اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می توانید در مورد محتوای خود از خود بپرسید. همانطور که در اینجا پست کردیم، آن سوالات را بخوانید و به شیوه ای بی طرفانه، از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رسانی هماهنگ است یا خیر.
به طور خلاصه، آیا آن قسمت از محتوا را برای رتبه بندی در گوگل نوشتید یا آن را برای کمک به کاربران نوشتید؟
به عنوان یادآوری، به روز رسانی محتوای مفید گوگل یک سیگنال در سراسر سایت است. این وبسایتهایی را هدف قرار میدهد که محتوای نسبتاً رضایتبخش یا غیر مفیدی دارند، جایی که محتوا ابتدا برای موتورهای جستجو نوشته میشود.
گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.