به‌روزرسانی محتوای مفید Google اکنون در حال انتشار است


گوگل به‌روزرسانی محتوای مفید جدیدی را که هفته گذشته از قبل اعلام کرده بود، آغاز کرده است.

به عنوان یادآوری، به روز رسانی محتوای مفید گوگل یک سیگنال در سراسر سایت است. این وب‌سایت‌هایی را هدف قرار می‌دهد که محتوای نسبتاً رضایت‌بخش یا غیر مفیدی دارند، جایی که محتوا ابتدا برای موتورهای جستجو نوشته می‌شود.

به طور خلاصه، آیا آن قسمت از محتوا را برای رتبه بندی در گوگل نوشتید یا آن را برای کمک به کاربران نوشتید؟

اعلامیه. گوگل گفت در صفحه به‌روزرسانی خود در 25 آگوست: «به‌روزرسانی محتوای مفید اوت 2022 را منتشر کرد. این عرضه ممکن است تا دو هفته طول بکشد.

عرضه از صبح امروز آغاز شد. Google بی سر و صدا این عرضه به روز رسانی محتوای مفید را اوایل صبح امروز در نقطه ای قبل از ساعت 5 صبح به وقت شرقی آغاز کرد. وقتی این به‌روزرسانی تمام شد، Google ما را به‌روزرسانی می‌کند.

به روز رسانی باید در عرض یک یا دو هفته به پایان برسد. گوگل گفت ما همچنین می توانیم آن را بررسی کنیم به روز رسانی های جستجو صفحه برای به‌روزرسانی‌ها درباره زمانی که عرضه آن به پایان رسید.

اگر ضربه خوردید چه کار کنید. گوگل لیستی از سوالاتی را ارائه کرده است که می توانید در مورد محتوای خود از خود بپرسید. همانطور که در اینجا پست کردیم، آن سوالات را بخوانید و به شیوه ای بی طرفانه، از خود بپرسید که آیا محتوای شما با این به روز رسانی هماهنگ است یا خیر.

توجه داشته باشید، اگر با این به‌روزرسانی مواجه شدید، بازیابی آن ممکن است چندین ماه طول بکشد، اگر همه چیز را درست انجام دهید و در طول زمان تغییراتی در محتوای خود ایجاد کنید.

بیشتر در مورد به روز رسانی محتوای مفید. گوگل گفت: به‌روزرسانی محتوای مفید جدید به‌طور خاص «محتوای را هدف قرار می‌دهد که به نظر می‌رسد در درجه اول برای رتبه‌بندی خوب در موتورهای جستجو ایجاد شده است تا کمک یا اطلاع‌رسانی به مردم». هدف این به‌روزرسانی کمک به جستجوگران برای یافتن «محتوای با کیفیت بالا» است.

گوگل می خواهد به محتوای بهتر و مفیدتری که برای انسان نوشته شده و به کاربران کمک کند پاداش دهد.

محتوایی که با هدف رتبه بندی در موتورهای جستجو نوشته شده است، که شاید به آن محتوای اول موتور جستجو می گویند، موضوعی است که بیش از پیش در رسانه های اجتماعی و سایر حوزه ها مطرح می شود. به طور خلاصه، جستجوگران از ورود به صفحات وب که به آنها کمکی نمی کند اما در جستجو رتبه خوبی دارند، ناامید می شوند، زیرا برای رتبه بندی خوب طراحی شده اند.

هدف این الگوریتم کاهش رتبه آن نوع از وب سایت ها در حالی که وب سایت های مفیدتری را که برای انسان ها طراحی شده اند، بالاتر از موتورهای جستجو تبلیغ می کند.

گوگل گفت این تلاشی مداوم برای کاهش محتوای بی کیفیت و آسان‌تر یافتن محتوایی است که در جستجوی معتبر و مفید به نظر می‌رسد. این محتوایی را که برای موتورهای جستجو نوشته شده است، هدف قرار می دهد تا محتوایی که در ابتدا انسان است.

چرا ما اهمیت می دهیم. اگر در طی چند روز آینده متوجه تغییراتی در رتبه‌بندی و نمایان شدن در جستجوی Google شدید، به خصوص اگر تغییرات بزرگی بود، احتمالاً می‌توانید آن را به این به‌روزرسانی نسبت دهید. توصیه های Google را بخوانید، تغییرات لازم را اعمال کنید و امیدوار باشید در ماه های آینده بهبودی حاصل شود.

امیدواریم همه شما از این به روز رسانی بهره برده باشید و اگر نه، امیدواریم به سرعت بهبود پیدا کنید.


جدید در زمین موتورهای جستجو

درباره نویسنده

بری شوارتز یک ویرایشگر مشارکت کننده در سرزمین موتورهای جستجو و یکی از اعضای تیم برنامه نویسی رویدادهای SMX. او مالک است آجر زنگ زده، یک شرکت مشاوره وب مستقر در نیویورک. او هم می دود میزگرد موتورهای جستجو، یک وبلاگ جستجوی محبوب در مورد موضوعات بسیار پیشرفته SEM. بری قابل پیگیری است در توییتر اینجا.


منبع: https://searchengineland.com/google-releases-august-2022-helpful-content-update-387291