیش از حد نگران نبودند.
محتوایی که با هدف رتبهبندی در موتورهای جستجو نوشته شده است، که احتمالاً محتوای اول موتور جستجو نامیده میشود، موضوعی است که بیشتر و بیشتر در رسانههای اجتماعی و سایر حوزهها مطرح میشود. به طور خلاصه، جستجوگران از ورود به صفحات وب که به آنها کمکی نمی کند اما در جستجو رتبه خوبی دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.
توجه داشته باشید، اگر با این بهروزرسانی مواجه شدید، بازیابی آن ممکن است چندین ماه طول بکشد، اگر همه چیز را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.
گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسانتر یافتن محتوایی است که در جستجوی معتبر و مفید به نظر میرسد. این محتوایی را که برای موتورهای جستجو نوشته شده است، هدف قرار می دهد تا محتوایی که در ابتدا انسان است.
جدید در زمین موتورهای جستجو