علاوه بر این، مستندات متا، اگرچه به صراحت به این تغییر اشاره نشده است، اما به نظر می رسد برای منعکس کننده این رویکرد جدید در مکان یابی به روز شده است.
چهار گزینه برای انتخاب وجود داشت:
- افرادی که در این مکان یا اخیراً در آن زندگی می کنند
- افرادی که در این مکان زندگی می کنند
- افرادی که اخیراً در این مکان هستند
- افرادی که در این مکان سفر می کنند
چه چیزی تغییر کرده است. در گذشته، تنظیمات پیشفرض فیسبوک برای هدفیابی مکانها «زندگی در این مکان یا اخیراً در این مکان» بود. این بدان معناست که بدون ایجاد هیچ تغییری در تنظیمات، آگهیدهندگان به افرادی دسترسی پیدا میکنند که یا در مکانهای انتخابی ساکن هستند یا اخیراً از آنها بازدید کردهاند، صرفنظر از آدرس دائمیشان.
اکنون، منوی کشویی برای مکان یابی حذف شده است و تنها گزینه «زندگی در این مکان یا اخیراً در این مکان» باقی مانده است. این تغییر نشان میدهد که گزینههای دیگر حذف شدهاند و تبلیغکنندگان دیگر نیازی به انتخاب نوع خاصی از مکانیابی ندارند.
چرا ما اهمیت می دهیم. با حذف چندین گزینه هدف گذاری و تمرکز بر “زندگی در این مکان یا اخیراً در این مکان”، درک این رویکرد جدید برای دستیابی موفقیت آمیز به مخاطبان مورد نظر شما ضروری است. انطباق با این تغییرات و بهینه سازی اهداف کمپین بر این اساس تضمین می کند که تبلیغات شما برای مرتبط ترین کاربران نمایش داده می شود و در نهایت منجر به عملکرد بهتر تبلیغات و بازگشت سرمایه بالاتر می شود.