اما ترکیب این دو است که بهترین نتایج را می بینید.
با فکر کردن به مخاطبان خود شروع کنید.
- برای کی می نویسی؟
- آنها به چه چیزی علاقه دارند؟
- آنها چه سؤالاتی دارند که می توانید به آنها پاسخ دهید؟
- آنها برای موضوعاتی که در مورد آنها می نویسید از چه اصطلاحاتی استفاده می کنند؟
- آیا آنها همان کلماتی هستند که شما استفاده می کنید یا اصطلاحات متفاوتی هستند؟
نکات نوشتن
- هیچ کس نمی خواهد بلوک های بزرگ متن را بخواند. اگر این چیزی باشد که منتشر می کنید، خوانندگان خود را از دست خواهید داد. اطمینان حاصل کنید که خوانایی را برای مخاطبان خود بهبود می دهید و اضافه می کنید:
- سرصفحه ها (H2s/H3s)
- لیست های مرتب / نامرتب
- تصاویر/فیلم ها.
- فضای سفید.
- روی تعداد کلمات خاصی ننویسید. بنویسید تا به خواننده بگویید به چه چیزی نیاز دارد. به آنها در درک موضوع کمک کنید. سوالاتی که قرار است داشته باشند را پیش بینی کنید و به آنها پاسخ دهید.
- از کرک های غیر ضروری خودداری کنید. تصمیم نگیرید که از کلمه کلیدی خود چندین بار استفاده کنید. وقتی برای تعداد کلمات یا تعداد درج کلمات کلیدی می نویسید، می توانید محتوایی را به دست آورید که غیرطبیعی به نظر می رسد و به نتایج دلخواه شما نمی رسد.
- اطمینان حاصل کنید که محتوای شما از کیفیت بالایی برخوردار است و از قوانین گرامری پیروی می کند. آن را ویرایش کنید تا مطمئن شوید خواندن و درک آن آسان است. خواندن نسخه خود با صدای بلند می تواند به شما کمک کند تا کلمات کلیدی پر شده، اشتباهات گرامری و موارد دیگر را شناسایی کنید. این یک راه آسان برای اطمینان از این است که وقتی مخاطبان شما آن را میخوانند، کپی شما طبیعی به نظر میرسد.
- مطمئن شوید که محتوای شما مفید، ارزشمند، کامل است (آیا به تمام سوالات مخاطبان خود در مورد این موضوع پاسخ داده اید؟)، و در نهایت بهتر از محتوای رقبا اگر می خواهید از آنها بالاتر باشید.
اکنون، شما آماده شروع نوشتن هستید. شما موضوعی دارید که می دانید مردم به آن علاقه دارند و در جستجوی آن هستند. شما یک کلمه کلیدی دارید که درباره آن تحقیق کرده اید و می دانید که وب سایت شما شانس خوبی برای رتبه بندی در بالای گوگل دارد.
هدف شما از تولید محتوا این است که به یک منبع قابل اعتماد برای مخاطبان خود تبدیل شوید. وقتی کاربران بدانند که میتوانند پاسخهای مورد نیاز خود را از شما دریافت کنند، به احتمال زیاد برمیگردند و محتوای شما را با شخص دیگری به اشتراک میگذارند که به رشد کسبوکار شما کمک میکند.
نحوه استفاده از سئو و محتوا با هم
سئو و محتوا هر دو به تنهایی قدرتمند هستند.
روی تعداد خاصی از کلمات یا پاراگراف ها متمرکز نشوید. در عوض، بر ارائه ارزش، پاسخ دادن به سوالات و کمک به آنها تمرکز کنید.
این فقط بهینه سازی محتوای شما برای جستجو نیست، بلکه در عوض، رویکردی متفاوت و ایجاد یک استراتژی محتوای سئو واحد ایجاد می کند.
شما باید ایده خوبی از سوالات مشتری خود در مورد این موضوع داشته باشید.
آن را به عنوان یک استراتژی یکپارچه در نظر بگیرید و از ابزارهای SEO خود از ابتدا استفاده کنید، و در SERP ها دید بهتری خواهید داشت. یک استراتژی بسازید که در درجه اول بر مخاطبان و سوالات آنها تمرکز کند.
اکنون زمان آن رسیده است که به ابزار تحقیق کلمات کلیدی برگردید و ببینید می خواهید چه کلمه کلیدی را در قطعه محتوای خود هدف قرار دهید.
وقتی در مورد بهینه سازی محتوا برای جستجو صحبت می کنیم، اغلب آنچه را که انتظار دارید برجسته می کنیم.
- یک کلمه کلیدی انتخاب کنید.
- از آن کلمه کلیدی در خود استفاده کنید
- برچسب عنوان.
- توضیحات متا.
- تگ های سربرگ
- کپی 🀄.
- نام فایل تصویری
نکات بهینه سازی
- به سایر محتوای مرتبط در وب سایت خود پیوند دهید. ارائه منابع اضافی برای مخاطبان می تواند به آنها در درک بهتر موضوع کمک کند.
- بهینه سازی خود را به صورت دوره ای تازه کنید. بهینه سازی یک کار یکباره نیست. ادامه دارد میتوانید بر اساس یک برنامه زمانبندی یا زمانی که فرصتی برای بهبود رتبهبندی کلمات کلیدی برای یک قطعه از محتوا میبینید، بهروزرسانی کنید. گاهی اوقات یک به روز رسانی و به روز رسانی می تواند به یک قطعه قدیمی کمک کند تا در رتبه بندی بالا برود.
بهترین محتوا محتوای سئو است
امروزه تولید محتوا برای برنده شدن در سئو کافی نیست. شما باید محتوای مفیدی برای مخاطبان خود ایجاد کنید.
اگر آنها متفاوت هستند، باید به آن توجه داشته باشید و با استفاده از کلماتی که آنها استفاده می کنند، به زبان آنها صحبت کنید، حتی اگر آنها اصطلاحات برند شما نیستند.
برای انجام تحقیقات خود می توانید از ویژگی ها و ابزارهای جستجو مانند:
- گوگل:
- تکمیل خودکار
- جستجوهای مرتبط
- مردم هم می پرسند
- پاسخ عمومی
- Quora
- رسانه های اجتماعی
کلمات کلیدی مرتبط با محصولات یا خدمات اصلی شما را جستجو کنید. سوالاتی را که مشتریان ایده آل خود می پرسند به طور مرتب جستجو کنید. اغلب، سوالات نقطه شروع فوق العاده ای برای توسعه محتوا هستند.
مرحله 1: موضوع تحقیق