مهمترین اصلاحات مربوط به تعاریف Google از YMYL (پول شما، زندگی شما) و میزان اهمیت EAT از نظر کیفیت صفحه بود.
گوگل همچنین تصریح کرد که تخصص روزانه برای بسیاری از انواع محتوا کافی است، اما EAT زمانی که محتوا به عنوان YMYL واجد شرایط باشد از اهمیت بالایی برخوردار است (پتانسیل آسیب رساندن به افراد یا جامعه را دارد یا می تواند بر رفاه مالی، سلامت یا ایمنی فرد تأثیر بگذارد. ).
حتی اگر وب سایت شهرت مثبتی داشته باشد، اگر خطر آسیب قابل توجهی وجود داشته باشد، صفحه باید به عنوان بی کیفیت رتبه بندی شود.

صفحات با کمترین کیفیت – بخش 7.0
گوگل بخش جدیدی را در بخش «صفحات با کیفیت پایین» قرار داد که نشان میدهد حتی منابع معتبر یا متخصص همچنان میتوانند محتوای مضر را ارائه دهند. این می تواند شامل محتوای هک شده یا ویدیوهای آپلود شده توسط کاربر باشد.
نظرات بیان شده در این مقاله نظرات نویسنده مهمان است و لزوماً سرزمین موتور جستجو نیست. نویسندگان کارکنان در اینجا فهرست شده اند.
فقط به دلیل اینکه محتوایی در سایتی وجود دارد که در غیر این صورت کیفیت خوبی را نشان میدهد، اگر خود محتوا فریبنده، مضر، غیرقابل اعتماد یا هرزنامه باشد، همچنان به رتبهبندی «پایینترین کیفیت» نیاز دارد.

سند جدید Google درباره دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجو
گوگل اکنون نقش EAT را در تعیین اینکه آیا یک صفحه با کیفیت پایین است در سه پاراگراف جدید گسترش می دهد:

گوگل در تعریف خود از آنچه که به نظر می رسد کمبود EAT هنگام تعیین اینکه آیا یک صفحه با کیفیت پایین است یا خیر، یک نکته اضافه کرد:
- «اطلاعاتی [main content] در مورد موضوعات YMYL اندکی نادرست یا گمراه کننده است.
گوگل علاوه بر بهروزرسانی دستورالعملهای ارزیابی کیفیت جستجو، منتشر کرد یک منبع جدید نحوه عملکرد دستورالعمل های ارزیابی کیفیت جستجو را شرح می دهد. این منبع شامل بخشهایی درباره نحوه عملکرد جستجو، بهبود جستجو و فرآیند رتبهبندی کیفیت است.
لیلی ری، مدیر ارشد سئو و رئیس تحقیقات ارگانیک در آمسیو دیجیتال، جایی که او رهبری استراتژیک را برای برنامه های مشتری SEO آژانس ارائه می دهد. لیلی که در خانوادهای از مهندسان نرمافزار، توسعهدهندگان وب و نویسندگان فنی متولد شد، پیشینه فنی قوی، عادات عملکرد محور و خلاقیت آیندهنگر را برای همه برنامههایی که نظارت میکند به ارمغان میآورد. لیلی حرفه سئو خود را در سال 2010 در یک محیط راه اندازی سریع آغاز کرد و به سرعت وارد دنیای آژانس شد، جایی که به رشد و ایجاد یک بخش سئو برنده جوایز کمک کرد که کار با تاثیرگذاری بالایی را برای لیستی از افراد برجسته ارائه کرد. مشتریان، از جمله شرکت های Fortune 500. لیلی در زمینه های مختلف با تمرکز بر سایت های خرده فروشی، تجارت الکترونیک، B2B و CPG کار کرده است. او عاشق غواصی در به روز رسانی الگوریتم، تجزیه و تحلیل EAT، ارزیابی مسائل کیفیت و حل معماهای فنی SEO است. لیلی یک تیم برنده جایزه SEO را در Amsive Digital رهبری می کند و از به اشتراک گذاشتن یافته ها و تحقیقات خود با صنعت سئو گسترده تر لذت می برد.