چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی چند روز آینده متوجه تغییراتی در رتبهبندی و نمایان شدن در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر تغییرات بزرگی بود، احتمالاً میتوانید آن را به این بهروزرسانی نسبت دهید. توصیه های Google را بخوانید، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.
به عنوان یادآوری، به روز رسانی محتوای مفید گوگل یک سیگنال در سراسر سایت است. این وبسایتهایی را هدف قرار میدهد که محتوای نسبتاً رضایتبخش یا غیر مفیدی دارند، جایی که محتوا ابتدا برای موتورهای جستجو نوشته میشود.
عرضه از صبح امروز آغاز شد. Google بی سر و صدا این عرضه به روز رسانی محتوای مفید را اوایل صبح امروز در نقطه ای قبل از ساعت 5 صبح به وقت شرقی آغاز کرد. وقتی این بهروزرسانی تمام شد، Google ما را بهروزرسانی میکند.
محتوایی که با هدف رتبه بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است، که شاید به آن محتوای اول موتور جستجو می گویند، موضوعی است که بیش از پیش در رسانه های اجتماعی و سایر حوزه ها مطرح می شود. به طور خلاصه، جستجوگران از ورود به صفحات وب که به آنها کمکی نمی کند اما در جستجو رتبه خوبی دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.
اعلامیه. گوگل گفت در صفحه بهروزرسانی خود در 25 آگوست: «بهروزرسانی محتوای مفید اوت 2022 را منتشر کرد. این عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد.
گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسانتر یافتن محتوایی است که در جستجوی معتبر و مفید به نظر میرسد. این محتوایی را که برای موتورهای جستجو نوشته شده است، هدف قرار می دهد تا محتوایی که در ابتدا انسان است.
گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.
گوگل بهروزرسانی محتوای مفید جدیدی را که هفته گذشته از قبل اعلام کرده بود، آغاز کرده است.
به طور خلاصه، آیا آن قسمت از محتوا را برای رتبه بندی در گوگل نوشتید یا آن را برای کمک به کاربران نوشتید؟
به روز رسانی باید در عرض یک یا دو هفته به پایان برسد. گوگل گفت ما همچنین می توانیم آن را بررسی کنیم به روز رسانی های جستجو صفحه برای بهروزرسانیها درباره زمانی که عرضه آن به پایان رسید.
درباره نویسنده