برای روشن شدن این عبارات جدید، گوگل جدول جدیدی را در صفحه 12 دستورالعمل ارائه کرده است که به طور خاص انواع موضوعاتی را که گوگل YMYL در نظر می گیرد یا خیر، با مثال های واضح مشخص می کند.


صفحات با کیفیت پایین – بخش 6.0
در نسخه قبلی، گوگل ادعا کرد که صفحه ممکن است کیفیت پایینی داشته باشد، تا حدی به این دلیل که سازنده محتوای اصلی ممکن است فاقد تخصص کافی برای هدف صفحه باشد. این بیانیه حذف شد.
گوگل اکنون نقش EAT را در تعیین اینکه آیا یک صفحه با کیفیت پایین است در سه پاراگراف جدید گسترش می دهد:

گوگل همچنین پیشنهاد می کند که یک صفحه با کیفیت پایین می تواند در یک وب سایت معتبر وجود داشته باشد، مانند یک سایت دانشگاهی یا یک سایت دولتی. را موضوع خود صفحه جایی است که YMYL وارد عمل می شود – اگر محتوا به طور بالقوه می تواند به کاربر آسیب برساند، ارزیابی کنندگان کیفیت باید این جنبه را هنگام تعیین کیفیت صفحه ارزیابی کنند.
نداشتن تخصص، اقتدار یا اعتماد (EAT) – بخش 6.1
سپس گوگل موضوعات YMYL را ذاتاً خطرناک (افراط گرایی خشونت آمیز) یا مضر به دلیل ارائه تعریف می کند. اطلاعات غلط مرتبط با موضوع می تواند مضر باشد. به عنوان مثال، ارائه توصیه های بد در رابطه با حملات قلبی، سرمایه گذاری یا زلزله می تواند به کاربر آسیب برساند.
این سند جامعترین نمای کلی تا به امروز را از نقش ارزیابیکنندههای کیفیت Google در ارزیابی میزان مطابقت تغییرات پیشنهادی Google با دستورالعملهای کیفیت خود Google ارائه میکند.
به جای فهرست کردن دستههای فردی که ممکن است YMYL در نظر گرفته شوند، مانند نسخههای قبلی دستورالعملها، Google اکنون از ارزیابیکنندگان کیفیت میخواهد که YMYL را برحسب چهار نوع آسیبی که محتوای YMYL برای افراد یا جامعه ایجاد میکند، در نظر بگیرند:
- بهداشت یا ایمنی
- امنیت مالی
- جامعه
- “دیگر”
گوگل به طور کامل حذف شده است این دسته بندی ها
گوگل توضیح می دهد که سطح EAT مورد نیاز برای صفحه کاملاً به خود موضوع و هدف صفحه بستگی دارد.
گوگل به طور کامل تعریف خود از YMYL (پول شما، زندگی شما) را تغییر داد. در نسخه قبلی دستورالعمل های ارزیابی کیفیت، موضوعات YMYL به دسته های زیر تقسیم می شدند:
- اخبار و رویدادهای جاری
- مدنی، دولت و قانون
- دارایی، مالیه، سرمایه گذاری
- خريد كردن
- سلامت و امنیت
- گروه های مردم
- دیگر
برای کسانی که علاقه مند به درک اینکه گوگل چگونه مفاهیم YMYL و EAT را تعریف می کند، دستورالعمل های ارزیابی کیفیت به روز شده گوگل راهنمایی های جدیدی در مورد هدف آنها با الگوریتم خود ارائه می دهد.
در جدیدترین بهروزرسانی دستورالعملها، Google همچنین توضیح داد که برای محتوای بسیار YMYL – EAT بیش از همه عوامل دیگر بسیار مهم است. گوگل همچنین توضیح داد که امکان داشتن محتوای کم کیفیت در سایت های معتبر و غیر قابل اعتماد وجود دارد.
موضوعات پول شما، زندگی شما (YMYL) – بخش 2.3
موضوعاتی که دارای “خطر بالای آسیب” هستند، می توانند به طور قابل توجهی بر “سلامت، ثبات مالی، یا ایمنی افراد، یا رفاه یا رفاه جامعه” تأثیر بگذارند.
گوگل بخش جدیدی را در بخش «صفحات با کیفیت پایین» قرار داد که نشان میدهد حتی منابع معتبر یا متخصص همچنان میتوانند محتوای مضر را ارائه دهند. این می تواند شامل محتوای هک شده یا ویدیوهای آپلود شده توسط کاربر باشد.
نسخه جدید دستورالعملهای ارزیابی کیفیت اکنون YMYL را با پتانسیل ایجاد آسیب تعریف میکند.
جدید در سرزمین موتورهای جستجو