بهروزرسانی محتوای مفید Google اکنون در حال انتشار است
توجه داشته باشید، اگر با این بهروزرسانی مواجه شدید، بازیابی آن ممکن است چندین ماه طول بکشد، اگر همه چیز را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.
به عنوان یادآوری، به روز رسانی محتوای مفید گوگل یک سیگنال در سراسر سایت است. این وبسایتهایی را هدف قرار میدهد که محتوای نسبتاً رضایتبخش یا غیر مفیدی دارند، جایی که محتوا ابتدا برای موتورهای جستجو نوشته میشود.
گوگل تنها چند روز قبل از راهاندازی بهروزرسانی محتوای مفید را مورد بحث قرار داد، که به سختی زمان کافی برای رسیدگی به مشکلات احتمالی محتوای سایت بود. به طور کلی، SEO ها در مورد به روز رسانی محتوای مفید بیش از حد نگران نبودند.
اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می توانید در مورد محتوای خود از خود بپرسید. همانطور که در اینجا پست کردیم، آن سوالات را بخوانید و به شیوه ای بی طرفانه، از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رسانی هماهنگ است یا خیر.
گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.
درباره نویسنده
چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی دو هفته گذشته متوجه هر گونه تغییر رتبه و دید در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر این تغییرات بزرگ بوده است، احتمالاً می توانید آن را به این به روز رسانی نسبت دهید. توصیه های Google را بخوانید، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.
گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسانتر یافتن محتوایی است که در جستجوی معتبر و مفید به نظر میرسد. این محتوایی را که برای موتورهای جستجو نوشته شده است، هدف قرار می دهد تا محتوایی که در ابتدا انسان است.
بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.
Google تأیید کرده است که بهروزرسانی محتوای مفید اکنون به پایان رسیده است. انتشار این بهروزرسانی 15 روز طول کشید، از 25 آگوست 2022 شروع شد و در 9 سپتامبر 2022 به پایان رسید. Google ارسال شده امروز 9 سپتامبر به پایان رسید.
محتوایی که با هدف رتبهبندی در موتورهای جستجو نوشته شده است، که احتمالاً محتوای اول موتور جستجو نامیده میشود، موضوعی است که بیشتر و بیشتر در رسانههای اجتماعی و سایر حوزهها مطرح میشود. به طور خلاصه، جستجوگران از ورود به صفحات وب که به آنها کمکی نمی کند اما در جستجو رتبه خوبی دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.
امیدواریم همه شما از این به روز رسانی بهره برده باشید و اگر نه، امیدواریم به سرعت بهبود پیدا کنید.
تأثیر. این بهروزرسانی چندان گسترده نبود، اما گوگل آن را گفت به روز رسانی بزرگی بود اما باعث ایجاد یک تکان بزرگ نشد. ما شاهد نوسانات گسترده نبودیم تا امروز صبحو نمی توان گفت که آیا این نوسانات مربوط به این به روز رسانی بوده است یا خیر.
جدید در زمین موتورهای جستجو
هدف این الگوریتم کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفیدتری را که برای انسان ها طراحی شده اند، بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.
بیشتر در مورد به روز رسانی محتوای مفید. گوگل گفت: بهروزرسانی محتوای مفید جدید بهطور خاص «محتوای را هدف قرار میدهد که به نظر میرسد در درجه اول برای رتبهبندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شدهاند تا کمک یا اطلاعرسانی به مردم». هدف این بهروزرسانی کمک به جستجوگران برای یافتن «محتوای با کیفیت بالا» است.
به طور خلاصه، آیا آن قسمت از محتوا را برای رتبه بندی در گوگل نوشتید یا آن را برای کمک به کاربران نوشتید؟